Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
hsanders

Status: Forumgnom
Beskeder: 810
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Esbjerg d. 20. april 2005 [Indlæg #26]

Det var da en forfærdelig sætliste - ikke fordi numrene er dårlige, men fordi vi har hørt det show hele sidste år. Men mon ikke at han får den ændret - ellers viser han i hvert fald ikke nogen taknemlighed til dem som ser ham hvert år og gerne vil have variation

Apr 22, 2005 Kl. 05:19 PM
Udskriv
Denner2

Status: Seniormedlem
Beskeder: 109
Oprettet: Mar 18, 2004
IP: Gemt
Re: Esbjerg d. 20. april 2005 [Indlæg #27]

1:

Ja det ser jo virkelig ud til at vi kan forvente det samme show igen i år! Næsten ingen nye sange og nyt grej på scenen har der heller ikke været "råd" til! Lad os håbe vi for os en kæmpe overraskelse til sommerturen!!!

Jeg vil gi´ nogle af jer ret i at det er begyndt at virke som om de køre den lidt rigeligt på rutinen de Larsen-folk! Også hvis man tænker på den lidt "tørre" lyd der var på "Jul og Nytår" Det virker på mig som om de ikke gør sig meget umage for at få tingene til at blive noget specielt. Måske trænger Larsen til en "nedtur" før det bliver rigtig godt igen?? Det er jo set før at han har lavet noget super godt lige efter noget knap så godt (men stadigvæk rigtig godt)

2:

Jeg tænkte nok det var sangen fra Mr. Niceguy han sang i Esbjerg! Jeg synes det er en rigtig god sang. Også med Trine Dyrholm i front! Godt gået Madsen, Larsen og Madsen!! Glæder mig til at høre den med bandet!

[Edited by Denner2 på Apr 22, 2005 Kl. 10:42 PM]

Apr 22, 2005 Kl. 10:39 PM
Udskriv
KnOrr

Status: Forumgnom
Beskeder: 1288
Oprettet: Mar 16, 2004
IP: Gemt
Re: Esbjerg d. 20. april 2005 [Indlæg #28]

Citér:
Claus wrote:
Hej
Havde frygtet en sætliste som den viste. Øv.
SElvfølgelig skal der være gammel-kendte numre med, samt nogle af de nye, men at køre efter næsten samme liste som sidste sommer...
Det vidner klart om manglende interesse i at forny sig, manglende fornemmelse for at der er folk der også gerne vil høre noget andet, siger mig lidt om en mand der aldrene lige hviler lidt på lauerbladene og ikke "gider" forholde sig til at lave nogen ny liste, da det kræver arbejde i øvelokalet. Skuffende. Man går lissom ikke i biffen og ser den samme film så mange gange igen... synes jeg.
Selv om man er gammel Larsen fan, kan man jo godt være kritisk, og have nogle forventninger.
Så det med ikke at ku li lugten.... Synes bare at det lugter af halvgammel muggent brød i bageriet. Det ku konditoren godt have gjort bedre.
-Men selvfølgelig skal jeg da til koncert til sommer alligevel.
Hilsen
Claus


Jeg må sige jeg sidder med akkurat samme følelse.. Men jeg vil sige jeg er tæt på at være 100% sikker på det bliver den setliste! Jeg er skide skuffet hvis det viser sig at holde stik.. At bageren stadig sælger gårsdagens rundstykker til samme pris, mener jeg er uacceptabelt overfor han trofaste kunder!

Mvh KnOrr

_________________________________
Der ser jeg stjernen foran mig og sigter efter den
Apr 22, 2005 Kl. 11:03 PM
Udskriv
Sider: 1 [2]

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)