Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
Bent

Status: Moderator
Beskeder: 1282
Oprettet: Mar 14, 2004
IP: Gemt
Re: Til Kim [Indlæg #26]

]

Citér:
Seve wrote:




Vi VIL SÅ GERNE LE VE men det der er det store problem er at Rygerne ikke giver frie muligheder for det. Trods store rygeforbud på offentlige steder overholdes disse ikke.
Vi I rygere have lov til at dö af det FAIR nok så LAD VÄRE med at spise tudekiks når i henvender jer på landets OFFENTLIGE sygehuse - tag et privat et og BETAL SELV- når lungekrätne er begyndt sin ätsning af jeres lunger og blodpropperne banker i hele kroppen 10 gagne värre end at få besög en gang årligt af Jehovas Vidner...

Rygene skal have lov at ryge BARE ikke op i hovederne på os ikke rygere.

I Toge og busser etc burde rygning forbydes.... Det er forfärdeligt at sidde i disse toge eller busser når feks Bessefar starter et kanonslag fra Havana op....[/quote


Hold kæft man..... Dig skal jeg tilbringe hele den kommende weekend sammen med i London..... Jeg går ud fra at du har den samme mening og holdninger til folk der drikker...

Ingen røg = Ingen pub

Ingen pub = Ingen øl !

Gad vide om vi overlever koncerten på Shephersbush Empire. Tænk hvis Larsen siger noget grimt, måsker drikker en pint Lager, eller endnu være ; RYGER på scenen..... Måske er der smog i luften.....

PS : Det skal sku alligevel blive rart at mødes med dig igen, og jeg har booket et ryger værelse på hotellet ( Hvad er kaffe/cognac uden en god cigar



Citér:
seve wrote:
Hold kæft man..... Dig skal jeg tilbringe hele den kommende weekend sammen med i London..... Jeg går ud fra at du har den samme mening og holdninger til folk der drikker...

NEJ ÖLÅNDE er slet ikke så slem som RÖG

Citér:
seve wrote:
Ingen røg = Ingen pub
Ingen pub = Ingen øl !


Det må väre lig med et möde lokale for Indre Mission

Citér:
seve wrote:

Gad vide om vi overlever koncerten på Shephersbush Empire. Tænk hvis Larsen siger noget grimt, måsker drikker en pint Lager, eller endnu være ; RYGER på scenen..... Måske er der smog i luften.....

ROLIG NU det er England vi skal til IKKE Norge

Citér:
seve wrote:
PS : Det skal sku alligevel blive rart at mødes med dig igen, og jeg har booket et ryger værelse på hotellet ( Hvad er kaffe/cognac uden en god cigar

Det er vel det samme som FISK uden Cykel

_________________________________
Hellere en god trekant frem for en ond cirkel
Apr 21, 2005 Kl. 07:35 AM
Udskriv
Bent

Status: Moderator
Beskeder: 1282
Oprettet: Mar 14, 2004
IP: Gemt
Re: Til Kim [Indlæg #27]

Citér:
Mathilde wrote:
Citér:
Seve wrote:




Vi VIL SÅ GERNE LE VE men det der er det store problem er at Rygerne ikke giver frie muligheder for det. Trods store rygeforbud på offentlige steder overholdes disse ikke.
Vi I rygere have lov til at dö af det FAIR nok så LAD VÄRE med at spise tudekiks når i henvender jer på landets OFFENTLIGE sygehuse - tag et privat et og BETAL SELV- når lungekrätne er begyndt sin ätsning af jeres lunger og blodpropperne banker i hele kroppen 10 gagne värre end at få besög en gang årligt af Jehovas Vidner...

Rygene skal have lov at ryge BARE ikke op i hovederne på os ikke rygere.

I Toge og busser etc burde rygning forbydes.... Det er forfärdeligt at sidde i disse toge eller busser når feks Bessefar starter et kanonslag fra Havana op....



Hold kæft man..... Dig skal jeg tilbringe hele den kommende weekend sammen med i London..... Jeg går ud fra at du har den samme mening og holdninger til folk der drikker...

Ingen røg = Ingen pub

Ingen pub = Ingen øl !

Gad vide om vi overlever koncerten på Shephersbush Empire. Tænk hvis Larsen siger noget grimt, måsker drikker en pint Lager, eller endnu være ; RYGER på scenen..... Måske er der smog i luften.....

