Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
KnOrr

Status: Forumgnom
Beskeder: 1288
Oprettet: Mar 16, 2004
IP: Gemt
ENDNU et nyt kopiband [Indlæg #1]

http://www.larsenalacarte.dk/

Man får en forsmag på deres "kunnen" ligeså snart man klikker ind på siden.. Sangeren synger LANGT fra ligeså godt som nogle af de andre kopibands forsanger, men til gengæld gør "Karsten Skovgaard kopien", i Larsen ala Carte, det ret godt synes jeg.. (Lyder meget som Skovgaard, uden at være identisk)

Mvh KnOrr

_________________________________
Der ser jeg stjernen foran mig og sigter efter den

Aug 05, 2005 Kl. 05:15 PM
Udskriv
Mathilde
Status: Forumgnom
Beskeder: 841
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: ENDNU et nyt kopiband [Indlæg #2]

Det lyder aldeles hæsligt. Næsten lige så forfærdeligt, som Peter - kun en - kopi.

[Edited by Mathilde på Aug 05, 2005 Kl. 05:21 PM]

_________________________________
VI VIL HAVE MERE KIM LARSEN
Thi så stille!!

Aug 05, 2005 Kl. 05:21 PM
Udskriv
KnOrr

Status: Forumgnom
Beskeder: 1288
Oprettet: Mar 16, 2004
IP: Gemt
Re: ENDNU et nyt kopiband [Indlæg #3]

Citér:
Mathilde wrote:
Det lyder aldeles hæsligt. Næsten lige så forfærdeligt, som Peter - kun en - kopi.


Peter fra De andre kopier, synes jeg lyder som Larsen PÅ EN PRIK når han snakker imellem numrene, men når han skal synge, kniber det lidt! - Dog er han stadig den bedste, udover Fi-Fi Dong (Peter Backhausen) hvis man skal nævne én som ligger nærmest at Larsens stemme..

_________________________________
Der ser jeg stjernen foran mig og sigter efter den
Aug 05, 2005 Kl. 05:40 PM
Udskriv
Mathilde
Status: Forumgnom
Beskeder: 841
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: ENDNU et nyt kopiband [Indlæg #4]

Peter kun en kopi synes jeg er en skændsel. Han lyder som larsen når han snakker? Hvad med han snakkede som sig selv. Eller er hans stemme så hæslig, at den ikke er værd at høre. Respekt for dem der spiller kopimusik, men jeg får myrekryb af Peter kun en kopi og af, at han ikke kan være sig selv.

Der er kun en Kim Larsen og at forsøge at ligne ham og synge som ham, kan måske gå i et revynummer, ellers finder jeg det latterligt.

_________________________________
VI VIL HAVE MERE KIM LARSEN
Thi så stille!!

Aug 05, 2005 Kl. 05:46 PM
Udskriv
KnOrr

Status: Forumgnom
Beskeder: 1288
Oprettet: Mar 16, 2004
IP: Gemt
Re: ENDNU et nyt kopiband [Indlæg #5]

Han lyder lidt som en rusten havelåge, ja.. :)

_________________________________
Der ser jeg stjernen foran mig og sigter efter den

Aug 05, 2005 Kl. 05:50 PM
Udskriv
Mads

Status: Forumgnom
Beskeder: 877
Oprettet: Okt 30, 2004
IP: Gemt
Re: ENDNU et nyt kopiband [Indlæg #6]

Syntes musikken er fed men forsangeren er jo ikke engang en forsanger men noget helt anddet Begynd på nordisk film og læg stmmer til dem fra vesterbro

_________________________________
"Og her kommer en sang der stammer fra den sidste demokratiske gade i København, hvor man både må ryge, kneppe og drikke bajere" - det hele munder ud i Rabalderstræde!

Aug 05, 2005 Kl. 07:26 PM
Udskriv
Brian

Status: Moderator
Beskeder: 2853
Oprettet: Mar 14, 2004
IP: Gemt
Re: ENDNU et nyt kopiband [Indlæg #7]

Linket findes også på kjukken.dk's links side

Helt nyt kan kopi bandet ikke være ... det er langt over et år siden den side blev opdateret

_________________________________
En gammel flamme brænder aldrig ud - Gasolin' for evigt!

Aug 05, 2005 Kl. 07:27 PM
Udskriv
Seve

Status: Moderator
Beskeder: 1612
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: ENDNU et nyt kopiband [Indlæg #8]

Jeg syntes Peter gør det rigtigt godt. Disse billeder er især til ære for Wannabe Mathilde







_________________________________
Nok frygter jeg fremtiden, men fremtiden, det er jo også i morgen og den glæder jeg mig faktisk til!

