Stougaard

Status: Forumgnom
Beskeder: 1334
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
|
Citér: Mathilde wrote:
Citér: Stougaard wrote:
Og hvor har I så den tekst fra??
ja og tænk hvis vi havde mødt Larsen et sted i natte livet og fået den af ham...
selvom du følger dem i tykt og tyndt hele landet rundt, sker det altså at man godt kan støde på dem uden du ved det.
Der tager du vist fejl, du må tænke på en anden. Jeg har sgu andet at lave end at tage ud og høre Larsen i dag. Men jeg har vel også lov til at tage til koncert i min hjemby eller min gamle hjemby uden at blive antastet af den grund eller folk skal have ondt i røven over det. For fanden da, det er da gå i små sko. Den får jeg ALTID smidt i nakken, at jeg tager rundt til alle koncerter osv. Get a life!!! .
- Jeg ved ikke i hvilke byer du tager til koncert, har ikke set dig, men fra tidliger tog du meget afsted, måske ikke til koncerten, men så til den by de spillede i og da du kottede forbindelsen efter en uenighed, kan jeg jo ikke vide om du har ændret på det.
Citér: Mathilde wrote:Så det må være en anden du mener, når du skriver at jeg følger dem i tykt og tyndt, og hvorfor fanden har du så ondt i røven over det, hvis det endelig var sandt.
Det har jeg skam ikke ondt i røven over...
Citér: Mathilde wrote:Hvorfor siger du ikke bare sandheden og siger, at du har sangen fra en privatoptagelse fra en koncert af en her på boardet..
-Hvis nu det ikke er sådan det er...
Citér: Mathilde wrote:Men alle dine latterlige kommentarer til mit spørgsmål om det var lovligt at den lå her på siden, så skriver jeg det alligevel. .
-Du skriver mon det er lovligt at skrive en tekst ned her, som ikke er udgivet, til det har jeg svaret på, hvad JEG tror, og jeg tror at det trods alt stadig er lovligt at skrive ned hvad man tror man har hørt.
Citér: Mathilde wrote: Da så ingen har svaret på spørgsmålet, kan jeg så sige, at jeg har sendt en mail til Copydan og spurgt dem. De ligger vel inde med et svar på et simpelt spørgsmål som kun har høstet dumme svar..
-jeg har svaret hvad jeg tror, og de ter at det må man godt, skrive en tekst ned man har hørt til nogle koncerter.
Men fint at du har skrevet til dem og spurgt, så får vi da et korrekt svar på det, en gang .... måske....
Også tror jeg ikke jeg gider koge mere suppe på det søm...