Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
KnOrr

Status: Forumgnom
Beskeder: 1288
Oprettet: Mar 16, 2004
IP: Gemt
Instrumental [Indlæg #1]

Er der nogen der har Langebro i instrumental udgave? (Hvis altså den er blevet lavet i sådan) Ellers vil jeg også gerne have fingrene i andre instrumental numre...
Skriv venligst..

Mvh KnOrr

_________________________________
Der ser jeg stjernen foran mig og sigter efter den

Aug 01, 2004 Kl. 08:14 PM
Udskriv
Claus

Status: Forumgnom
Beskeder: 905
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Instrumental [Indlæg #2]

Mange af sangene er sikkert blevet lavet i nogle forfærdentelige midi udgaver, hvor de er instrumentale. Søg på nettet. Hvis du har et cubase program kan du jo så selv synge vokalen ind.
Claus

_________________________________
Lucille.....do your sister`s will

Aug 01, 2004 Kl. 09:49 PM
Udskriv
Daniel

Status: Seniormedlem
Beskeder: 145
Oprettet: Jul 27, 2004
IP: Gemt
Re: Instrumental [Indlæg #3]

Hey KnOrr......

Hvad mener du når du skriver "Instrumental" ?

Live, akkustisk, med symphoniorkester eller mener du "bare" instrumentalt, altså uden vokal ?

I tilfælde af det sidste tror jeg ikke du skal regne med at der af hverken Gasolin eller nogen andre danskere er lavet en sådan udgave. MEN da melodien (som jo så er den og ikke teksten du er interesseret i)jo originalt er en engelsk "tradditional" er der måske en chance for at finde en instrumental udgave af den- altså hvis man lige kendte originalens titel.

Aug 08, 2004 Kl. 07:27 PM
Udskriv
KnOrr

Status: Forumgnom
Beskeder: 1288
Oprettet: Mar 16, 2004
IP: Gemt
Re: Instrumental [Indlæg #4]

Citér:
Daniel wrote:
Hey KnOrr......

Hvad mener du når du skriver "Instrumental" ?

Live, akkustisk, med symphoniorkester eller mener du "bare" instrumentalt, altså uden vokal ?

I tilfælde af det sidste tror jeg ikke du skal regne med at der af hverken Gasolin eller nogen andre danskere er lavet en sådan udgave. MEN da melodien (som jo så er den og ikke teksten du er interesseret i)jo originalt er en engelsk "tradditional" er der måske en chance for at finde en instrumental udgave af den- altså hvis man lige kendte originalens titel.


Det er "instrumental"- uden vokal jeg søger Det kan da ikke passe at KL ikke har udgivet et nummer i instrumental?

Mvh KnOrr

_________________________________
Der ser jeg stjernen foran mig og sigter efter den
Aug 09, 2004 Kl. 09:07 PM
Udskriv

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)