Citat Kim Larsen

Aug 05, 2005 Kl. 08:09 PM
Udskriv
Mathilde
Status: Forumgnom
Beskeder: 841
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: ENDNU et nyt kopiband [Indlæg #9]

Ha ha og ikke engang på billeder tager han sig godt ud.

Wannabe hvad om jeg må spørge? Kim Larsen? Der har jeg nok et forkert køn.

_________________________________
VI VIL HAVE MERE KIM LARSEN
Thi så stille!!

Aug 05, 2005 Kl. 08:12 PM
Udskriv
Seve

Status: Moderator
Beskeder: 1612
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: ENDNU et nyt kopiband [Indlæg #10]

Wannebe Mathilde.....

_________________________________
Nok frygter jeg fremtiden, men fremtiden, det er jo også i morgen og den glæder jeg mig faktisk til!

Citat Kim Larsen

Aug 05, 2005 Kl. 08:22 PM
Udskriv
dennis307sw
Status: Seniormedlem
Beskeder: 130
Oprettet: Maj 08, 2005
IP: Gemt
Re: ENDNU et nyt kopiband [Indlæg #11]

Peter og de andre kopier, er et fantastisk GAS kopiband. Herom mener jeg ikke der kan stilles tvivl! Herudover mener jeg så absolut, at det er en fordel, for alle de som aldrig fik hørt Gasolin´ live. Jeg ved godt at der i bogen "Kuglerne og fantasien" står: "vogt Dem for efterligninger, men INGEN lyder som Larsen".. dette er kun en tilnærmet sandhed. Peter lyder (næsten) som Larsen, og bandet spiller Gasolin´ numre, som man ellers aldrig ville kunne opleve live.

Aug 05, 2005 Kl. 09:55 PM
Udskriv
KnOrr

Status: Forumgnom
Beskeder: 1288
Oprettet: Mar 16, 2004
IP: Gemt
Re: ENDNU et nyt kopiband [Indlæg #12]

Citér:
dennis307sw wrote:
Peter og de andre kopier, er et fantastisk GAS kopiband. Herom mener jeg ikke der kan stilles tvivl! Herudover mener jeg så absolut, at det er en fordel, for alle de som aldrig fik hørt Gasolin´ live. Jeg ved godt at der i bogen "Kuglerne og fantasien" står: "vogt Dem for efterligninger, men INGEN lyder som Larsen".. dette er kun en tilnærmet sandhed. Peter lyder (næsten) som Larsen, og bandet spiller Gasolin´ numre, som man ellers aldrig ville kunne opleve live.


Jeg vil sige, dem der nærmer sig MEST Gasolin's "sound" (dog uden at kunne sammelignes) er uden tvivl Fi-Fi Dong.. Hvis man ikke har oplevet dem, er det klart at anbefale!
Der er sgu mere 70'er over dem, end de andre

_________________________________
Der ser jeg stjernen foran mig og sigter efter den
Aug 06, 2005 Kl. 12:18 AM
Udskriv
Knaldperlen

Status: Forumgnom
Beskeder: 241
Oprettet: Dec 01, 2004
IP: Gemt
Re: ENDNU et nyt kopiband [Indlæg #13]

Ja.. For dem som aldrig har hørt GASOLIN live er det sgu godt gjort af hvad jeg har hørt på pladerne .. Jeg har KUN hørt "Peter og de andre kopiere" og jeg synes sgu de gør det godt ..

_________________________________
Tab - Længsel - Lyst - Lykke - Fest og ballade - Er bare nogle af ingredienserne i dunken - Gasolin er selve livet... - levet.

Aug 06, 2005 Kl. 12:20 AM
Udskriv
kristiangb

Status: Medlem
Beskeder: 36
Oprettet: Jul 06, 2005
IP: Gemt
Re: ENDNU et nyt kopiband [Indlæg #14]

Jeg så Peter og de andre kopier sidste uge på Langeland. Der blev bandet præsenteret af Franz Beckerlee. Han sagde til rygterne om en gendannelse: "som Kim Larsen siger >det har vi folk til<".
Det tolker jeg som en stor anerkendelse fra deres side af Peter og de andre kopier.

Personlig er jeg ret vild med Peter og de andre kopier.

_________________________________
"We don't like their sound, and guitar music is on the way out.".
Decca Recording Co. rejecting the Beatles, 1962

Aug 06, 2005 Kl. 01:58 AM
Udskriv
Stougaard

Status: Forumgnom
Beskeder: 1334
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: ENDNU et nyt kopiband [Indlæg #15]

Nu vi er ved snakken om Peter, så har han faktisk aldrig mødt Kim Larsen, fortalte han mig en gang i byen efter en koncert. ( Det er vel 5-6 år siden, så om det er sket i mellemtiden ved jeg ikke)
Men han er en meget flink og høflig mand, der gider ta sig tid tilat snakke med folk.

_________________________________
Er tiden skør som glas, massiv som beton, datomærket, forladt af gud. -Hvor fa'en er min blå ballon!

Aug 06, 2005 Kl. 07:12 AM
Udskriv
Mathilde
Status: Forumgnom
Beskeder: 841
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: ENDNU et nyt kopiband [Indlæg #16]

Citér:
Stougaard wrote:
Men han er en meget flink og høflig mand, der gider ta sig tid tilat snakke med folk.


Han har da heller ikke grund til andet.

[Edited by Mathilde på Aug 06, 2005 Kl. 07:50 AM]

_________________________________
VI VIL HAVE MERE KIM LARSEN
Thi så stille!!
Aug 06, 2005 Kl. 07:50 AM
Udskriv
Strengelegen

Status: Forumgnom
Beskeder: 1247
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: ENDNU et nyt kopiband [Indlæg #17]

Citér:
dennis307sw wrote:
Peter lyder (næsten) som Larsen, og bandet spiller Gasolin´ numre, som man ellers aldrig ville kunne opleve live.


Hvad så med Kim Larsen selv ?

_________________________________
Det´det bedste swingorkester
som jeg nogen tid har set
Aug 06, 2005 Kl. 08:05 AM
Udskriv
Jeppe

Status: Administrator
Beskeder: 632
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: ENDNU et nyt kopiband [Indlæg #18]

Uha, det er lyder da ikke for godt

De eneste Gasolin'-kopibands, jeg kan holde ud at høre på, er Peter og de andre kopier og Fi-fi Dong.

Fi-fi Dong må jeg nok indrømme er min favorit.

Aug 06, 2005 Kl. 03:30 PM
Udskriv
Sørland

Status: Forumgnom
Beskeder: 3946
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: ENDNU et nyt kopiband [Indlæg #19]

Jeg har aldri hørt ett kopiband av Gas før!
Men det må jeg se å få endret på.
Reiser de kun rundt i DK?

_________________________________

Aug 06, 2005 Kl. 03:35 PM
Udskriv
Daniel

Status: Seniormedlem
Beskeder: 145
Oprettet: Jul 27, 2004
IP: Gemt
Re: ENDNU et nyt kopiband [Indlæg #20]

De spiller dejligt

Men lidt en skam at forsangeren ikke rigtigt kan synge....

Aug 14, 2005 Kl. 03:48 PM
Udskriv
hsanders

Status: Forumgnom
Beskeder: 810
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: ENDNU et nyt kopiband [Indlæg #21]

Stougaard: Peter Kopi har mødt Larsen nu (for et par år siden) Jeg mener, at det tilfældige møde fandt sted på Andy's Bar i Gothersgade..

Jeg kan nu også lide Peter og de andre Kopier, selvom jeg er ved at være lidt træt af dem. Jeg skal ikke udtale mig om deres sound var lig Gasolin's, men nu hvor jeg har hørt Gas' liveplader, virker det som om, at Kopierne spiller noget tungere/hårdere..

Aug 14, 2005 Kl. 05:56 PM
Udskriv
Ditte

Status: Banned bruger
Beskeder: 532
Oprettet: Mar 17, 2005
IP: Gemt
Re: ENDNU et nyt kopiband [Indlæg #22]

Citér:
KnOrr wrote:
Citér:
dennis307sw wrote:
Peter og de andre kopier, er et fantastisk GAS kopiband. Herom mener jeg ikke der kan stilles tvivl! Herudover mener jeg så absolut, at det er en fordel, for alle de som aldrig fik hørt Gasolin´ live. Jeg ved godt at der i bogen "Kuglerne og fantasien" står: "vogt Dem for efterligninger, men INGEN lyder som Larsen".. dette er kun en tilnærmet sandhed. Peter lyder (næsten) som Larsen, og bandet spiller Gasolin´ numre, som man ellers aldrig ville kunne opleve live.


