Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
Kasper

Status: Moderator
Beskeder: 3922
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Gasolin' gendannes (se EB og BT) [Indlæg #1]

Både BT og Ekstra Bladet har her ved to-tiden oplyst, at Gasolin' gendannes til nogle koncerter (bl.a. Roskilde Festival og Melodi Grand Prix). Der lader til at være en masse vrøvl om det. Som sædvanligt er artiklerne ikke gennemarbejdede, og der står en del modstridende ting, såvel som Kim Larsens ånd egentligt sættes i et mærkeligt lys.

Det værste er nok, at Kim Larsen i følge BT tilsyneladende er ude efter dette site.

Læs artikler her:
BT's forside
EB's forside

Apr 01, 2004 Kl. 02:26 AM
Udskriv
Seve

Status: Moderator
Beskeder: 1612
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Gasolin' gendannes (se EB og BT) [Indlæg #2]

A P R I L S N A R ! ! !

_________________________________
Nok frygter jeg fremtiden, men fremtiden, det er jo også i morgen og den glæder jeg mig faktisk til!

Citat Kim Larsen

Apr 01, 2004 Kl. 07:23 AM
Udskriv
jesper

Status: Administrator
Beskeder: 1563
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: Gasolin' gendannes (se EB og BT) [Indlæg #3]