PS : Det skal sku alligevel blive rart at mødes med dig igen, og jeg har booket et ryger værelse på hotellet ( Hvad er kaffe/cognac uden en god cigar



GODT jeg ikke skal til London sammen med jer



NÅ har du da ändret rejseplan

_________________________________
Hellere en god trekant frem for en ond cirkel
Apr 21, 2005 Kl. 07:36 AM
Udskriv
Brian

Status: Moderator
Beskeder: 2853
Oprettet: Mar 14, 2004
IP: Gemt
Re: Til Kim [Indlæg #28]

Der ligger vel også den forskel på om man er ANTIDEPRESSIV IKKE-RYGER og ikke kan tåle den slags forurenede "dufte"

hvor man egentlig skal gå med luft maske på og bære ilt flasker for at blive 110% røgfri

De slags mennesker ser man nu også sjældent gå på værtshuse.

_________________________________
En gammel flamme brænder aldrig ud - Gasolin' for evigt!

Apr 21, 2005 Kl. 09:30 AM
Udskriv
Sørland

Status: Forumgnom
Beskeder: 3946
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Til Kim [Indlæg #29]

Nei nå vil den JEG ut i vårsola og nyte en duggfrisk pilsner med en Prince-sigarett som tilbehør

Hilsen Sørland - som ikke har lungebetennelse Men tar Drosjebil ikveld

_________________________________

Apr 21, 2005 Kl. 11:27 AM
Udskriv
Kasper

Status: Moderator
Beskeder: 3922
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: Til Kim [Indlæg #30]

Citér:
Brian wrote:
ANTIDEPRESSIV IKKE-RYGER

Øhhh...
Apr 21, 2005 Kl. 08:04 PM
Udskriv
Kasper

Status: Moderator
Beskeder: 3922
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: Til Kim [Indlæg #31]

Citér:
Seve wrote:
*ROFLMAOASTC*


Oversæt lige for os der er over 25 år.......

Beklager, jeg er også over 25, så jeg forstår det heller ikke.
Apr 21, 2005 Kl. 08:06 PM
Udskriv
Brian

Status: Moderator
Beskeder: 2853
Oprettet: Mar 14, 2004
IP: Gemt
Re: Til Kim [Indlæg #32]

Citér:
Kasper wrote:
Citér:
Seve wrote:
*ROFLMAOASTC*


Oversæt lige for os der er over 25 år.......

Beklager, jeg er også over 25, så jeg forstår det heller ikke.


Rolling On the Floor Laughing My Ass Off and scaring the cat

_________________________________
En gammel flamme brænder aldrig ud - Gasolin' for evigt!
Apr 21, 2005 Kl. 09:23 PM
Udskriv
Kasper

Status: Moderator
Beskeder: 3922
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: Til Kim [Indlæg #33]

Citér:
Brian wrote:
Citér:
Kasper wrote:
Citér:
Seve wrote:
*ROFLMAOASTC*


Oversæt lige for os der er over 25 år.......

Beklager, jeg er også over 25, så jeg forstår det heller ikke.


Rolling On the Floor Laughing My Ass Off and scaring the cat

Hvis nogle skulle være i tvivl, så er Brian ikke over 25 år.
Apr 21, 2005 Kl. 09:32 PM
Udskriv
Brian

Status: Moderator
Beskeder: 2853
Oprettet: Mar 14, 2004
IP: Gemt
Re: Til Kim [Indlæg #34]

Jeg aner faktisk hellere ikke hvordan de chat beskeder skal oversættes og dets betydninger hvis jeg skal være ærlig !

http://www.computerhope.com/jargon/r/rofl.htm

_________________________________
En gammel flamme brænder aldrig ud - Gasolin' for evigt!

Apr 21, 2005 Kl. 09:43 PM
Udskriv
Artemis
Status: Banned bruger
Beskeder: 942
Oprettet: Sep 20, 2006
IP: Gemt
Re: Til Kim [Indlæg #35]

Citér:
ahumle wrote:
Hej Kim



Dine kommentarer vedrørende rygning vidner om hviken uintelligent og uansvarlig idiot du er. Du har ret til at forpæste dine egne lunger, men du har bare at holde dine groteske, selvretfærdige og frem for alt dybt, dybt ukloge holdninger langt væk fra mig. Det kan jeg love dig for.

Du har ikke nogen som helst respekt for den indsats der bliver gjort imod rygning og som den selvfede ignorant du er vælger du at sende budskaber som er forkerte og som underminerer tusindvis af menneskers arbejde imod rygning.



Så dybt ånddsvagt som det er, ligeså lidt skulle det undre mig om ikke du føler at du med dine udtalelser har slået et slag for den menige ryger, men lad mig fortælle dig én ting: Dine dumheder gør ingen gavn og hører ingen steder hjemme og med tiden vil du forhåbentlig fatte det din ligegyldige klovn.



Anders Humle




Med venlig hilsen ham her

http://www.andershumle.dk/index_personal.htm

Han har sørme en hjemmeside Det kan være farligt at sætte sit navn under

_________________________________
http://www.dailymotion.com/video/x191yz_wilson-phillips-release-me_music
Aug 27, 2008 Kl. 05:43 PM
Udskriv
Sørland

Status: Forumgnom
Beskeder: 3946
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Til Kim [Indlæg #36]

Citér:
Sørland wrote:
Nei nå vil den JEG ut i vårsola og nyte en duggfrisk pilsner med en Prince-sigarett som tilbehør

Hilsen Sørland - som ikke har lungebetennelse Men tar Drosjebil ikveld


Nei hvor sødt - man blir hel sentimental.

_________________________________
Aug 27, 2008 Kl. 07:11 PM
Udskriv
kjukkengirl

Status: Forumgnom
Beskeder: 414
Oprettet: Sep 19, 2005
IP: Gemt
Re: Til Kim [Indlæg #37]

Kasper: jeg vil med 100% sikkerhed skrive under på at Torben Dahl IKKE er tilbage, den nye Torben der er her må være en anden.
Jeg har ALDRIG lagt skjul på at jeg kender den berømte Hr. Dahl rigtig godt, og da han hverken har pc eller internet mere, og desuden lever temmelig issoleret lige for øjeblikket kan jeg garantere at han IKKE er tilbage og ikke kommer det de næste mange år. så giv dog den nye mand en chance.
Jeg forstår godt at du forveksler de 2, samme navn, samme holdning (som jeg iøvrigt deler og støtter 100%), ja gad vide om de har flere ligheder? Men jeg kan garantere at det ikke er ham han har ikke muligheden der hvor han befinder sig nu!

Aug 28, 2008 Kl. 11:37 AM
Udskriv
kjukkengirl

Status: Forumgnom
Beskeder: 414
Oprettet: Sep 19, 2005
IP: Gemt
Re: Til Kim [Indlæg #38]

Hi Hi Hi bare for lige at prøve at bruge Kaspers opstilling af tingene fgl. kommentarer:

Ahumle skrev: Hej Kim

Han er her altså ikke! og kan ikke se det du skriver og heller ikke kommentere det.

Ahumle skrev videre: Dine kommentarer vedrørende rygning vidner om hviken uintelligent og uansvarlig idiot du er.

Ja det er jo så din mening, men hvordan kan du kalde en person uintiligent, når han har så mange hits på listen de sidste mange år, tror de færreste har intiligens til at lave så mange hits. Hvordan kan man kalde Kim uansvarlig, når man siden 70'erne har set ham blande sig i alverdens konflikter, men ALDRIG har set ham løbe fra hverken ansvaret eller løfter han har givet? Tvært imod synes jeg kim er MEGET intiligent og MEGET ansvarlig, og hvad enten man deler hans holdninger eller ej, Manden påtager sig HELT frivilligt et ansvar, og betaler ud af egen eller hans fonds lomme for de ting han blander sig i, UDEN at ligge staten eller andre uskyldige til byrde. Så vil konkludere at du Ahumle blot er endnu en af de personer der er imod ytrings frihed for ALLE andre end dig selv eller ihvertfald ikke deler dine holdninger. Hvis folk ikke er dig eller har samme meninger som dig er de dumme og uintiligente.

Ahumle forsætter så: Du har ret til at forpæste dine egne lunger, men du har bare at holde dine groteske, selvretfærdige og frem for alt dybt, dybt ukloge holdninger langt væk fra mig.

