Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
Knaldperlen

Status: Forumgnom
Beskeder: 241
Oprettet: Dec 01, 2004
IP: Gemt
Værsgo nodehæfte [Indlæg #1]

Nogle der har et værsgo nodehæfte til salg eller nogen ide om hvad det sådan nogenlunde koster?

Mvh Knaldperlen

_________________________________
Tab - Længsel - Lyst - Lykke - Fest og ballade - Er bare nogle af ingredienserne i dunken - Gasolin er selve livet... - levet.

Mar 22, 2005 Kl. 02:45 PM
Udskriv
hsanders

Status: Forumgnom
Beskeder: 810
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Værsgo nodehæfte [Indlæg #2]

Du kan låne et på biblioteket, hvis du "bare" skal bruge det i et stykke tid

Mar 22, 2005 Kl. 03:12 PM
Udskriv
Kasper

Status: Moderator
Beskeder: 3922
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: Værsgo nodehæfte [Indlæg #3]

Citér:
Knaldperlen wrote:
Nogle der har et værsgo nodehæfte til salg eller nogen ide om hvad det sådan nogenlunde koster?

Det koster nok nogle hundrede kroner. Svjh så røg Gasolin' 1-nodehæftet vist over 400 kroner sidste gang på QXL, hvilket nok var lige i overkanten, og selvom Værsgo er sjældnere, så opnår det ikke samme pris, da Gasolin'-ting trods alt er mere eftertragtede end Kim Larsen-ting.
Mar 22, 2005 Kl. 04:06 PM
Udskriv
Knaldperlen

Status: Forumgnom
Beskeder: 241
Oprettet: Dec 01, 2004
IP: Gemt
Re: Værsgo nodehæfte [Indlæg #4]

Okay . Tak for hjælpen. Men en der har et til salg? Ellers er biblioteket da også en mulighed. Men Kasper, ved du hvor jeg kan finde et værsgo nodehæfte?

_________________________________
Tab - Længsel - Lyst - Lykke - Fest og ballade - Er bare nogle af ingredienserne i dunken - Gasolin er selve livet... - levet.

Mar 22, 2005 Kl. 05:13 PM
Udskriv
hsanders

Status: Forumgnom
Beskeder: 810
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Værsgo nodehæfte [Indlæg #5]

www.qxl.dk har dem jævnligt til salg, som kasper sagde..

Mar 22, 2005 Kl. 05:33 PM
Udskriv
Kasper

Status: Moderator
Beskeder: 3922
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: Værsgo nodehæfte [Indlæg #6]

Citér:
hsanders wrote:
www.qxl.dk har dem jævnligt til salg, som kasper sagde..

Jævnligt er så meget sagt...der er måske 2-3 om året. Jeg ved ikke, hvor man kan købe sådan et pt.
Mar 22, 2005 Kl. 07:08 PM
Udskriv
Claus

Status: Forumgnom
Beskeder: 905
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
forskellige Værsgo [Indlæg #7]

Noget siger mig at der findes to forskellige versioner af nodehæftet til Værsgo. Er det rigtigt?
Claus

_________________________________
Lucille.....do your sister`s will

Mar 22, 2005 Kl. 09:44 PM
Udskriv
Kasper

Status: Moderator
Beskeder: 3922
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: forskellige Værsgo [Indlæg #8]

Citér:
Claus wrote:
Noget siger mig at der findes to forskellige versioner af nodehæftet til Værsgo. Er det rigtigt?
Claus

Hvis du læser artiklerne omkring udgivelsen af Værsgo´ - eller høre radiointerview´ene - vil du få svar på dit spørgsmål

Værsgo-nodehæftet er udsendt i "LP-format" i 1975 omtrent samtidigt med Gas 1- og Gas 5-nodehæfterne. Det er genudgivet i almindeligt format i 1989, så du har helt ret i din antagelse.
Mar 22, 2005 Kl. 09:49 PM
Udskriv
Knaldperlen

Status: Forumgnom
Beskeder: 241
Oprettet: Dec 01, 2004
IP: Gemt
Re: Værsgo nodehæfte [Indlæg #9]

Okay. Men jeg kan hvert fald ikke finde et på qxl. Men vil da kigge forbi biblioteket en af de nærmeste dage. Tak for hjælpen.

_________________________________
Tab - Længsel - Lyst - Lykke - Fest og ballade - Er bare nogle af ingredienserne i dunken - Gasolin er selve livet... - levet.

Mar 22, 2005 Kl. 11:13 PM
Udskriv
Seve

Status: Moderator
Beskeder: 1612
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: forskellige Værsgo [Indlæg #10]

Citér:
Kasper wrote:
Citér:
Claus wrote:
Noget siger mig at der findes to forskellige versioner af nodehæftet til Værsgo. Er det rigtigt?
Claus

Hvis du læser artiklerne omkring udgivelsen af Værsgo´ - eller høre radiointerview´ene - vil du få svar på dit spørgsmål

Værsgo-nodehæftet er udsendt i "LP-format" i 1975 omtrent samtidigt med Gas 1- og Gas 5-nodehæfterne. Det er genudgivet i almindeligt format i 1989, så du har helt ret i din antagelse.


Kan du løfte lidt på sløret og fortælle lidt nærmere om hvilke artikler og interviewer det drejer sig om ?

_________________________________
Nok frygter jeg fremtiden, men fremtiden, det er jo også i morgen og den glæder jeg mig faktisk til!

Citat Kim Larsen
Mar 23, 2005 Kl. 07:43 AM
Udskriv

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)