Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Seve Jun 04, 2011 Kl. 08:45 PM |
![]()
Sætliste Valbypsrken 4. Juni 2011 |
|
|
Arnold Jun 04, 2011 Kl. 09:07 PM |
![]()
Tak... ! |
|
|
mikand Jun 04, 2011 Kl. 09:58 PM |
![]()
Ja det var en kanon koncert i valbyparken i aften. |
|
|
Arnold Jun 04, 2011 Kl. 11:55 PM |
![]()
Jo det er det osse.... har jeg lige hørt |
|
|
Sørland Jun 05, 2011 Kl. 12:57 AM |
![]() Det er og blir foferdelig stusselig med de her festival-lister... |
|
|
Mads2443 Jun 05, 2011 Kl. 08:29 AM |
![]()
En lille anmeldelse.. |
|
|
Mikkel Hansen Jun 05, 2011 Kl. 09:39 AM |
![]()
Citér: Nu var jeg godt nok ikke til koncerten - men den anmeldelse behøver man vel dårligt nok at forholde sig til, hvis man ser hvem der har skrevet den... |
|
|
Mille Carterfan Jun 05, 2011 Kl. 10:26 AM |
![]()
Citér: Skulle til at skrive det samme.. Treo er og bliver Treo. |
|
|
Mads2443 Jun 05, 2011 Kl. 10:46 AM |
![]()
Ja men jeg kigger også på nogle af de kommentarer dem fra nationen kommer med, og der er der bla. en med 2 mænd der havde glædet sig til larsen, men blev så skuffede. |
|
|
Sørland Jun 05, 2011 Kl. 10:51 AM |
![]()
Dette er jo ren slakt - sjelden lest det mer brutalt. |
|
|
mikand Jun 05, 2011 Kl. 10:57 AM |
![]()
Jeg synes Kim Larsen var super god i går. Så jeg er godt tilfreds. |
|
|
Mikkel Hansen Jun 05, 2011 Kl. 10:59 AM |
![]()
Citér: Præcis, men ja, det er jo Thomas Treo. Kan ikke huske jeg nogensinde har læst noget seriøst for hans hånd. Dermed ikke sagt at koncerten ikke kan have været skidt...var ikke til den selv desværre |
|
|
Mads Jun 05, 2011 Kl. 11:56 AM |
![]()
"orkesteret swinger simpelthen ikke, og det virker grotesk, at fynboerne ikke spiller bedre, når man tænker på, at de har stået bag københavneren i længere tid, end Gasolin' eksisterede." |
|
|
Mads Jun 05, 2011 Kl. 12:02 PM |
![]() Og i øvrigt. Hvad fanden kan man dog forvente af K. Larsen. Han har måske spillet i Danmarks største rockorkester for 40 år siden, men lige siden 80'erne er han altså stødtvis blevet mere og mere røvballe i sit udtryk, ikke nødvendigvis dårligt, men det er blevet meget mere flødepoppet og mindre baggårdsrock, og hvad kan man forvente af en røvballe-sanger med hans røvballe orkester?? Sgu da ingen bevægelige platforme, fyrværkeri, eller at skøjte hen over scenen. Husk nu og tænk på, hvem det egentlig er, du anmelder, hr. anmelder. Folk kommer altså heller ikke for at rocke med, kaste håndtegn, crowdsurfe og alt det shiat der. Anmelderne ved sgu da godt, hvad de får, når de går til en Larsen koncert.. Og jeg er sikker på der er masser af folk derude fra, der har været tilfreds med koncerten. Det er Kim Larsen, hverken Kiss eller Green Day eller DAD for den sags skyld... |
|
|
Seve Jun 05, 2011 Kl. 02:58 PM |
![]() Lidt sjovt at man i dagens BT kan læse at de 4 fedeste ved den netop overståede Skive festival var The Blue Van, Kashmir, Volbeat og.... Kim Larsen.... Så meget dårligere kan han ikke blive på et par dage. Og det var han heller ikke.... Det var en dejlig aften i Valby !!! |
|
|
Schumann Jun 05, 2011 Kl. 05:46 PM |
![]()
Jeg var der.... Sammen med 7 andre gutter.. Sammen ser vi Kim og Kjukken et par gange om året.... Det var en rigtig rigtig go koncert igår..... Kim kom med gode ord inden numrene... Det startede med Magtens korridor som jeg synes havde en dårlig aften men efterfuldt af en "KLAR" favorit Koncert fra Kjukken og derefter en rigtig vildt koncert af DAD.... |
|
|
Sørland Jun 05, 2011 Kl. 07:22 PM |
![]() Jeg syntes imidlertid at 5 nummer fra "Mine damer og herrer" er for mange på ett festival-set. |
|
|
larsenkimgasolin79 Jun 06, 2011 Kl. 04:54 PM |
![]()
Man skal jo også lige tænke på Kim Larsen ikke er lige så ung som de andre , og derfor måske ikke trykker den lige så meget af som andre?? |
|
|
rowenta Jun 13, 2011 Kl. 07:23 PM |
![]() Samme sætliste som i Skive 03.06.11. --- En super koncert med god stemning og fart på ( måske lidt kort) ... Savnede dog "Kvinde Min" ... :o) |
|
|
Arnold Jun 13, 2011 Kl. 07:50 PM |
![]()
Citér: Det kan også være at det var de andre bands der ikke var de helt rigtige "Til en hyggelig aften" Den kan jo ikke blive meget hyggeligere når Kim Og Kjukken spiller, så hvis om nogen skulle passe til den titel så var det i hvert fald dem ![]() |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |