Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
Seve

Status: Moderator
Beskeder: 1612
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Sætliste Valbyparken 5 juni 2011 [Indlæg #1]

Sætliste Valbypsrken 4. Juni 2011

Sort sort sort
Tarzan mamma mia
Mænd med måne
Mig og molly
Lille spejl
Byens hotel
Strengelegen
Bellstar
Skiltet på min dør
Midt om natten
Kom igen
Gi mig en chance
Køb bananer
De fortabtes avenye
Næ næ næ
Sirenesangen
Rabalderstræde
682a
Hold ud

_________________________________
Nok frygter jeg fremtiden, men fremtiden, det er jo også i morgen og den glæder jeg mig faktisk til!

Citat Kim Larsen

Jun 04, 2011 Kl. 08:45 PM
Udskriv
Arnold

Status: Forumgnom
Beskeder: 2144
Oprettet: Mar 17, 2004
IP: Gemt
Re: Sætliste Valbyparken 5 juni 2011 [Indlæg #2]

Tak... !

Endnu en ny sang: Skiltet på min dør.

Det så 2 nye sange.

Her står jeg
Skiltet på min dør

_________________________________
Besøg facebook gruppen Gasolin' - Kim Larsen & Co. http://www.facebook.com/?sk=welcome#!/groups/389444837748699/

Jun 04, 2011 Kl. 09:07 PM
Udskriv
mikand
Status: Medlem
Beskeder: 48
Oprettet: Feb 10, 2011
IP: Gemt
Re: Sætliste Valbyparken 5 juni 2011 [Indlæg #3]

Ja det var en kanon koncert i valbyparken i aften.
Jeg tror nu at "Her Står Jeg" og "Skiltet på min Dør" er det samme nummer.

Jun 04, 2011 Kl. 09:58 PM
Udskriv
Arnold

Status: Forumgnom
Beskeder: 2144
Oprettet: Mar 17, 2004
IP: Gemt
Re: Sætliste Valbyparken 5 juni 2011 [Indlæg #4]

Jo det er det osse.... har jeg lige hørt

_________________________________
Besøg facebook gruppen Gasolin' - Kim Larsen & Co. http://www.facebook.com/?sk=welcome#!/groups/389444837748699/

Jun 04, 2011 Kl. 11:55 PM
Udskriv
Sørland

Status: Forumgnom
Beskeder: 3946
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Sætliste Valbyparken 5 juni 2011 [Indlæg #5]

Det er og blir foferdelig stusselig med de her festival-lister...

_________________________________

Jun 05, 2011 Kl. 12:57 AM
Udskriv
Mads2443

Status: Seniormedlem
Beskeder: 165
Oprettet: Aug 06, 2009
IP: Gemt
Re: Sætliste Valbyparken 5 juni 2011 [Indlæg #6]

En lille anmeldelse..
og nej den er ikke god..

http://ekstrabladet.dk/musik/koncert_anmeldelser/article1565940.ece

_________________________________
Så kom og sæt dig, her hos mig, som en gammel Soldaterkammerat...

Jun 05, 2011 Kl. 08:29 AM
Udskriv
Mikkel Hansen
Status: Medlem
Beskeder: 64
Oprettet: Mar 22, 2004
IP: Gemt
Re: Sætliste Valbyparken 5 juni 2011 [Indlæg #7]

Citér:
Mads2443 wrote:
En lille anmeldelse..
og nej den er ikke god..

http://ekstrabladet.dk/musik/koncert_anmeldelser/article1565940.ece


Nu var jeg godt nok ikke til koncerten - men den anmeldelse behøver man vel dårligt nok at forholde sig til, hvis man ser hvem der har skrevet den...
Jun 05, 2011 Kl. 09:39 AM
Udskriv
Mille Carterfan

Status: Forumgnom
Beskeder: 1787
Oprettet: Mar 22, 2004
IP: Gemt
Re: Sætliste Valbyparken 5 juni 2011 [Indlæg #8]

Citér:
Mikkel Hansen wrote:
Citér:
Mads2443 wrote:
En lille anmeldelse..
og nej den er ikke god..

http://ekstrabladet.dk/musik/koncert_anmeldelser/article1565940.ece


Nu var jeg godt nok ikke til koncerten - men den anmeldelse behøver man vel dårligt nok at forholde sig til, hvis man ser hvem der har skrevet den...


Skulle til at skrive det samme.. Treo er og bliver Treo.

_________________________________
Hittebarn, du er fri.
Rejsen den er forbi...
Jun 05, 2011 Kl. 10:26 AM
Udskriv
Mads2443

Status: Seniormedlem
Beskeder: 165
Oprettet: Aug 06, 2009
IP: Gemt
Re: Sætliste Valbyparken 5 juni 2011 [Indlæg #9]

Ja men jeg kigger også på nogle af de kommentarer dem fra nationen kommer med, og der er der bla. en med 2 mænd der havde glædet sig til larsen, men blev så skuffede.

jeg ved godt han har fået store ros for hans første koncerter, måske er han bare ikke det rigtige navn til en aften som igår.

_________________________________
Så kom og sæt dig, her hos mig, som en gammel Soldaterkammerat...

Jun 05, 2011 Kl. 10:46 AM
Udskriv
Sørland

Status: Forumgnom
Beskeder: 3946
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Sætliste Valbyparken 5 juni 2011 [Indlæg #10]

Dette er jo ren slakt - sjelden lest det mer brutalt.

Dåsemad fra Larsen

Klokken 20 gik Kim Larsen i gang med at minde om, at han efterhånden har trukket kasketten helt ned over metieren, og veteranen serverede suppe, steg og is på kantine-niveau foran en skare, der kun labbede dåsemaden i sig, når der var en evergreen på menuen.

'Byens hotel', 'Midt om natten' og 'Rabalderstræde' er svære at ødelægge, men Kjukken forsøgte, for orkesteret swinger simpelthen ikke, og det virker grotesk, at fynboerne ikke spiller bedre, når man tænker på, at de har stået bag københavneren i længere tid, end Gasolin' eksisterede.

Larsens nyere sange faldt til jorden som Tuborgs tomme plasticbægre, og mens manden ikke gjorde noget ved musikken, så stod man og spekulerede på, om der mon i dag ikke findes Larsen-kopibands, der er bedre end de sørgelige rester af den ægte vare.

_________________________________

Jun 05, 2011 Kl. 10:51 AM
Udskriv
mikand
Status: Medlem
Beskeder: 48
Oprettet: Feb 10, 2011
IP: Gemt
Re: Sætliste Valbyparken 5 juni 2011 [Indlæg #11]

Jeg synes Kim Larsen var super god i går. Så jeg er godt tilfreds.

Jun 05, 2011 Kl. 10:57 AM
Udskriv
Mikkel Hansen
Status: Medlem
Beskeder: 64
Oprettet: Mar 22, 2004
IP: Gemt
Re: Sætliste Valbyparken 5 juni 2011 [Indlæg #12]

Citér:
Sørland wrote:
Dette er jo ren slakt - sjelden lest det mer brutalt.

Dåsemad fra Larsen

Klokken 20 gik Kim Larsen i gang med at minde om, at han efterhånden har trukket kasketten helt ned over metieren, og veteranen serverede suppe, steg og is på kantine-niveau foran en skare, der kun labbede dåsemaden i sig, når der var en evergreen på menuen.

'Byens hotel', 'Midt om natten' og 'Rabalderstræde' er svære at ødelægge, men Kjukken forsøgte, for orkesteret swinger simpelthen ikke, og det virker grotesk, at fynboerne ikke spiller bedre, når man tænker på, at de har stået bag københavneren i længere tid, end Gasolin' eksisterede.

Larsens nyere sange faldt til jorden som Tuborgs tomme plasticbægre, og mens manden ikke gjorde noget ved musikken, så stod man og spekulerede på, om der mon i dag ikke findes Larsen-kopibands, der er bedre end de sørgelige rester af den ægte vare.


Præcis, men ja, det er jo Thomas Treo. Kan ikke huske jeg nogensinde har læst noget seriøst for hans hånd. Dermed ikke sagt at koncerten ikke kan have været skidt...var ikke til den selv desværre
Jun 05, 2011 Kl. 10:59 AM
Udskriv
Mads

Status: Forumgnom
Beskeder: 877
Oprettet: Okt 30, 2004
IP: Gemt
Re: Sætliste Valbyparken 5 juni 2011 [Indlæg #13]

"orkesteret swinger simpelthen ikke, og det virker grotesk, at fynboerne ikke spiller bedre, når man tænker på, at de har stået bag københavneren i længere tid, end Gasolin' eksisterede."

Det er fandeme noget bawl... ja, alle kan have off-days, men at Kjukken decideret ikke swinger er fandeme ikke muligt!! Og nok engang en tynd og hånlig anmeldelse. Ak ja.. Bevares, koncerten kan da sagtens have været noget crap, men det er utrolig dårlig anmeldt...

_________________________________
"Og her kommer en sang der stammer fra den sidste demokratiske gade i København, hvor man både må ryge, kneppe og drikke bajere" - det hele munder ud i Rabalderstræde!

Jun 05, 2011 Kl. 11:56 AM
Udskriv
Mads

Status: Forumgnom
Beskeder: 877
Oprettet: Okt 30, 2004
IP: Gemt
Re: Sætliste Valbyparken 5 juni 2011 [Indlæg #14]

Og i øvrigt. Hvad fanden kan man dog forvente af K. Larsen. Han har måske spillet i Danmarks største rockorkester for 40 år siden, men lige siden 80'erne er han altså stødtvis blevet mere og mere røvballe i sit udtryk, ikke nødvendigvis dårligt, men det er blevet meget mere flødepoppet og mindre baggårdsrock, og hvad kan man forvente af en røvballe-sanger med hans røvballe orkester?? Sgu da ingen bevægelige platforme, fyrværkeri, eller at skøjte hen over scenen. Husk nu og tænk på, hvem det egentlig er, du anmelder, hr. anmelder. Folk kommer altså heller ikke for at rocke med, kaste håndtegn, crowdsurfe og alt det shiat der. Anmelderne ved sgu da godt, hvad de får, når de går til en Larsen koncert.. Og jeg er sikker på der er masser af folk derude fra, der har været tilfreds med koncerten. Det er Kim Larsen, hverken Kiss eller Green Day eller DAD for den sags skyld...

_________________________________
"Og her kommer en sang der stammer fra den sidste demokratiske gade i København, hvor man både må ryge, kneppe og drikke bajere" - det hele munder ud i Rabalderstræde!

Jun 05, 2011 Kl. 12:02 PM
Udskriv
Seve

Status: Moderator
Beskeder: 1612
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Sætliste Valbyparken 5 juni 2011 [Indlæg #15]

Lidt sjovt at man i dagens BT kan læse at de 4 fedeste ved den netop overståede Skive festival var The Blue Van, Kashmir, Volbeat og.... Kim Larsen.... Så meget dårligere kan han ikke blive på et par dage. Og det var han heller ikke.... Det var en dejlig aften i Valby !!!

_________________________________
Nok frygter jeg fremtiden, men fremtiden, det er jo også i morgen og den glæder jeg mig faktisk til!

Citat Kim Larsen

Jun 05, 2011 Kl. 02:58 PM
Udskriv
Schumann
Status: Medlem
Beskeder: 11
Oprettet: Jan 30, 2010
IP: Gemt
Re: Sætliste Valbyparken 5 juni 2011 [Indlæg #16]

Jeg var der.... Sammen med 7 andre gutter.. Sammen ser vi Kim og Kjukken et par gange om året.... Det var en rigtig rigtig go koncert igår..... Kim kom med gode ord inden numrene... Det startede med Magtens korridor som jeg synes havde en dårlig aften men efterfuldt af en "KLAR" favorit Koncert fra Kjukken og derefter en rigtig vildt koncert af DAD....

Dem der siger at koncerten igår ikke var go... De var der ikk!!!!!!!!!!!!!!!

Jun 05, 2011 Kl. 05:46 PM
Udskriv
Sørland

Status: Forumgnom
Beskeder: 3946
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Sætliste Valbyparken 5 juni 2011 [Indlæg #17]

Jeg syntes imidlertid at 5 nummer fra "Mine damer og herrer" er for mange på ett festival-set.

_________________________________

Jun 05, 2011 Kl. 07:22 PM
Udskriv
larsenkimgasolin79

Status: Seniormedlem
Beskeder: 189
Oprettet: Sep 06, 2010
IP: Gemt
Re: Sætliste Valbyparken 5 juni 2011 [Indlæg #18]

Man skal jo også lige tænke på Kim Larsen ikke er lige så ung som de andre , og derfor måske ikke trykker den lige så meget af som andre??
men jeg glæder mig nu nok til koncerten i holstebro alligevel.

_________________________________
Larsen , ham kan vi li'

Jun 06, 2011 Kl. 04:54 PM
Udskriv
rowenta
Status: Medlem
Beskeder: 28
Oprettet: Sep 24, 2008
IP: Gemt
Re: Sætliste Valbyparken 5 juni 2011 [Indlæg #19]

Samme sætliste som i Skive 03.06.11. --- En super koncert med god stemning og fart på ( måske lidt kort) ... Savnede dog "Kvinde Min" ... :o)

Jun 13, 2011 Kl. 07:23 PM
Udskriv
Arnold

Status: Forumgnom
Beskeder: 2144
Oprettet: Mar 17, 2004
IP: Gemt
Re: Sætliste Valbyparken 5 juni 2011 [Indlæg #20]

Citér:
Mads2443 wrote:
måske er han bare ikke det rigtige navn til en aften som igår.

Det kan også være at det var de andre bands der ikke var de helt rigtige "Til en hyggelig aften" Den kan jo ikke blive meget hyggeligere når Kim Og Kjukken spiller, så hvis om nogen skulle passe til den titel så var det i hvert fald dem

_________________________________
Besøg facebook gruppen Gasolin' - Kim Larsen & Co. http://www.facebook.com/?sk=welcome#!/groups/389444837748699/
Jun 13, 2011 Kl. 07:50 PM
Udskriv

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)