Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
lone

Status: Seniormedlem
Beskeder: 132
Oprettet: Mar 16, 2004
IP: Gemt
Hvor længe? [Indlæg #1]

Indimellem tænker jeg på hvornår Kim siger:nu "gider" jeg
sgu ikke mere,nu vil jeg "nyde"livet med min familie.Håber
at han aldrig stopper for hvad er livet værd uden ham,men
han fylder jo tres næste år,og selv Kim er jo "kun" et menneske.Men men vi kan jo se Rollingstones de er jo noget ældre,såh Kim du må ikke stoppe de næste mange mange år!
Hvad mener/tænker/tror/føler i andre?God weekend til alle!



_________________________________
Hvem fan`er du?Jeg er sgu Kim-fan!

Aug 20, 2004 Kl. 10:38 AM
Udskriv
kimzoom

Status: Ustabil
Beskeder: 2082
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Hvor længe? [Indlæg #2]

Tror at Larsen bliver ved, så længe han kan skrive sange, synge, spille på guitar!!!
D.v.s. så længe han er rask.

_________________________________
ɐnpıqnɥs ǝʌol ı

Aug 20, 2004 Kl. 10:57 AM
Udskriv
Stougaard

Status: Forumgnom
Beskeder: 1334
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Hvor længe? [Indlæg #3]

Jeg tror også han vil blive ved til han segner...
Hvis han nu en dag vælger at stoppe tourne livet,
vil pressen jo nok stadig holde øje med ham
og spørge ham om div. holdninger til ting og sager.
Så der vil man jo kunne følge ham.

Sangene har vi jo altid, de vil ALDRIG dø!

Så jeg frygter mere den dag hvor man får afvide at nu er han her ikke mere.
For så er det SLUT!



_________________________________
Er tiden skør som glas, massiv som beton, datomærket, forladt af gud. -Hvor fa'en er min blå ballon!

Aug 20, 2004 Kl. 01:47 PM
Udskriv
lone

Status: Seniormedlem
Beskeder: 132
Oprettet: Mar 16, 2004
IP: Gemt
Re: Hvor længe? [Indlæg #4]

Jeg tror nu også at der er en cirkushest i ham,han kan ikke
stoppe fra den ene dag til den anden,vil altid ha`sin guitar
i nærheden og "optræde"på den ene eller anden måde,men alligevel.Ja det der med at en skønne dag er det HELT slut tænker jeg også på med sorg,men "turde"ikke nævne det her.

_________________________________
Hvem fan`er du?Jeg er sgu Kim-fan!

Aug 20, 2004 Kl. 03:51 PM
Udskriv
KnOrr

Status: Forumgnom
Beskeder: 1288
Oprettet: Mar 16, 2004
IP: Gemt
Re: Hvor længe? [Indlæg #5]

Som I andre siger, Larsen vil turnere så længe han kan, jeg tror først han stopper med musiken, idet han ikke trækker vejret længere... Det vil ikke være naturligt for en mand som Kim Larsen at stoppe i utide, men lad os nu glæde over at Larsen stadig er til, og ikke tage sorgerne på forskud! Han vil blive ved i mange, mange år endnu..

Mvh KnOrr

[Edited by KnOrr på Aug 20, 2004 Kl. 05:05 PM]

_________________________________
Der ser jeg stjernen foran mig og sigter efter den

Aug 20, 2004 Kl. 05:04 PM
Udskriv
Denner2

Status: Seniormedlem
Beskeder: 109
Oprettet: Mar 18, 2004
IP: Gemt
Re: Hvor længe? [Indlæg #6]

For det første tror jeg aldrig Larsen bliver træt af at spille, så jeg tror også på at han bliver ved til den dag han vælter om! Han har jo selv sagt at han elsker at være ude at spille og det synes jeg også virkelig man har kunne fornemme i år! Har selv set ham 5 gange i år(Portalen i Greve, Falkonér Salen på Frederiksberg, Tivoli, Aabenraa og til Skanderborg Festival).