_________________________________
~~~ Ingen Lever Livet Baglens, Se Frem, Der ligger din fremtid ~~~

Apr 01, 2004 Kl. 07:40 AM
Udskriv
Bent

Status: Moderator
Beskeder: 1282
Oprettet: Mar 14, 2004
IP: Gemt
Re: Gasolin' gendannes (se EB og BT) [Indlæg #4]

Ja det er vildt mand. Her går man en tidlig morgen stille hjem fra sin Kiropraktiker, og hvad skuer ens öjne:
GASOLIN er med PLAKAT i vinduet i den store pladeforretning "SOKOS". Samtlige GASOLIN plader i remasteret version og "The Black Box" med Sölvvinge uden på.
Dette 3. oplag af the "Black Box" har desuden både "Killin Time" og "Live i Skandinavian" med. Men det bliver endnu mere fedt, fordi "Live i Skandinavien" - den er IKKE som resten en efterligning af de andre sorte vinyler, nej den er BLÅ.
Nu venter vi bare på at de kommer og trykker den af på "Ratina Urheilua Stadion" mens den finske sommersol står lavt over byens top.

_________________________________
Hellere en god trekant frem for en ond cirkel

Apr 01, 2004 Kl. 08:33 AM
Udskriv
oldie

Status: Forumgnom
Beskeder: 374
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Gasolin' gendannes (se EB og BT) [Indlæg #5]

Måske det "kun" er en aprilsnar, men de har sgu da fat i noget af det rigtige :

I første omgang er det lykkedes at få lukket den tidligere officielle side larsens-plads.dk. Kim Larsen siger, at han egentligt arbejdede fint sammen med Kim Olesen dengang, men da det gik op for ham, at han også hørte Rockers By Choice, mistede han alt for ham. I øvrigt så tror jeg, at Kim (Olesen, red.) dyrker voodoo-ritualer derhjemme, og på sin arbejdsplads stikker han nåle i pakkerne for at modtagerne skal lide.

Derudover skulle der være endnu en stribe sites - hovedsageligt placeret på Bornholm, som skulle gå Kim for tæt. Den første, kjukken.dk, skulle allerede i dag få et anbefalet brev med krav om straks at ophøre med at liste Franz Beckerlees CD-genudgivelse på forsiden, da det er uvæsentligt på sitet.


Imorges modtog jeg en kuvert fra skattevæsenet og hold kæft hvor jeg led, da jeg åbnede den. Tror Zoom har brugt STORE sikkerhedsnåle i lige præcis det brev

_________________________________
gammel nok til at vide bedre... ung nok til at være ligeglad

med venlig hilsen "Oldie" / Jesper

Apr 01, 2004 Kl. 08:51 AM
Udskriv
Seve

Status: Moderator
Beskeder: 1612
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Gasolin' gendannes (se EB og BT) [Indlæg #6]

Citér:
Bent wrote:
Ja det er vildt mand. Her går man en tidlig morgen stille hjem fra sin Kiropraktiker, og hvad skuer ens öjne:
GASOLIN er med PLAKAT i vinduet i den store pladeforretning "SOKOS". Samtlige GASOLIN plader i remasteret version og "The Black Box" med Sölvvinge uden på.
Dette 3. oplag af the "Black Box" har desuden både "Killin Time" og "Live i Skandinavian" med. Men det bliver endnu mere fedt, fordi "Live i Skandinavien" - den er IKKE som resten en efterligning af de andre sorte vinyler, nej den er BLÅ.
Nu venter vi bare på at de kommer og trykker den af på "Ratina Urheilua Stadion" mens den finske sommersol står lavt over byens top.


He he Bent..... Tror du ikke du skulle prøve en psykolog i stedet for en kiropakter... Du har feber, og er syg !!

Seve

_________________________________
Nok frygter jeg fremtiden, men fremtiden, det er jo også i morgen og den glæder jeg mig faktisk til!

Citat Kim Larsen
Apr 01, 2004 Kl. 09:08 AM
Udskriv
Brian

Status: Moderator
Beskeder: 2853
Oprettet: Mar 14, 2004
IP: Gemt
Re: Gasolin' gendannes (se EB og BT) [Indlæg #7]

Citér:
Kasper wrote:
Læs artikler her:
BT's forside
EB's forside


... det er måske en måde og få folk til at købe aviserne idag ... 1.april *ROFL*

Der er ingen artikler i de trykte udgaver eller på spisesedlerne

_________________________________
En gammel flamme brænder aldrig ud - Gasolin' for evigt!
Apr 01, 2004 Kl. 09:43 AM
Udskriv
oldie

Status: Forumgnom
Beskeder: 374
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Gasolin' gendannes (se EB og BT) [Indlæg #8]

Æv, jeg sad ikke lige ved min egen Pc imorges da jeg læste "nyheden"

Kunne godt tænke mig at have gemt avisernes forsider, sådan bare for sjov...

derfor : er der nogen, der har gemt de 2 websider, som aviserne havde imorges

_________________________________
gammel nok til at vide bedre... ung nok til at være ligeglad

med venlig hilsen "Oldie" / Jesper

Apr 01, 2004 Kl. 12:13 PM
Udskriv
Kasper

Status: Moderator
Beskeder: 3922
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: Gasolin' gendannes (se EB og BT) [Indlæg #9]

Citér:
oldie wrote:
Æv, jeg sad ikke lige ved min egen Pc imorges da jeg læste "nyheden"

Kunne godt tænke mig at have gemt avisernes forsider, sådan bare for sjov...

derfor : er der nogen, der har gemt de 2 websider, som aviserne havde imorges


Hehe...du kunne jo f.eks klikke på de to links i det første indlæg i tråden...
