Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
Esbjerg d. 20. april 2005 [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=1751]

Mathilde 
Apr 20, 2005 Kl. 11:44 PM
Esbjerg d. 20. april 2005

Strengelegen
Romantik
Det Summer
Junglen
Syrenprinsesse
Hvis din far gir dig lov
Jutlandia
Sømand ombord
Moster
Marianne
Hold dig på måtten
Kattemor

2. set
Lørdag aften
Joanna
Festen
Pianomand (til NHØP)
Kvinde Min
Køb bananer
Mig og molly
Uma na na
Gør mig lykkelig
Rabalderstræde
Kringsat av fjender

Extra:
Sammen og hver for sig
Fru Sauterne
Stille i verden

Michael Jensen 
Apr 20, 2005 Kl. 11:52 PM
Re: Esbjerg d. 20. april 2005

Hvordan var koncerten ellers?

Mathilde 
Apr 20, 2005 Kl. 11:53 PM

Den var rigtig fin

Denner2 
Apr 21, 2005 Kl. 02:44 AM

Hej Mathilde

Tak for listen. Der er ikke sket så meget siden sidste år kan jeg se

"Stille i Verden" er det sangen fra Mr. Nice Guy som Kim lavede musik til?

Sørland 
Apr 21, 2005 Kl. 04:42 AM

Egentlig en l i t t kjedelig setliste - håper virkelig der skjer forandringer frem mot sommertouren.

Mathilde 
Apr 21, 2005 Kl. 05:45 AM

Citér:
Denner2 wrote:
Hej Mathilde

Jeg har ikke set Mr. Nice Guy, men det er der sikkert en der kan svare på efter de har spillet i London på lørdag.

Brian 
Apr 21, 2005 Kl. 08:36 AM

Citér:
Denner2 wrote:
Hej Mathilde

Nøø, - sangene på Mr. Nice Guy som Kim har lavet musik til er: Spejlet, Neger March, Avenuen og Blonde Bommer.

Mathilde 
Apr 21, 2005 Kl. 08:38 AM

Der er nu også en der hedder Stille i verden. Jeg har da modtaget teksten til den sang fra forestillingen. Men jeg kan ikke huske udfra teksten om det var den der blev spillet i går.

Brian 
Apr 21, 2005 Kl. 08:47 AM

Jaaa ... Trine synger Stille i Verden på dvd'en

Seve 
Apr 21, 2005 Kl. 11:51 AM

Lørdag aften kan jeg fortælle jer om det er den samme

Sørland 
Apr 21, 2005 Kl. 01:54 PM

Men det er da tragisk hvis Kim Larsen velger å kjøre Danmark rundt denne sommeren med denne setliste - mannen har jo en sangkatalog å velge fra uten like! Er publikum klar for en reprise av 2004? Forhåpentligvis gjøres der store endringer - og at dette kun er for den ene i London.

[Edited by Sørland på Apr 21, 2005 Kl. 01:56 PM]

Sørland 
Apr 21, 2005 Kl. 02:02 PM

Til tross for at 7-9-13 er ett godt album - så bør ikke setlisten være så dominert av sanger fra den....ok ifjor, men nå er det 18 måneder siden den kom på gaten.

Mathilde 
Apr 21, 2005 Kl. 02:04 PM

Jeg synes, det er en god setliste. Og den kører de også med til sommer er jeg helt sikker på .

Dem der ikke lugter i bageriet, de øhm... hvordan er det nu det lyder det ordsprog

Brian 
Apr 21, 2005 Kl. 02:44 PM

Citér:

Dem der ikke lugter i bageriet, de øhm... hvordan er det nu det lyder det ordsprog

Øøøh jaaaa ...
"Hvis du ikke kan lide lugten her i bageriet må du finde dig et andet sted at være".

Michael Jensen 
Apr 21, 2005 Kl. 03:16 PM

Citér:
Mathilde wrote:
Jeg synes, det er en god setliste. Og den kører de også med til sommer er jeg helt sikker på .