Du har helt ret i at kim er i hans fulde ret til at forpeste sine egne lunger. Jeg nægter simpelthen at tro på at Kim har ringet på din dør eller lign. for at fortælle dig hans holdninger som du finder groteske, selvretfærdige og dybt dybt ukloge, og når han ikke har gjort det ja så har han faktisk holdt dem langt væk fra dig, hvis du alligevel føler at han er kommet dig for nær med disse holdninger, ja så er det MÅSKE dig som burde holde dig langt væk fra ham. At du finder hans holdninger groteske, selvretfærdige og dybt dybt ukloge, er jo så din egen personlige mening, som du er din fulde ret til at have, ligesåvel som kim er i hans fulde ret til rent faktisk at have disse påståede groteske, selvretfærdige og dybt dybt ukloge holdninger han har, vi har jo ytrings frihed heri landet, sådan da, stadigvæk.

Ahumle forsætter: Du har ikke nogen som helst respekt for den indsats der bliver gjort imod rygning og som den selvfede ignorant du er vælger du at sende budskaber som er forkerte og som underminerer tusindvis af menneskers arbejde imod rygning.

Tillykke du skrev noget rigtigt, jeg tror ikke Kim og mange andre (mig selv inklusiv) har nogen som helst respekt for det arbejde der bliver gjort imod rygning, alle vi respektløse mennesker mener faktisk at det er det glade vanvid, og synes faktisk at det bør være 100% op til os selv at vælge, og kan ikke se at det kommer staten ved, og desuden mener vi også at der er mange andre større ting man bør tage fat på inden man dunker rygerne i hovedet, f.eks. forurening i stor stil (bilos, fabrikker, fly, kemikalie udledning osv. da alle disse ting er meget mere skadeligt for os allesammen end den smule forurening en cigaret måske udleder, for fanden man bekæmper da heller ikke rotter ved at fjerne den beskidte tallerken og lade brød og korn stå fritfremme til rotten vel?). Jeg vil påvegne af kim og alle vi andre fornuftige mennesker (rygere som ikke rygere)sige at vi forsætter vores kamp med at underminere det arbejde i gør for at bekæmpe rygning indtil den dag i stopper. Jeg kan IKKE se det forkerte i budskabet, forklar venligst hvor i det forkerte er "gesuntheit macht frei" godt nok er det vores motto, men er det ikke det i rent faktisk mener? for at lave en let oversættelse betyder det faktisk noget i retningen af sundhed gir frihed, og det må i da mene at det gør eller indrømmer i nu blankt at i er igang med at fjerne vores frihed? Og at vi ønsker jer tillykke med rygeloven er vel blot almindelig høflighed, selvom vi langt fra billiger rygeloven.

Ahumle forsætter: Så dybt ånddsvagt som det er, ligeså lidt skulle det undre mig om ikke du føler at du med dine udtalelser har slået et slag for den menige ryger,

Jamen at du finder det dybt dybt åndsvagt er igen din personlige mening, som du selvfølgelig skal have lov til at have, men har du overvejet at vi faktisk også er en del mennesker der mener det samme om jeres rygelov? det mener vi faktisk dybt dybt åndsvagt og komplet tåbeligt og idiotisk, personligheds indskrænkende osv.
Og om kim mener den han har slået et slag for den meninge ryger skal jeg være usagt, men vi er ihvertfald nogen menige der synes at han har og det er vi rigtig glade for.

Ahumle forsætter: men lad mig fortælle dig én ting: Dine dumheder gør ingen gavn og hører ingen steder hjemme og med tiden vil du forhåbentlig fatte det din ligegyldige klovn.

Ingen er det din personlige holdning at det er dumheder, ligesom jeg finder dit indlæg temmelig dumt.
At det ingen gavn gør? tja det er jo spørgsmålet, tror faktisk Kim i første omgang har nået et af sine mål nemlig at få en debat igang, at vi nok desværre aldrig når det endelige mål nemlig at få fjernet loven er jo bare en skam, men vi ved det nok godt alle sammen inderst inde. Om det hører nogen steder hjemme, jamen en af demokratiets grundsten er jo netop debat og retten til at have sin egen mening og sige den, så jeg synes da i høj grad at både kampagnen der fik debatten igang igen, og selve debatten hører hjemme, eller har jeg ret i de jokes jeg har fyret af i andre indlæg, om at i ønsker at fjerne demokratiet? og jeg kan godt love dig vi ALDRIG kommer til at fatte din holdning. Ja ja skal jeg så også lige afslutte på samme tåbelige måde som dig ved at kalde kim en latterlig klovn som jo igen er din personlige mening, ja tror også jeg vil bruge min personlige mening om ikke andet så for jokkens skyld dit latterlige, intolerante, dumme, idiotiske, totalt stupide røvhul, fjols, galning, terrorist, og sidst men ikke mindst BROKKEHOVED tag dig en smøg og få blodtrykket ned, og få hostet igennem.

Aug 28, 2008 Kl. 12:32 PM
Udskriv
kjukkengirl

Status: Forumgnom
Beskeder: 414
Oprettet: Sep 19, 2005
IP: Gemt
Re: Til Kim [Indlæg #39]

Damn hvordan fanden laver man de der grå kasser kasper og i andre bruger hvor det man vil kommentere står i

Aug 28, 2008 Kl. 12:34 PM
Udskriv
kjukkengirl

Status: Forumgnom
Beskeder: 414
Oprettet: Sep 19, 2005
IP: Gemt
Re: Til Kim [Indlæg #40]

Citér:
Kasper wrote:
Citér:
Oles Fjerner wrote:
Længe leve retten til at ryge hvor man vil!!!!!!

Det ville passe mig fint, at rygning blev forbudt - i hvert fald mere eller mindre - i det offentlige rum, men rygerne ville nok være dumme nok til ikke at forstå det de første tyve år.

Det ville det sikkert, men forhånelig blir det aldrig sådan.

Hvorfor fanden skulle folk have lov at ryge i busser og tog, så vi andre bliver generet?

Det skulle de bestemt heller ikke, men kan altså heller ikke se hvorfor rygekuperne blev nedlagt, i de gode gamle ryge kuper kunne man netop blive fragtet fra A-B med samme behagelige komfort som alle andre, imens man nød sig en smøg vel at mærke UDEN at genre dig og andre, med mindre i af en eller anden grund selv gik ind i ryge kupeen også er det jo altså ligeså selvforskyldt for jer som hvis vi andre ssad i ikke ryger kuperne og ærgrede os over at vi ikke måtte ryge. dengan var der plads til os alle vi havde en kupe eller 2 for os selv og i havde 5-6 andre kupeer for jer selv vi sad trangt men havde det hyggeligt, og i sad ligeså trangt fordi i af uforståelige årsager satte jer og fyldte inde i rygekupererne

På gader og stræder er der immervæk noget bedre luftcirkulation, så det ikke er så irriterende.

Kan ihvertfald ikke betale sig med alle de irretationer, men har faktisk hørt at næste tiltag i rygeloven også indbefatter gader og stræder da folk i sommervarmen har klageet over at alle de gode pladser udenfor er taget af rygerne.

Jeg er nok klar over, at det næppe kan undgås på barer mm., da stemningen så ikke bliver den samme grundet færre gæster,

Du har ret, men ikke desto mindre er det jo faktisk blevet sådan, og dermed har loven ødelagt værtshus ejerenes indtjening.

men generelt er jeg for,at rygning er forbudt i "begrænsede offentlige miljøer", hvilket det allerede i det store og hele er.

Ja desværre er det jo sådan.

Det er f.eks. et stort problem på Nørreport Station, at rygerne ikke kan finde ud af at overholde rygeforbuddet, som har eksisteret i årevis

Jamen de har jo ikke andre steder ALLE deres muligheder for lovlig rygning er jo fjernet. Jeg vi her komme med en sjov lille historie, jeg rejser en hel del og for et par år siden var jeg en tur i spanien, og de vi skulle hjem forlangte den spanske lufthavn af uforståelige årsager at vi skulle igennem alle deres kontroller 3 timer før flyet lettede.
Det betød 3 timers venten indespærret i en varm lufthavn uden en smøg og ydeligere kan ikke huske det men tror det var 4 timers flyvning uden en smøg samt 1 time i den danske luthavn ved ankost uden en smøg altså i alt noget der ligner 8 timer uden smøger.
Nå men man er jo ikke rådvild og man vil jo gerne undgå at bryde loven, så jeg opsøgte det spanske lufthavns personale og spurgte om de i den MEGET store lufthavn ikke havde bare et lille rum hvor man måtte ryge, det var der ikke.
Nå tænkte jeg, så er de fandeme også selv skyld i det, men jeg var alligevel lidt nervøs, det ville jo ikke være sjovt at ende i et spansk fængsel eller lign. Derfor spurgte jeg så lufthavns personalet om hvad straffen var for at ryge selvom der var forbud, det vidste ingen af dem, så jeg så " ok det må vi have fundet ud af" så tændte jeg mig en smøg og fik mange sure blikke fra div. personale, men der faldt ingen straf, tilgengæld var der pludselig en forsamling på omkring 100 mennesker der stod i en klynge og røg.
Denne historie er ABSOLUT IKKE for at prale af mit lille lovbrud, da jeg normalvis godt kan respektere et ikke ryger skilt, men jeg blev fandeme temmelig arrig at der i en kæmpe lufthavn ikke er et eneste sted man må ryge og man ikke har muligheden for at gå udenfor pga. seccurity. Mener der burde da være plads til at lave et lillebitte rum man kunne gå ind i.

