Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
kimzoom

Status: Ustabil
Beskeder: 2082
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Efterårskonserterna [Indlæg #26]

Nu er der råbt på fornyelse i 10 år.. og så håber jeg da det kommmer... uden at jeg vil brokke mig over listen.

Dog ... ja ja .. vil den alm. fan måske blive skuffet, fordi der vil være 6-7 numre de måske ikke kender.


Alm. fan = dem der så plakaten tilfældigt, og købe en billet.. (ligesom sidste år, og forrige år...)

_________________________________
ɐnpıqnɥs ǝʌol ı

Sep 30, 2008 Kl. 01:16 PM
Udskriv
Bob Shi Bam

Status: Forumgnom
Beskeder: 293
Oprettet: Jan 08, 2008
IP: Gemt
Re: Efterårskonserterna [Indlæg #27]

Jag var i Hilleröd och det var ju fantastiskt för oss som ser mycket Kim att äntligen få lite nya sånger. Vissa hade jag aldrig hört live, andra var det längesedan han spelade live!
Ljudet var tyvärr inte de bästa i set 1 och det beror säkert på lokalen. Om någon både varit i Greve och i Hilleröd så vore det intressant och få höra om det var skillnad.
För er som fortfarande väntar på konsert kan se fram emot något nytt och bra!

_________________________________
Bob-shi-bam
åh bob-shi-bam
om bob-shi-bam ka synge
åh ja ja

Okt 04, 2008 Kl. 09:03 AM
Udskriv
kjukkengirl

Status: Forumgnom
Beskeder: 414
Oprettet: Sep 19, 2005
IP: Gemt
Re: Efterårskonserterna [Indlæg #28]

Dejligt at se nogen af mine bønner er blevet hørt, håber listen holder på lørdag i Odense.

Okt 08, 2008 Kl. 02:25 PM
Udskriv
Artemis
Status: Banned bruger
Beskeder: 942
Oprettet: Sep 20, 2006
IP: Gemt
Re: Efterårskonserterna [Indlæg #29]

Citér:
kjukkengirl wrote:
Dejligt at se nogen af mine bønner er blevet hørt, håber listen holder på lørdag i Odense.


ok kommer du på Lørdag, hvad med at jeg gav en øl bagefter, hvis jeg kender min søster og mand ret så går de hjem efter koncerten... Hvis der ikke er nogen der skal videre så går jeg jo nok også bare hjem Men det ville da være hyggeligt at drikke en øl med dig og konen eller hvem du nu er sammen med... send en pm hvis du syntes... det kunne da være hyggeligt...

_________________________________
http://www.dailymotion.com/video/x191yz_wilson-phillips-release-me_music
Okt 08, 2008 Kl. 08:22 PM
Udskriv
Sider: 1 [2]

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)