Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
Christensen

Status: Seniormedlem
Beskeder: 170
Oprettet: Mar 28, 2004
IP: Gemt
Finale [Indlæg #51]

Jeg tror de henviser til 2 sæt. Forhåbentligt

_________________________________
This is My Life

Okt 08, 2008 Kl. 12:57 PM
Udskriv
Bent

Status: Moderator
Beskeder: 1282
Oprettet: Mar 14, 2004
IP: Gemt
Re: Portalen 2. oktober [Indlæg #52]

De kloge de siger at enden er nær - at domme dag den kommer ....

_________________________________
Hellere en god trekant frem for en ond cirkel

Okt 08, 2008 Kl. 01:46 PM
Udskriv
Mads

Status: Forumgnom
Beskeder: 877
Oprettet: Okt 30, 2004
IP: Gemt
Re: Portalen 2. oktober [Indlæg #53]

Larsen vil være begrebet af inkomptence hvis han stopper med Kjukken! Kjukken er uden tvivl Danmarks bedste live band.. Det swinger så TÆSKE fedt, specielt live! Skovgaard er en af DK's bedste guitarister, hvis ikke DEN bedste, kun evt. overgået af Knud Møller. Disse 3 medmusikanter Larsen spiller sammen med, er måske ikke de bedste individuelt, men sammenhængende, og det er jo det det drejer sig om, har han aldrig spillet med et så velspillende band før!!!

_________________________________
"Og her kommer en sang der stammer fra den sidste demokratiske gade i København, hvor man både må ryge, kneppe og drikke bajere" - det hele munder ud i Rabalderstræde!

Okt 08, 2008 Kl. 05:35 PM
Udskriv
Sørland

Status: Forumgnom
Beskeder: 3946
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Portalen 2. oktober [Indlæg #54]

Citér:
Mads wrote:
Larsen vil være begrebet af inkomptence hvis han stopper med Kjukken! Kjukken er uden tvivl Danmarks bedste live band.. Det swinger så TÆSKE fedt, specielt live! Skovgaard er en af DK's bedste guitarister, hvis ikke DEN bedste, kun evt. overgået af Knud Møller. Disse 3 medmusikanter Larsen spiller sammen med, er måske ikke de bedste individuelt, men sammenhængende, og det er jo det det drejer sig om, har han aldrig spillet med et så velspillende band før!!!


Den dagen kommer...som alt annet....før eller siden...

Det er vel ikke bare Larsen som har ett ord med i laget. Dette dreier seg ikke om hvorvidt Kim og Kjukken syntes det svinger på konserter osv. Det her ligger på det mentale plan. Lengten etter en eventuell fornyelse.

_________________________________
Okt 08, 2008 Kl. 07:01 PM
Udskriv
Mads

Status: Forumgnom
Beskeder: 877
Oprettet: Okt 30, 2004
IP: Gemt
Re: Portalen 2. oktober [Indlæg #55]

Ja. Kender det kun alt for godt selv.
Men det ville være så pokkers ærgeligt, og jeg NYDER sådan at gå til Kjukken koncert.. Kommer lige så meget til koncerterne for at nyde de tre andre musikkanter, som i øvrigt er fantastiske med stort F. Og må sige et evt. nyt band dælme skal have røven med sig, for at kunne hamle op med Kjukken! Der skal VIRKELIG meget til... Kjukken må uden tvivl siges at være det mest veludførte og professionelle band Larsen nogensinde har spillet med.

_________________________________
"Og her kommer en sang der stammer fra den sidste demokratiske gade i København, hvor man både må ryge, kneppe og drikke bajere" - det hele munder ud i Rabalderstræde!

Okt 08, 2008 Kl. 08:42 PM
Udskriv
Michael Jensen
Status: Forumgnom
Beskeder: 1432
Oprettet: Mar 31, 2004
IP: Gemt
Re: Portalen 2. oktober [Indlæg #56]

Ja, netop professionelt. Respekt for det. Det kan bare være lidt for kedeligt og skemalagt til tider, med de samme kommentarer mellem numrene, de samme soli osv. osv.

_________________________________
Giv dog alle dyr i denne skov en chance...

Okt 08, 2008 Kl. 09:26 PM
Udskriv
Stougaard

Status: Forumgnom
Beskeder: 1334
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Portalen 2. oktober [Indlæg #57]

Men hvis dette ord: Final, skulle betyde noget med slut/finale, hvorfor skulle de så spare det sidste lille e-bogstav væk... og ikke bare skrive finale.

Jeg tror det må betyde noget andet.
Hvad enten dette er kjukkens sidste turne eller ej.

_________________________________
Er tiden skør som glas, massiv som beton, datomærket, forladt af gud. -Hvor fa'en er min blå ballon!

Okt 09, 2008 Kl. 04:28 PM
Udskriv
Mads

Status: Forumgnom
Beskeder: 877
Oprettet: Okt 30, 2004
IP: Gemt
Re: Portalen 2. oktober [Indlæg #58]

Citér:
Michael Jensen wrote:
Ja, netop professionelt. Respekt for det. Det kan bare være lidt for kedeligt og skemalagt til tider, med de samme kommentarer mellem numrene, de samme soli osv. osv.


Det kan du dog ikke kritisere dem for på denne tour! Og i øvrigt back to vice topic, final, må som tidligere sagt betyde den "endelige" setliste.. Altså alle ændringer er lavet, og det er sådan den skal se ud.!

_________________________________
"Og her kommer en sang der stammer fra den sidste demokratiske gade i København, hvor man både må ryge, kneppe og drikke bajere" - det hele munder ud i Rabalderstræde!
Okt 09, 2008 Kl. 04:57 PM
Udskriv
Stougaard

Status: Forumgnom
Beskeder: 1334
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Portalen 2. oktober [Indlæg #59]

Citér:
Stougaard wrote:
Men hvis dette ord: Final, skulle betyde noget med slut/finale, hvorfor skulle de så spare det sidste lille e-bogstav væk... og ikke bare skrive finale.

Jeg tror det må betyde noget andet.
Hvad enten dette er kjukkens sidste turne eller ej.


Hovsa Beklager mine manglende engelsk kundskaber da jeg skrev ovenstående indlæg... for final, betyder jo ikke finale, men endelig/afslutning.
Ja man kan jo godt ha hovedet under armen en gang imellem eller tankerne andre steder.. Men det bliver ihvertfald spændende at se hvad fremtiden bringer.

_________________________________
Er tiden skør som glas, massiv som beton, datomærket, forladt af gud. -Hvor fa'en er min blå ballon!
Okt 09, 2008 Kl. 08:16 PM
Udskriv
Brian4291

Status: Forumgnom
Beskeder: 1197
Oprettet: Okt 31, 2004
IP: Gemt
Re: Portalen 2. oktober [Indlæg #60]

Citér:
Stougaard wrote:


betyder jo ikke finale, men endelig/afslutning.



Det vil jeg give dig ret i. Der er jo mange setlistekombinationer før den der skal bruges til en ny tour er klar. Og det er da det det betyder, at det er den endelige setliste som bliver brugt.

Måske en fejl at poste billedet, for sikken debat det har skabt, og så af en nordmand. Han må have sine kilder i orden men det ved jeg han har, for det er mig der sindte ham billedet efter koncerten i Greve

_________________________________
Take me to heaven and take me to hell!!
Okt 09, 2008 Kl. 08:37 PM
Udskriv
chrilep

Status: Forumgnom
Beskeder: 1114
Oprettet: Maj 18, 2005
IP: Gemt
Re: Portalen 2. oktober [Indlæg #61]

Ja, jeg glemte å kreditere deg, Brian.
Men det er fint med debatt, synes jeg!

_________________________________
Du glade verden!

Okt 09, 2008 Kl. 09:35 PM
Udskriv
Artemis
Status: Banned bruger
Beskeder: 942
Oprettet: Sep 20, 2006
IP: Gemt
Re: Portalen 2. oktober [Indlæg #62]

Citér:
Bent wrote:
De kloge de siger at enden er nær - at domme dag den kommer ....





Et musikalsk Dommedagsshow og efterfølgeren til Mr. Nice Guy

Det har aldrig været nemmere at være menneske end nu. Vore forfædre har gjort det godt. Fremtiden er lys. Eller er den? Vi er jo kun mennesker. Og en dag slutter festen. Allersenest om fire milliarder år, og måske endda før. Enden er nær. Og det er her, vi tager fat, for hvad er der egentlig at være bange for? Er det bakterierne, der tager os? Er det istiden eller den globale opvarmning? Er det kometerne eller den kosmiske grillvind? Eller er det bare de gamle vrede mænd? Der er sandelig nok at frygte. Så hvad gør vi?

Vort festlige Dommedagsshow handler om katastrofer, kamtjatkakrabber og sindets dunkleste afkroge. Udgangspunktet er naturligvis videnskabeligt, og der er selvsagt masser af dejlig musik og spas og faldera til at bløde op på de allerværste passager. Og allerallervigtigst af alt: Det ender godt. Der er en løsning på det hele. Og man bliver glad og let om hjertet, når man forlader Bellevue Teatret og atter står der under stjernerne ude i Klampenborg. Det lover vi. Virkelig. På ære.

_________________________________
http://www.dailymotion.com/video/x191yz_wilson-phillips-release-me_music
Okt 10, 2008 Kl. 08:51 PM
Udskriv
Artemis
Status: Banned bruger
Beskeder: 942
Oprettet: Sep 20, 2006
IP: Gemt
Re: Portalen 2. oktober [Indlæg #63]

Ja hvem kunne have skrevet dette Gå bare igang med at gætte

_________________________________
http://www.dailymotion.com/video/x191yz_wilson-phillips-release-me_music

Okt 10, 2008 Kl. 08:54 PM
Udskriv
Seve

Status: Moderator
Beskeder: 1612
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Portalen 2. oktober [Indlæg #64]

Citér:
gasmen wrote:
har man set toppen af sætlisten " kim larsen kjukken efterår 2008 FINAL" Hvad mon FINAL betyder..?




Jeg tror ligesom nogen andre at "Final" betyder "Endelig". Husk at denne sætliste ikke er helt identisk med den der blev lækket nogle dage før koncerten. Da var "Fremmed" ikke med, men derimod "Flyvere i natten". Der blev altså lavet ændringer helt til sidst. Derfor FINAL.....tror jeg....

_________________________________
Nok frygter jeg fremtiden, men fremtiden, det er jo også i morgen og den glæder jeg mig faktisk til!

Citat Kim Larsen
Okt 10, 2008 Kl. 10:45 PM
Udskriv
chrilep

Status: Forumgnom
Beskeder: 1114
Oprettet: Maj 18, 2005
IP: Gemt
Re: Portalen 2. oktober [Indlæg #65]

Men er denne setlisten "final"? Eller har de gjort endringer etter at touren kom i gang?

_________________________________
Du glade verden!

Okt 11, 2008 Kl. 10:20 AM
Udskriv
Rita
Status: Forumgnom
Beskeder: 242
Oprettet: Feb 29, 2008
IP: Gemt
Re: Portalen 2. oktober [Indlæg #66]

Sætlisten er stadig den samme, efter Odense i går i hvert fald

Okt 11, 2008 Kl. 12:00 PM
Udskriv
Sider: 1 2 [3]

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)