- der er ikke tilstrækkelig udluftning til, at ikke-rygerne også kan færdes der uden betydelig gene af røgen.

Enig lav noget mere udsugning eller lav et rum til os, så er vi glade, og der blir plads til os alle.




Hi Hi mon det virker??
Aug 28, 2008 Kl. 01:03 PM
Udskriv
kjukkengirl

Status: Forumgnom
Beskeder: 414
Oprettet: Sep 19, 2005
IP: Gemt
Re: Til Kim [Indlæg #41]

Damn det virkede heller ikke hvordan fanden gør i?? nu står min tekst oppe i kaspers tekst. sikke noget rod.

Aug 28, 2008 Kl. 01:04 PM
Udskriv
kjukkengirl

Status: Forumgnom
Beskeder: 414
Oprettet: Sep 19, 2005
IP: Gemt
Re: Til Kim [Indlæg #42]

Citér:
Kasper wrote:
Citér:
Torben wrote:
Til den idiot der prøvede at skrive til Kim herinde!


Velkommen tilbage til Torben Dahl fra Aars. De gamle brugere husker nok dine indlæg fra 2002 om brugen af Papirsklip i kirkeregi. Ligeledes huskes dit forsøg på at tørre undertegnede, Jesper og Sørland i januar 2003 ved at bestille en masse skiver, som du ikke kunne/ville betale, så Sørland måtte kontakte dine forældre af flere omgange for at få sine penge. Endelig huskes din kontrovers med Jørn Ørn i november 2003, da du ville sælge et begrænset antal MP3-kopier af din samling til de højestbydende.


Det er IKKE ham. Desuden kasper der er altid 2 sider af samme sag, og jeg skal ikke afgøre hvem af jer der havde ret, men jeg kender altså Torben Dahl og han er godt nok lidt ridset i kanten, men hans historie om de pågældende episoder er nu noget anderledes. Om i har ret eller han har kan jeg ikke vide og ønsker ikke at blande mig i det. men jeg vil skrive under på at der her er tale om 2 forskellige mennesker
Aug 28, 2008 Kl. 01:08 PM
Udskriv
chrilep

Status: Forumgnom
Beskeder: 1114
Oprettet: Maj 18, 2005
IP: Gemt
Re: Til Kim [Indlæg #43]

Jeg trodde dette forumet skulle handle om Kim Larsen og ikke Torben Dahl...

_________________________________
Du glade verden!

Aug 28, 2008 Kl. 01:28 PM
Udskriv
Artemis
Status: Banned bruger
Beskeder: 942
Oprettet: Sep 20, 2006
IP: Gemt
Re: Til Kim [Indlæg #44]

Citér:
kjukkengirl wrote:
Kasper: jeg vil med 100% sikkerhed skrive under på at Torben Dahl IKKE er tilbage, den nye Torben der er her må være en anden.
Jeg har ALDRIG lagt skjul på at jeg kender den berømte Hr. Dahl rigtig godt, og da han hverken har pc eller internet mere, og desuden lever temmelig issoleret lige for øjeblikket kan jeg garantere at han IKKE er tilbage og ikke kommer det de næste mange år. så giv dog den nye mand en chance.
Jeg forstår godt at du forveksler de 2, samme navn, samme holdning (som jeg iøvrigt deler og støtter 100%), ja gad vide om de har flere ligheder? Men jeg kan garantere at det ikke er ham han har ikke muligheden der hvor han befinder sig nu!




_________________________________
http://www.dailymotion.com/video/x191yz_wilson-phillips-release-me_music
Aug 28, 2008 Kl. 01:37 PM
Udskriv
Pingo

Status: Forumgnom
Beskeder: 357
Oprettet: Nov 24, 2007
IP: Gemt
Re: Til Kim [Indlæg #45]

Jag håller fullständigt med dig, chrilep.
Fokusera på Kim Larsens musik i stället...

