Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
oldie Feb 14, 2007 Kl. 02:47 PM |
![]()
Her har jeg vist stukket hånden i en hvepserede... Citér: enig enig. Men både Larsen og resten af bandet har efterhånden så mange år på bagen, at de bør være professionelle nok til at få banket liv i en flok halvdøde jyder ![]() Citér: Jeg kommer heller ikke for at se på lyssøjlerne, men da de er en del af sceneinventaret (hedder det sådan?) - er de jo også en del af helheden. Og et band af Kjukkens format bør da have fantasi/evner/kugler nok til at kunne komme op med noget mere nyt end bare at bytte plads på guitarist og bassist ![]() Citér: Det skal jeg lade være usagt, men der plejer ellers at være godt nok gang i den når Kjukken er på besøg. Citér: Ved ikke om mine forventninger var for høje - men I må da give mig ret i, at man forventer lidt mere at Kjukken en af "Per Spillemand" nede på den lokale ![]() Citér: Helt enig... Har selv set dem i Skovdalen og Den Fynske Landsby - intet slår lyden udendørs. Citér: Korrekt, men Larsen er jo ikke den eneste på scenen. Kjukken fungerer vel som et hold - er der en der er lidt nede, tager de andre over og løfter niveauet.. (ja ja ved godt at ingen af de andre kan overtage Larsens vokal ![]() Men Larsens sygdom kan vel ikke undskylde, at lille-Jesper åbenlyst står og gaber på scenen. Citér: Åbenbart, men ligesåvel som jeg bedømmer ud fra den ene aften de var i Randers, er turnéen jo stjerne-bedømt ud fra premiereaftenen (og hvem er ikke ekstra oplagt på premieredagen...) Og så kan vi jo starte en ny diskussion om en koncertturné skal tildeles stjerne løbende gennem dens afvikling. Når alt dette er sagt, vil jeg gerne pointere, at dette på ingen måde er for at nedgøre Larsen & Kjukken på nogen måde - jeg mener bare, at de da så stort og veletableret et navn, at man bør forvente lidt mere end bare "autopilot" |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |