jesper
Status: Administrator
Beskeder: 1563
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
|
Citér: Brian wrote:
På et eller andet tidspunkt skal der alligevel ske noget, tænker på links til de manglende sider ...
Upload billede, Zoom's fanside, Ringetoner, Radio/TV programmer, Sætlister o.s.v.
Et eksempel der måske kunne løse problemet, -
anyway så er det også usmart og skal ændre på alle de andre sider hver gang der skal tilføjes nye links .
Vi må se ...
Hej Brian !!
Jeg har lavet noget nyt smart til siderne, sà de kun skal àèndres en gang til, derefter skal man kun rette i en fil for at rette menuen pà alle siderne
Strengelegen :
Jeg kan stadig ikke forstà hvorfor du ikke kan se aktive brugere i menuen, hvis du kigger pà det printscreen som brian har lavet, sà kan du se at den er i menuen....
upload billede, skal nok komme i menuen, men diskografi mà du klikke pà kjukken.dk -> diskografi for at komme ind pà
Grunden til at der ikke er links til alle de andre sider pè kjukken.dk, er at der er mange brugere der kòrer i 1024x768, og hvis der skal vàère en menu under den nuvàèrende menu, sà bliver boardet mindre overskuelig...
og der findes altsà links til diskografien pà ALLE sider pà kjukken.dk, undtaget i dette forum... men du skal bare klikke en enkelt gang for at kunne komme ind pè hvilken som helst anden side...
ang ringetoner m.m. sà er jeg ved at lede efter et firma der vil give tilladelse til at vi bruger deres service, for ikke at fà en masse forskellige steder, hvor det enten er en forkert ringetone, forkert pris, eller at ringetonen màske er helt fjernet...
mvh jesper