_________________________________
Kringsat af fjender, gå
ind i den tid!
Under en blodig storm -
vi dig til strid!
Kanske du spør' i angst,
udækket, åben:
Hvad skal jeg kæmpe med,
hvad er mit våben?

Aug 28, 2008 Kl. 02:02 PM
Udskriv
Artemis
Status: Banned bruger
Beskeder: 942
Oprettet: Sep 20, 2006
IP: Gemt
Re: Til Kim [Indlæg #46]

Citér:
Pingo wrote:
Jag håller fullständigt med dig, chrilep.
Fokusera på Kim Larsens musik i stället...



Har man sagt Kim Larsen har man også sagt frihedskamp... kamp mod fratagelse af den personlige frihed... Rygeloven er jo bare en som irriterer ham og har altid gjort det... Det har han aldrig lagt skjul på... Så Pingo Kim er ikke kun musik... det er også en flabet gadedreng... og den del elsker jeg ved ham... han har sku altid haft en lille finke der er steget af fadet til sine koncert...

My

_________________________________
http://www.dailymotion.com/video/x191yz_wilson-phillips-release-me_music
Aug 28, 2008 Kl. 02:33 PM
Udskriv
Kasper

Status: Moderator
Beskeder: 3922
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: Til Kim [Indlæg #47]

Citér:
kjukkengirl wrote:
Kasper: jeg vil med 100% sikkerhed skrive under på at Torben Dahl IKKE er tilbage, den nye Torben der er her må være en anden.
Jeg har ALDRIG lagt skjul på at jeg kender den berømte Hr. Dahl rigtig godt, og da han hverken har pc eller internet mere, og desuden lever temmelig issoleret lige for øjeblikket kan jeg garantere at han IKKE er tilbage og ikke kommer det de næste mange år. så giv dog den nye mand en chance.
Jeg forstår godt at du forveksler de 2, samme navn, samme holdning (som jeg iøvrigt deler og støtter 100%), ja gad vide om de har flere ligheder? Men jeg kan garantere at det ikke er ham han har ikke muligheden der hvor han befinder sig nu!
Jeg kan så oplyse dig om, at det pågældende indlæg er skrevet fra en konto tilhørende Torben Dahl med hans meget særegne skrivestil, så sandsynligheden for, at det er ham, er i hvert fald væsentligt højere end 99,9%. Derimod formoder jeg, at du ikke har lagt mærke til, at indlægget er fra 19. maj 2005, så hvad Torben laver i dag eller hvor, han befinder sig, har ikke ret meget at gøre med, om han kunne skrive det pågældende indlæg for mere end tre år siden.
Aug 28, 2008 Kl. 05:26 PM
Udskriv
Kasper

Status: Moderator
Beskeder: 3922
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: Til Kim [Indlæg #48]

Citér:
kjukkengirl wrote:
Damn hvordan fanden laver man de der grå kasser kasper og i andre bruger hvor det man vil kommentere står i
Jeg har sendt dig en PM med de nødvendige koder, da det er temmeligt svært at få noget ud af din quotefucking. Kunne jeg ikke lokke dig til fremover at poste testindlæg på testboardet!?!
Aug 28, 2008 Kl. 05:32 PM
Udskriv
Harry Bosch
Status: Medlem
Beskeder: 12
Oprettet: Maj 05, 2008
IP: Gemt
Re: Til Kim [Indlæg #49]

Citér:
Oles Fjerner wrote:
Måske han bare skulle tage sig et sug af en smøg, bare sådan for at få blodtrykket lidt på plads igen.

Synes Kim gør noget rigtigt - det her handler ikke om etik, men menneske rettigheder. Jeg ryger ikke selv, men har gjort, derfor er jeg ikke anti ryger af den grund.

Længe leve retten til at ryge hvor man vil!!!!!!
Aug 29, 2008 Kl. 08:45 AM
Udskriv
kjukkengirl

Status: Forumgnom
Beskeder: 414
Oprettet: Sep 19, 2005
IP: Gemt
Re: Til Kim [Indlæg #50]

Ok kasper det havde jeg ikke set.
Måske sidder vi bare og svare på gamle indlæg.

Aug 29, 2008 Kl. 11:48 AM
Udskriv
Sider: 1 [2] 3

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)