KnOrr

Status: Forumgnom
Beskeder: 1288
Oprettet: Mar 16, 2004
IP: Gemt
|
Citér: Claus wrote:
Hej
Havde frygtet en sætliste som den viste. Øv.
SElvfølgelig skal der være gammel-kendte numre med, samt nogle af de nye, men at køre efter næsten samme liste som sidste sommer...
Det vidner klart om manglende interesse i at forny sig, manglende fornemmelse for at der er folk der også gerne vil høre noget andet, siger mig lidt om en mand der aldrene lige hviler lidt på lauerbladene og ikke "gider" forholde sig til at lave nogen ny liste, da det kræver arbejde i øvelokalet. Skuffende. Man går lissom ikke i biffen og ser den samme film så mange gange igen... synes jeg.
Selv om man er gammel Larsen fan, kan man jo godt være kritisk, og have nogle forventninger.
Så det med ikke at ku li lugten.... Synes bare at det lugter af halvgammel muggent brød i bageriet. Det ku konditoren godt have gjort bedre.
-Men selvfølgelig skal jeg da til koncert til sommer alligevel.
Hilsen
Claus
Jeg må sige jeg sidder med akkurat samme følelse.. Men jeg vil sige jeg er tæt på at være 100% sikker på det bliver den setliste! Jeg er skide skuffet hvis det viser sig at holde stik.. At bageren stadig sælger gårsdagens rundstykker til samme pris, mener jeg er uacceptabelt overfor han trofaste kunder!
Mvh KnOrr