Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Køb - Salg - Bytte - Vurdering [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=4]
Værsgo nodehæfte [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=1646]

Knaldperlen 
Mar 22, 2005 Kl. 02:45 PM
Værsgo nodehæfte

Nogle der har et værsgo nodehæfte til salg eller nogen ide om hvad det sådan nogenlunde koster?

Mvh Knaldperlen

hsanders 
Mar 22, 2005 Kl. 03:12 PM
Re: Værsgo nodehæfte

Du kan låne et på biblioteket, hvis du "bare" skal bruge det i et stykke tid

Kasper 
Mar 22, 2005 Kl. 04:06 PM

Citér:
Knaldperlen wrote:
Nogle der har et værsgo nodehæfte til salg eller nogen ide om hvad det sådan nogenlunde koster?

Det koster nok nogle hundrede kroner. Svjh så røg Gasolin' 1-nodehæftet vist over 400 kroner sidste gang på QXL, hvilket nok var lige i overkanten, og selvom Værsgo er sjældnere, så opnår det ikke samme pris, da Gasolin'-ting trods alt er mere eftertragtede end Kim Larsen-ting.

Knaldperlen 
Mar 22, 2005 Kl. 05:13 PM

Okay . Tak for hjælpen. Men en der har et til salg? Ellers er biblioteket da også en mulighed. Men Kasper, ved du hvor jeg kan finde et værsgo nodehæfte?

hsanders 
Mar 22, 2005 Kl. 05:33 PM

www.qxl.dk har dem jævnligt til salg, som kasper sagde..

Kasper 
Mar 22, 2005 Kl. 07:08 PM

Citér:
hsanders wrote:
www.qxl.dk har dem jævnligt til salg, som kasper sagde..

Jævnligt er så meget sagt...der er måske 2-3 om året. Jeg ved ikke, hvor man kan købe sådan et pt.

Claus 
Mar 22, 2005 Kl. 09:44 PM
forskellige Værsgo

Noget siger mig at der findes to forskellige versioner af nodehæftet til Værsgo. Er det rigtigt?
Claus

Kasper 
Mar 22, 2005 Kl. 09:49 PM
Re: forskellige Værsgo

Citér:
Claus wrote:
Noget siger mig at der findes to forskellige versioner af nodehæftet til Værsgo. Er det rigtigt?
Claus

Hvis du læser artiklerne omkring udgivelsen af Værsgo´ - eller høre radiointerview´ene - vil du få svar på dit spørgsmål

Værsgo-nodehæftet er udsendt i "LP-format" i 1975 omtrent samtidigt med Gas 1- og Gas 5-nodehæfterne. Det er genudgivet i almindeligt format i 1989, så du har helt ret i din antagelse.

Knaldperlen 
Mar 22, 2005 Kl. 11:13 PM

Okay. Men jeg kan hvert fald ikke finde et på qxl. Men vil da kigge forbi biblioteket en af de nærmeste dage. Tak for hjælpen.

Seve 
Mar 23, 2005 Kl. 07:43 AM
Re: forskellige Værsgo

Citér:
Kasper wrote:
Citér:
Claus wrote:
Claus

Hvis du læser artiklerne omkring udgivelsen af Værsgo´ - eller høre radiointerview´ene - vil du få svar på dit spørgsmål

Værsgo-nodehæftet er udsendt i "LP-format" i 1975 omtrent samtidigt med Gas 1- og Gas 5-nodehæfterne. Det er genudgivet i almindeligt format i 1989, så du har helt ret i din antagelse.

Kan du løfte lidt på sløret og fortælle lidt nærmere om hvilke artikler og interviewer det drejer sig om ?

Besøgende siden 2002

tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)