Apr 01, 2004 Kl. 12:20 PM
Udskriv
oldie

Status: Forumgnom
Beskeder: 374
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Gasolin' gendannes (se EB og BT) [Indlæg #10]

Damn den bad jeg selv om....

Jeg kiggede inde på de rigtige forsider, så ikke at din var en gemt kopi : 1-0 til dig

_________________________________
gammel nok til at vide bedre... ung nok til at være ligeglad

med venlig hilsen "Oldie" / Jesper

Apr 01, 2004 Kl. 12:28 PM
Udskriv
Kasper

Status: Moderator
Beskeder: 3922
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: Gasolin' gendannes (se EB og BT) [Indlæg #11]

Citér:
oldie wrote:
Damn den bad jeg selv om....

Jeg kiggede inde på de rigtige forsider, så ikke at din var en gemt kopi : 1-0 til dig


Min er ikke en gemt kopi. Det har aldrig stået i EB og BT...
Apr 01, 2004 Kl. 12:30 PM
Udskriv
Bent

Status: Moderator
Beskeder: 1282
Oprettet: Mar 14, 2004
IP: Gemt
Re: Gasolin' gendannes (se EB og BT) [Indlæg #12]

Citér:
Kasper wrote:
Citér:
oldie wrote:
Damn den bad jeg selv om....

Jeg kiggede inde på de rigtige forsider, så ikke at din var en gemt kopi : 1-0 til dig


Min er ikke en gemt kopi. Det har aldrig stået i EB og BT...


Den er KANON KnOrr (din langsomme Maggiterning) vågn dog op APRILSNAR

_________________________________
Hellere en god trekant frem for en ond cirkel
Apr 01, 2004 Kl. 12:33 PM
Udskriv
oldie

Status: Forumgnom
Beskeder: 374
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Gasolin' gendannes (se EB og BT) [Indlæg #13]



_________________________________
gammel nok til at vide bedre... ung nok til at være ligeglad

med venlig hilsen "Oldie" / Jesper

Apr 01, 2004 Kl. 01:06 PM
Udskriv
Bent

Status: Moderator
Beskeder: 1282
Oprettet: Mar 14, 2004
IP: Gemt
Re: Gasolin' gendannes (se EB og BT) [Indlæg #14]

Citér:
oldie wrote:



Nååå det var "Der Alte" det så jeg ikke fordi at skriften ude i siden iden farve der er ELENDIG (Tag den Jesper)...

_________________________________
Hellere en god trekant frem for en ond cirkel
Apr 01, 2004 Kl. 01:49 PM
Udskriv
hsanders

Status: Forumgnom
Beskeder: 810
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Gasolin' gendannes (se EB og BT) [Indlæg #15]

LoL Kasper..R det dig der har skrevet det der?

Meget godt fundet på



Bare lidt ærgeligt at jeres link tilfældigvis ligegr på kjukken.dk

Apr 01, 2004 Kl. 03:44 PM
Udskriv
Kasper

Status: Moderator
Beskeder: 3922
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: Gasolin' gendannes (se EB og BT) [Indlæg #16]

Citér:
hsanders wrote:
Bare lidt ærgeligt at jeres link tilfældigvis ligegr på kjukken.dk


Jeg har af gode grunde ikke mulighed for at uploade noget på hverken EB's eller BT's site...
Apr 01, 2004 Kl. 04:20 PM
Udskriv
Sørland

Status: Forumgnom
Beskeder: 3946
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Gasolin' gendannes (se EB og BT) [Indlæg #17]



Man skal ikke spøke om sånne alvorlige ting Kasper.

_________________________________

Apr 01, 2004 Kl. 05:26 PM
Udskriv
Sørland

Status: Forumgnom
Beskeder: 3946
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Gasolin' gendannes (se EB og BT) [Indlæg #18]



Man skal ikke spøke om sånne alvorlige ting Kasper.

_________________________________

Apr 01, 2004 Kl. 05:26 PM
Udskriv
Seve

Status: Moderator
Beskeder: 1612
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Gasolin' gendannes (se EB og BT) [Indlæg #19]

Citér:
Sørland wrote:


Man skal ikke spøke om sånne alvorlige ting Kasper.




I Danmark der må man "spøke" den 1. april....

PS : Bliver du aldrig træt af alle dine smileys ? Det må da gøre ondt i et par norske øjne efter en ordentlig omgang morgenbajere sidst på eftermiddagen, med alt det blinkeri ?

Mvh
Seve

_________________________________
Nok frygter jeg fremtiden, men fremtiden, det er jo også i morgen og den glæder jeg mig faktisk til!

Citat Kim Larsen
Apr 01, 2004 Kl. 06:21 PM
Udskriv
hsanders

Status: Forumgnom
Beskeder: 810
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Gasolin' gendannes (se EB og BT) [Indlæg #20]

"Jeg har af gode grunde ikke mulighed for at uploade noget på hverken EB's eller BT's site..."

Hehe, nej desværre

Apr 01, 2004 Kl. 07:36 PM
Udskriv
jesper

Status: Administrator
Beskeder: 1563
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: Gasolin' gendannes (se EB og BT) [Indlæg #21]

man kan godt lave fake links hvis der er et @ i adresse linjen...

men det er nu godt fundet på, så dog godt at det lagde på kjukken.dk

flot lavet kasper....

Det er også lykkedes dig at kommer på begge top 10 lister med dette indlæg.... der går vist længe inden nogle slår dette indlægs sidevisninger eller antal indlæg på 1.dag... (se http://www.kjukken.dk/opslagstavlen/stats.php?Action=boardtopicstats )

mvh Jesper

_________________________________
~~~ Ingen Lever Livet Baglens, Se Frem, Der ligger din fremtid ~~~

