Hoffa
Status: Medlem
Beskeder: 74
Oprettet: Jan 15, 2010
IP: Gemt
|
Citér: SANSSOUCI wrote:
Citér: Hoffa wrote:
Blev også temmelig skuffet, da jeg fandt ud af, at det var det fede, arrogante møgsvin til FlæskeBamsen der dukkede op på skærmen i stedet.
Kim har sådan set ret i, at han synger godt, men der hører alt også op. Han kommer ofte for sent til koncerter, skider på at folk må stå og vente, og behandler generelt folk som lort og taler ned til dem. En handicappet pige spurgte ham en gang i Marienlysthallen om han ville skrive i hendes autografbog, og til det svarede han:
"Nej, gu' vil jeg da ej.." og vendte sig og gik. Sådan et møgsvin!
Puha, jeg blev helt forpustet.. Men det måtte sgu ud.. Fede sæk l... nej nu skal jeg nok stoppe..
Jeg mener også at huske det var Grue der spillede tuba på Karnevalvideoen. Har lige youtube'd den uden held, dog..
Hoffa læs lige dine egne ord, kan du ikke se at du bliver lille og uintressant med de ord. Du dømmer nogen du ikke kender og gør dig selv tavlig i andres øjne. Jeg har ikke fået særlig høje tanker om dig efter jeg har læst dine ord... Undskyld du...
Ingen grund til at undskylde; vi lever i et frit land hvor alle har ret til at komme med deres mening. Jeg er dog fuldstændig og aldeles ligelgad med om, en for mig ukendt person i et forum mener jeg er lille, uinteressant og ikke har høje tanker om mig. Hvor ved nu nemlig fra, at jeg ikke kender Flemming Bamse Jørgensen? Du ved ikke engang hvem jeg er??
Jeg har selv været vidne til hans arrogante optræden flere gange, og den gang I Marienlysthallen var det ikke kun den uheldige autografjæger han var hoven over for. Jeg kender også flere der er chauffører for andre bands, der har varmet op for Bamse. Flere af dem går kun med bag scenen når han spiller, netop for at undgå ham.
Så hvor ved du fra, at jeg intet kender til ham?? Nu behøver du ikke at ligge vågen om natten over mig, SANSSOUCI, men at påstå den slags uden at vide en dyt om det, er vel egentlig bare gætterier. Så det er vel dig der er tarvelig?
Ang. Larsen har jeg set ham ti-femten gange. Aldrig snakket med ham. Kun én af de gange har han været 'dum.' Det var da han sprang en lang kø over i Fona op til jul for en del år siden med ordene: "Ved I ikke hvem jeg er?" Det skal lige siges, at ekspedienten også havde sin skyld i det, da hun gerne ekspederede ham uden om os andre.. Nå, det blev jo alligevel jul det år.
|