Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
Re: Til Kim [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=1740]
[http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=1740#1039118]

kjukkengirl 
Aug 28, 2008 Kl. 12:32 PM
Re: Til Kim

Hi Hi Hi bare for lige at prøve at bruge Kaspers opstilling af tingene fgl. kommentarer:

Ahumle skrev: Hej Kim

Han er her altså ikke! og kan ikke se det du skriver og heller ikke kommentere det.

Ahumle skrev videre: Dine kommentarer vedrørende rygning vidner om hviken uintelligent og uansvarlig idiot du er.

Ja det er jo så din mening, men hvordan kan du kalde en person uintiligent, når han har så mange hits på listen de sidste mange år, tror de færreste har intiligens til at lave så mange hits. Hvordan kan man kalde Kim uansvarlig, når man siden 70'erne har set ham blande sig i alverdens konflikter, men ALDRIG har set ham løbe fra hverken ansvaret eller løfter han har givet? Tvært imod synes jeg kim er MEGET intiligent og MEGET ansvarlig, og hvad enten man deler hans holdninger eller ej, Manden påtager sig HELT frivilligt et ansvar, og betaler ud af egen eller hans fonds lomme for de ting han blander sig i, UDEN at ligge staten eller andre uskyldige til byrde. Så vil konkludere at du Ahumle blot er endnu en af de personer der er imod ytrings frihed for ALLE andre end dig selv eller ihvertfald ikke deler dine holdninger. Hvis folk ikke er dig eller har samme meninger som dig er de dumme og uintiligente.

Ahumle forsætter så: Du har ret til at forpæste dine egne lunger, men du har bare at holde dine groteske, selvretfærdige og frem for alt dybt, dybt ukloge holdninger langt væk fra mig.

Du har helt ret i at kim er i hans fulde ret til at forpeste sine egne lunger. Jeg nægter simpelthen at tro på at Kim har ringet på din dør eller lign. for at fortælle dig hans holdninger som du finder groteske, selvretfærdige og dybt dybt ukloge, og når han ikke har gjort det ja så har han faktisk holdt dem langt væk fra dig, hvis du alligevel føler at han er kommet dig for nær med disse holdninger, ja så er det MÅSKE dig som burde holde dig langt væk fra ham. At du finder hans holdninger groteske, selvretfærdige og dybt dybt ukloge, er jo så din egen personlige mening, som du er din fulde ret til at have, ligesåvel som kim er i hans fulde ret til rent faktisk at have disse påståede groteske, selvretfærdige og dybt dybt ukloge holdninger han har, vi har jo ytrings frihed heri landet, sådan da, stadigvæk.

Ahumle forsætter: Du har ikke nogen som helst respekt for den indsats der bliver gjort imod rygning og som den selvfede ignorant du er vælger du at sende budskaber som er forkerte og som underminerer tusindvis af menneskers arbejde imod rygning.

Tillykke du skrev noget rigtigt, jeg tror ikke Kim og mange andre (mig selv inklusiv) har nogen som helst respekt for det arbejde der bliver gjort imod rygning, alle vi respektløse mennesker mener faktisk at det er det glade vanvid, og synes faktisk at det bør være 100% op til os selv at vælge, og kan ikke se at det kommer staten ved, og desuden mener vi også at der er mange andre større ting man bør tage fat på inden man dunker rygerne i hovedet, f.eks. forurening i stor stil (bilos, fabrikker, fly, kemikalie udledning osv. da alle disse ting er meget mere skadeligt for os allesammen end den smule forurening en cigaret måske udleder, for fanden man bekæmper da heller ikke rotter ved at fjerne den beskidte tallerken og lade brød og korn stå fritfremme til rotten vel?). Jeg vil påvegne af kim og alle vi andre fornuftige mennesker (rygere som ikke rygere)sige at vi forsætter vores kamp med at underminere det arbejde i gør for at bekæmpe rygning indtil den dag i stopper. Jeg kan IKKE se det forkerte i budskabet, forklar venligst hvor i det forkerte er "gesuntheit macht frei" godt nok er det vores motto, men er det ikke det i rent faktisk mener? for at lave en let oversættelse betyder det faktisk noget i retningen af sundhed gir frihed, og det må i da mene at det gør eller indrømmer i nu blankt at i er igang med at fjerne vores frihed? Og at vi ønsker jer tillykke med rygeloven er vel blot almindelig høflighed, selvom vi langt fra billiger rygeloven.

Ahumle forsætter: Så dybt ånddsvagt som det er, ligeså lidt skulle det undre mig om ikke du føler at du med dine udtalelser har slået et slag for den menige ryger,

Jamen at du finder det dybt dybt åndsvagt er igen din personlige mening, som du selvfølgelig skal have lov til at have, men har du overvejet at vi faktisk også er en del mennesker der mener det samme om jeres rygelov? det mener vi faktisk dybt dybt åndsvagt og komplet tåbeligt og idiotisk, personligheds indskrænkende osv.
Og om kim mener den han har slået et slag for den meninge ryger skal jeg være usagt, men vi er ihvertfald nogen menige der synes at han har og det er vi rigtig glade for.

Ahumle forsætter: men lad mig fortælle dig én ting: Dine dumheder gør ingen gavn og hører ingen steder hjemme og med tiden vil du forhåbentlig fatte det din ligegyldige klovn.

Ingen er det din personlige holdning at det er dumheder, ligesom jeg finder dit indlæg temmelig dumt.
At det ingen gavn gør? tja det er jo spørgsmålet, tror faktisk Kim i første omgang har nået et af sine mål nemlig at få en debat igang, at vi nok desværre aldrig når det endelige mål nemlig at få fjernet loven er jo bare en skam, men vi ved det nok godt alle sammen inderst inde. Om det hører nogen steder hjemme, jamen en af demokratiets grundsten er jo netop debat og retten til at have sin egen mening og sige den, så jeg synes da i høj grad at både kampagnen der fik debatten igang igen, og selve debatten hører hjemme, eller har jeg ret i de jokes jeg har fyret af i andre indlæg, om at i ønsker at fjerne demokratiet? og jeg kan godt love dig vi ALDRIG kommer til at fatte din holdning. Ja ja skal jeg så også lige afslutte på samme tåbelige måde som dig ved at kalde kim en latterlig klovn som jo igen er din personlige mening, ja tror også jeg vil bruge min personlige mening om ikke andet så for jokkens skyld dit latterlige, intolerante, dumme, idiotiske, totalt stupide røvhul, fjols, galning, terrorist, og sidst men ikke mindst BROKKEHOVED tag dig en smøg og få blodtrykket ned, og få hostet igennem.




Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)