Jeg vil sige, dem der nærmer sig MEST Gasolin's "sound" (dog uden at kunne sammelignes) er uden tvivl Fi-Fi Dong.. Hvis man ikke har oplevet dem, er det klart at anbefale!
Der er sgu mere 70'er over dem, end de andre



Det er jo også som skrevet et kopi band, Hvis Kim kunne efterlignes af alle og en hver var han jo ikke blevet til Kim vel, så vil man have kopi, får man kopi, vil man have virkeligheden, så bed til at virkeligheden vil udgive flere vidunderlige skiver, som vi hungrende mennesker kan slubre i os. Der er ingen der kommer til at blive Kim, Kun en klon kunne gøre det, men sådan en tror jeg ikke han har ladet lave. Så nyd kopi Kim, hvad han nu hedder, og vær glade for at der er andre der ønsker at synge Kim´s dejlige tekster.

_________________________________
[Edited by Ditte på Okt 03, 2005 Kl. 09:30 PM]
Aug 14, 2005 Kl. 06:01 PM
Udskriv
Budda
Status: Banned bruger
Beskeder: 10
Oprettet: Sep 06, 2005
IP: Gemt
Re: ENDNU et nyt kopiband [Indlæg #23]

Citér:
Marianne Juul Hansen wrote:
Citér:
KnOrr wrote:
Citér:
dennis307sw wrote:
Peter og de andre kopier, er et fantastisk GAS kopiband. Herom mener jeg ikke der kan stilles tvivl! Herudover mener jeg så absolut, at det er en fordel, for alle de som aldrig fik hørt Gasolin´ live. Jeg ved godt at der i bogen "Kuglerne og fantasien" står: "vogt Dem for efterligninger, men INGEN lyder som Larsen".. dette er kun en tilnærmet sandhed. Peter lyder (næsten) som Larsen, og bandet spiller Gasolin´ numre, som man ellers aldrig ville kunne opleve live.


Jeg vil sige, dem der nærmer sig MEST Gasolin's "sound" (dog uden at kunne sammelignes) er uden tvivl Fi-Fi Dong.. Hvis man ikke har oplevet dem, er det klart at anbefale!
Der er sgu mere 70'er over dem, end de andre




Det er jo også som skrevet et kopi band, Hvis Kim kunne efterlignes af alle og en hver var han jo ikke blevet til Kim vel, så vil man have kopi, får man kopi, vil man have virkeligheden, så bed til at virkeligheden vil udgive flere vidunderlige skiver, som vi hungrende mennesker kan slubre i os. Der er ingen der kommer til at blive Kim, Kun en klon kunne gøre det, men sådan en tror jeg ikke han har ladet lave. Så nyd kopi Kim, hvad han nu hedder, og vær glade for at der er andre der ønsker at synge Kim´s dejlige tekster.


Det band findes da: Larsen Ala Carte

http://www.midgetbooking.dk/print.php?mode=artist&id=100

se også under Link. Nyt kopi band
Okt 05, 2005 Kl. 01:39 PM
Udskriv
Ditte

Status: Banned bruger
Beskeder: 532
Oprettet: Mar 17, 2005
IP: Gemt
Re: ENDNU et nyt kopiband [Indlæg #24]

Citér:
KnOrr wrote:
http://www.larsenalacarte.dk/

Man får en forsmag på deres "kunnen" ligeså snart man klikker ind på siden.. Sangeren synger LANGT fra ligeså godt som nogle af de andre kopibands forsanger, men til gengæld gør "Karsten Skovgaard kopien", i Larsen ala Carte, det ret godt synes jeg.. (Lyder meget som Skovgaard, uden at være identisk)


Mvh KnOrr



Det var dog en vidunderlig sang der ligger på den side
http://www.larsenalacarte.dk/

Kh



_________________________________
[Edited by Ditte på Okt 03, 2005 Kl. 09:30 PM]
Okt 05, 2005 Kl. 05:41 PM
Udskriv
Artemis
Status: Banned bruger
Beskeder: 942
Oprettet: Sep 20, 2006
IP: Gemt
Re: ENDNU et nyt kopiband [Indlæg #25]

Når vi snakker kopi band så må jeg sige at jeg var ved at

_________________________________
http://www.dailymotion.com/video/x191yz_wilson-phillips-release-me_music

Sep 07, 2008 Kl. 06:42 PM
Udskriv
Sider: [1] 2

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)