Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
Lars

Status: Seniormedlem
Beskeder: 154
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Spanske singler [Indlæg #1]

3 spanske singler til salg på Ebay.
Alle med CBS "neutral promocover" er det ikke bare for at få sat prisen op, at man finder et CBS promocover, og forsøger på den måde at hæve prisen. Disse singler er jo ikke mere i så høj kurs som de har været. Er det bare mig der har den tanke eller hvad ?


Lars

Jun 10, 2004 Kl. 08:53 AM
Udskriv
Kasper

Status: Moderator
Beskeder: 3922
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: Spanske singler [Indlæg #2]

Citér:
Lars wrote:
3 spanske singler til salg på Ebay.
Alle med CBS "neutral promocover" er det ikke bare for at få sat prisen op, at man finder et CBS promocover, og forsøger på den måde at hæve prisen. Disse singler er jo ikke mere i så høj kurs som de har været. Er det bare mig der har den tanke eller hvad ?


Lars

Det er ikke et promocover men en custom sleeve. At en custom sleeves tit benyttes i forbindelse med promoudgaver er så en anden historie. Jeg har flere gange set Dame Fuego i omtalte custom sleeve, så jeg går ud fra, at det er rigtigt, og dette i særdeleshed i betragtning af de mange oplag af både cover og labels. De andre er jeg lidt mere tvivlende overfor. Der skal man nok specielt have i tankerne, at samme sælger for en måneds tids siden fik godt 2000 kr. for en Rabalderstraede/Sjagge i custom sleeve, men den var så også promostemplet på den ene label.
Jun 10, 2004 Kl. 08:32 PM
Udskriv
Brian

Status: Moderator
Beskeder: 2853
Oprettet: Mar 14, 2004
IP: Gemt
Re: Spanske singler [Indlæg #3]

Der skal naturligvis også tages højde for, at det er muligt selv at stemple sine plader.

_________________________________
En gammel flamme brænder aldrig ud - Gasolin' for evigt!

Jun 10, 2004 Kl. 08:40 PM
Udskriv

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)