I øvrigt så synes jeg bare vi skal tænke på "Bent Fabric" Han r der så vidt jeg ved over 80!! Så rolig nu! vi har måske over 20 år tilbage med Hr. Larsen Tør slet ikek tænke på hvor mange sange han kan nå at skrive endnu!! DEJLIGT!!!

Aug 20, 2004 Kl. 05:27 PM
Udskriv
Daniel

Status: Seniormedlem
Beskeder: 145
Oprettet: Jul 27, 2004
IP: Gemt
Re: Hvor længe? [Indlæg #7]

Jeg håber bestemt også at Larsen bliver ved i mange år endnu.....¨
Men jeg håber at hvis han bliver ved med at skrive nye sange, at "genren" ville ændre retning....
Det er ikke fordi jeg ikke kan lide 7-9-13...for jeg synes skam at det er en ganske udmærket plade....Men jeg frygter at hvis Larsen fortsætter i denne stil at det på et eller andet tidspunkt vil nærme sig noget der lugter lidt af dansktop - og det ville da være en skam.....


Dog skal det da siges at jeg er udmærket klar over at hans tekster aldrig vil ændre standard-

Aug 20, 2004 Kl. 06:37 PM
Udskriv
KnOrr

Status: Forumgnom
Beskeder: 1288
Oprettet: Mar 16, 2004
IP: Gemt
Re: Hvor længe? [Indlæg #8]

Citér:
Daniel wrote:
Jeg håber bestemt også at Larsen bliver ved i mange år endnu.....¨
Men jeg håber at hvis han bliver ved med at skrive nye sange, at "genren" ville ændre retning....
Det er ikke fordi jeg ikke kan lide 7-9-13...for jeg synes skam at det er en ganske udmærket plade....Men jeg frygter at hvis Larsen fortsætter i denne stil at det på et eller andet tidspunkt vil nærme sig noget der lugter lidt af dansktop - og det ville da være en skam.....


Dog skal det da siges at jeg er udmærket klar over at hans tekster aldrig vil ændre standard-


Tjaaa, du på sin vis ret Daniel, jeg tror derimod ikke at Larsen vil ændre sin stil ret meget, og dog, jeg synes alligevel der er en rimelig forskel på Kjukkens første CD og så 7-9-13! Og ud for mit synspunkt, går det i den rigtige retning.. Dvs, 7-9-13 er lidt mere rocket som mange af os har efterlyst!!

Mvh KnOrr

_________________________________
Der ser jeg stjernen foran mig og sigter efter den
Aug 20, 2004 Kl. 07:11 PM
Udskriv
Daniel

Status: Seniormedlem
Beskeder: 145
Oprettet: Jul 27, 2004
IP: Gemt
Re: Hvor længe? [Indlæg #9]

Er det rigtigt...? jeg synes tilnærmelsesvis det modsatte. Altså at "Kim Larsen & Kjukken" var "langt mere" rocket end "7-9-13" ...hehe

Det er sjovt som man kan opfatte ting så forskelligt...

I øvrigt KnOrr:Tillykke med din nye status...det lyder sørme flot

Aug 20, 2004 Kl. 07:18 PM
Udskriv
Denner2

Status: Seniormedlem
Beskeder: 109
Oprettet: Mar 18, 2004
IP: Gemt
Re: Hvor længe? [Indlæg #10]

Jeg kan mægtig godt lide Larsens fortolkning af "We have all the time in the world" Han må meget gerne lave nogle flere i den stil! Evt. nogle hjemmelavede, men han er også sådan en god fortolker at det ville være fint nok med fortolkninger. Så er det bare et spørgsmål om Hr. Larsen "brænder" for flere af sådanne sange i samme stil.

Sjovt at der er blevet rettet i mit sidste indlæg

Jeg skrev altså bare "Bent Fabric" Hvem der så har ændret det til "Bent "betjent" Fabric" må guderne vide! hehe

Aug 20, 2004 Kl. 07:43 PM
Udskriv

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)