Det ville da ikke skade med lidt overraskelser (udover nye sange, nogle ældre der ikke er spillet live længe f.eks.), det ligner lidt en rutineliste (næsten identisk med sidste år), men mon ikke der kommer ændringer inden sommertouren.....

Brian 
Apr 21, 2005 Kl. 03:22 PM

Jeg vil nok ligge flad i grin, hvis man fortæller at det er den set-liste man rejser helt til London for at (gen)se og høre
7-9-13 lad os da ikke håbe det

Men ok rejsen derovre er ligeså meget værd, jeg har aldrig været der, - penge og fornøjelser kan bruges/gøres på mange måder !

Seve 
Apr 21, 2005 Kl. 03:38 PM

Nemlig Brian.... Nogle rejser til London og hører musik og får en masse oplevelser..... Andre rejser til Odense for at drikke høker bajere...

It's a strange world.....

Brian 
Apr 21, 2005 Kl. 04:03 PM

Odense var også en oplevelse rigere, jeg har nu ikke noget at udsætte fra sidste fan-fest af, -

fri bar med spisning for 100 kr. og så blev der ikke engang drukket op

- øllene var sgu udmærket, kan man kalde dem hvad man vil, det er procent indholdet der tæller

Tak for øl Arnold, - jeg lod nu kassen stå hos Jesper

Seve 
Apr 21, 2005 Kl. 06:09 PM

Citér:
Brian wrote:
Jaaa ... Trine synger Stille i Verden på dvd'en

...og i følge yderst pålidelig kilde, så er det det nummer, som Larsen nu fremfører. I øvrigt er musikken af Kim Larsen, og tekst og musik af Anders og Peter Lund Madsen.

Claus 
Apr 21, 2005 Kl. 08:08 PM

Citér:
Mathilde wrote:

Hej
Havde frygtet en sætliste som den viste. Øv.
SElvfølgelig skal der være gammel-kendte numre med, samt nogle af de nye, men at køre efter næsten samme liste som sidste sommer...
Det vidner klart om manglende interesse i at forny sig, manglende fornemmelse for at der er folk der også gerne vil høre noget andet, siger mig lidt om en mand der aldrene lige hviler lidt på lauerbladene og ikke "gider" forholde sig til at lave nogen ny liste, da det kræver arbejde i øvelokalet. Skuffende. Man går lissom ikke i biffen og ser den samme film så mange gange igen... synes jeg.
Selv om man er gammel Larsen fan, kan man jo godt være kritisk, og have nogle forventninger.
Så det med ikke at ku li lugten.... Synes bare at det lugter af halvgammel muggent brød i bageriet. Det ku konditoren godt have gjort bedre.
-Men selvfølgelig skal jeg da til koncert til sommer alligevel.
Hilsen
Claus

Mathilde 
Apr 21, 2005 Kl. 08:15 PM

Næh det er ikke nemt at gøre alle folk tilfredse.

For dem som ikke var i Esbjerg i går er her lidt billeder at kigge på.

www.tobakken.dk

Brian 
Apr 21, 2005 Kl. 08:19 PM

Tjaaa, - pointen er nok folk møder sikkert alligevel op uanset hvad der bliver spillet,

og dem der ikke kommer af den grund, - vil der bare komme nogle nye til som måske har gået forgæves sidste år .

Claus 
Apr 21, 2005 Kl. 08:28 PM

Citér:
Mathilde wrote:
Næh det er ikke nemt at gøre alle folk tilfredse.

For dem som ikke var i Esbjerg i går er her lidt billeder at kigge på.

www.tobakken.dk

Tak for linket, fine billeder. Tænk sig at han (Kim) har så mange komplekser over sit hårtab at han nu er nødt til at have hovedbeklædning på hele tiden.... Stakkels dreng.
Claus

Kasper 
Apr 21, 2005 Kl. 08:36 PM

Citér:
Seve wrote:
Nemlig Brian.... Nogle rejser til London og hører musik og får en masse oplevelser..... Andre rejser til Odense for at drikke høker bajere...