Apr 01, 2004 Kl. 08:11 PM
Udskriv
Kasper

Status: Moderator
Beskeder: 3922
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: Gasolin' gendannes (se EB og BT) [Indlæg #22]

Citér:
jesper wrote:
man kan godt lave fake links hvis der er et @ i adresse linjen...

men det er nu godt fundet på, så dog godt at det lagde på kjukken.dk

flot lavet kasper....

Det er også lykkedes dig at kommer på begge top 10 lister med dette indlæg.... der går vist længe inden nogle slår dette indlægs sidevisninger eller antal indlæg på 1.dag... (se http://www.kjukken.dk/opslagstavlen/stats.php?Action=boardtopicstats )

mvh Jesper


Ja, men selv om man placerer den rigtige URL efter @'et, så kan folk jo stadig se, at det er forkert, hvis de tænker sig lidt om, men det er der tilsyneladende en hel del, som ikke gør, for ellers havde de vel ikke ladet sig inficere med Netsky.P, som netop bruger denne fidus og har fået inficeret rigtigt mange computere den sidste uges tid.

Man kan jo bare klikke løs, hvis man vil score et højt antal sidevisninger eller skrive ligegyldige indlæg, hvis man vil snyde statistikken. Er det ikke det Zoom plejer at gøre med sine lange tråde? I øvrigt er det med antal sidevisninger per dag et underligt begreb i statistikken, da det reelt kun er et validt sammenligningsgrundlag for indlæg postet stort set samtidigt. I stedet kunne man forestille sig, at der blev gjort op efter antal visninger de første 24 timer og den første uge. Anyway, så har jeg været flittig til at skrive en masse vrøvl på alle boardene, så jeg topper listen med antal indlæg, så nu må du, Jesper samt Brian, Bent, (Madsus) og Zoom tage sig sammen.
Apr 01, 2004 Kl. 08:34 PM
Udskriv
Brian

Status: Moderator
Beskeder: 2853
Oprettet: Mar 14, 2004
IP: Gemt
Re: Gasolin' gendannes (se EB og BT) [Indlæg #23]

... jaaa, nu er alle koncerterne jo slut i 1.omgang, så er det jo nok lidt begrænset hvad man så skal finde på at skrive om, imens Kjukken holder ferie. Der skal helst startes nogle nye tråde der interesserer eller noget personligt før at jeg vil svare på et indlæg, med mindre at man keder sig så meget, så kan man jo altid skåle hele dagen lang, anyway vi er jo ikke lige gode allesammen til at komme med kvikke bemærkninger

Nu går jeg ikke så højt op i antal indlæg, og have flest indlæg og have skrevet med flest bogstaver o.s.v. det er ihvertfald ikke noget der kan gøre mig misundelig hvad det angår, men man må jo sige at Kasper topper godt på listen efter sine bedste evner, uden Kasper og Bent havde opslagstavlen da gået helt i stå

Jaja .. Kasper, du egner dig nok mere til at være journalist, præst eller bogforfatter, fremfor gamle grammofonplader fra længe før Frederik IX's død og begravelse eller fra før den tid hvor kassettebåndene ikke var blevet opfundet endnu ... man kan snart få skrabet noget sammen !!

Kim Larsen og Gas forever

_________________________________
En gammel flamme brænder aldrig ud - Gasolin' for evigt!

Apr 01, 2004 Kl. 09:46 PM
Udskriv
Kasper

Status: Moderator
Beskeder: 3922
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: Gasolin' gendannes (se EB og BT) [Indlæg #24]

Citér:
Brian wrote:
... jaaa, nu er alle koncerterne jo slut i 1.omgang, så er det jo nok lidt begrænset hvad man så skal finde på at skrive om, imens Kjukken holder ferie. Der skal helst startes nogle nye tråde der interesserer eller noget personligt før at jeg vil svare på et indlæg, med mindre at man keder sig så meget, så kan man jo altid skåle hele dagen lang, anyway vi er jo ikke lige gode allesammen til at komme med kvikke bemærkninger

Nu går jeg ikke så højt op i antal indlæg, og have flest indlæg og have skrevet med flest bogstaver o.s.v. det er ihvertfald ikke noget der kan gøre mig misundelig hvad det angår, men man må jo sige at Kasper topper godt på listen efter sine bedste evner, uden Kasper og Bent havde opslagstavlen da gået helt i stå

Jaja .. Kasper, du egner dig nok mere til at være journalist, præst eller bogforfatter, fremfor gamle grammofonplader fra længe før Frederik IX's død og begravelse eller fra før den tid hvor kassettebåndene ikke var blevet opfundet endnu ... man kan snart få skrabet noget sammen !!

Kim Larsen og Gas forever


Når koncerterne er slut, så bliver det vel bare ægte mandfolkesnak det kommende stykke tid på boardet...

Jojo, kom nu, du er et konkurrencemenneske, og du skal bare skrive en masse indlæg. Det er da derfor, at vi skal have rating på boardet, så vi kan have en dyst i, hvem der har skrevet flest kvalitative indlæg...dvs. dem med en høj rating. [...mere vrøvl i samme dur.]

Det sidste forstod jeg ikke rigtigt. Præst? Bogforfatter? Så skulle det i hvert fald være faglitteratur. Er jeg da ikke særligt flink til at samle vinylskiver? Jeg synes da, at jeg gør en ihærdig indsats. Jaaa...der var da en del gode plade i årene op til Frederik IX's død, men jeg går altså heller ikke meget længere tilbage, for før Steppeulvene i marts 1967, så er det næsten kun værd at tale om Stig Møllers singler fra 1966, LP'erne med Cy, Maia og Robert fra 1966 og 1967, Dissing/Cæsar/Per Dich på En Aften I Folk Lorry/Folkeklubben/Visevershuset, Exploding Mushroom, Børge-flexierne og Weaver/Bailey i 1966. Nu var det så så heldigt, at der kun gik ti dage fra Frederik IX's død til hans begravelse, så der er nok ikke udkommet så mange LP'er i de mellemliggende dage. Og det med kassettebåndene interesserer mig altså stadig ikke så meget...køber blot lidt i ny og næ, hvis det er billigt, eller hvis jeg falder over nogle udenlandske nogle, som ikke lige dukker op igen.

Nå...det blev bare til en gang strøtanker uden den store sammenhæng...du kender stilen
Apr 01, 2004 Kl. 10:04 PM
Udskriv
Karl Helge

Status: Forumgnom
Beskeder: 749
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Gasolin' gendannes (se EB og BT) [Indlæg #25]

I følge EB så er nordmennene alkoholisert og vil kun høre Papirsklip.
Hehe!! Meget morsomt!
Dette med gjenforeningen av Gasolin' er jo århundrets aprilspøk!!

_________________________________
Havene tar dem, de sorte seilere...

Apr 01, 2004 Kl. 10:15 PM
Udskriv
Sider: [1] 2 3

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)