It's a strange world.....

Nogle rejser til London i stedet for at sætte en CD på, mens andre tager til Odense for at drikke alt andet end høkerbajere. Så vidt jeg husker, så fik vi Carlsberg, Odense Pilsner, Odense Classic, Breezers, Ice, en halv bowle velkomstdrink, alle de andres lunkne sjatter, Ratzeputz, Arnbitter, Van Oosten, Guld Tuborg, FF, resten af Rikkes flasker med Bacardi Limon og Twisted Smirnoff, og dagen efter brokkede Arnold sig over, at jeg havde drukket alle hans Blålys...rolig nu, du havde kun tolv.

It's a strange world...

Brian 
Apr 21, 2005 Kl. 08:36 PM

Det er hellere ikke rigtig forår endnu, gad vide om Kim også går med den på til sommer

hsanders 
Apr 22, 2005 Kl. 05:19 PM

Det var da en forfærdelig sætliste - ikke fordi numrene er dårlige, men fordi vi har hørt det show hele sidste år. Men mon ikke at han får den ændret - ellers viser han i hvert fald ikke nogen taknemlighed til dem som ser ham hvert år og gerne vil have variation

Denner2 
Apr 22, 2005 Kl. 10:39 PM

1:

Ja det ser jo virkelig ud til at vi kan forvente det samme show igen i år! Næsten ingen nye sange og nyt grej på scenen har der heller ikke været "råd" til! Lad os håbe vi for os en kæmpe overraskelse til sommerturen!!!

Jeg vil gi´ nogle af jer ret i at det er begyndt at virke som om de køre den lidt rigeligt på rutinen de Larsen-folk! Også hvis man tænker på den lidt "tørre" lyd der var på "Jul og Nytår" Det virker på mig som om de ikke gør sig meget umage for at få tingene til at blive noget specielt. Måske trænger Larsen til en "nedtur" før det bliver rigtig godt igen?? Det er jo set før at han har lavet noget super godt lige efter noget knap så godt (men stadigvæk rigtig godt)

2:

Jeg tænkte nok det var sangen fra Mr. Niceguy han sang i Esbjerg! Jeg synes det er en rigtig god sang. Også med Trine Dyrholm i front! Godt gået Madsen, Larsen og Madsen!! Glæder mig til at høre den med bandet!

[Edited by Denner2 på Apr 22, 2005 Kl. 10:42 PM]

KnOrr 
Apr 22, 2005 Kl. 11:03 PM

Citér:
Claus wrote:
Hej
Havde frygtet en sætliste som den viste. Øv.
SElvfølgelig skal der være gammel-kendte numre med, samt nogle af de nye, men at køre efter næsten samme liste som sidste sommer...
Det vidner klart om manglende interesse i at forny sig, manglende fornemmelse for at der er folk der også gerne vil høre noget andet, siger mig lidt om en mand der aldrene lige hviler lidt på lauerbladene og ikke "gider" forholde sig til at lave nogen ny liste, da det kræver arbejde i øvelokalet. Skuffende. Man går lissom ikke i biffen og ser den samme film så mange gange igen... synes jeg.
Selv om man er gammel Larsen fan, kan man jo godt være kritisk, og have nogle forventninger.
Så det med ikke at ku li lugten.... Synes bare at det lugter af halvgammel muggent brød i bageriet. Det ku konditoren godt have gjort bedre.
-Men selvfølgelig skal jeg da til koncert til sommer alligevel.
Hilsen
Claus

Jeg må sige jeg sidder med akkurat samme følelse.. Men jeg vil sige jeg er tæt på at være 100% sikker på det bliver den setliste! Jeg er skide skuffet hvis det viser sig at holde stik.. At bageren stadig sælger gårsdagens rundstykker til samme pris, mener jeg er uacceptabelt overfor han trofaste kunder!

Mvh KnOrr

Besøgende siden 2002

tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)