Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
Seve

Status: Moderator
Beskeder: 1612
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Gasolin - Bodilfesten 2006 [Indlæg #1]

Bodilfesten 2006

Bodilpriserne for filmåret 2005 bliver uddelt ved årets Bodilfest, søndag den 5. marts 2006 i Imperial Bio i København med åbning af dørene fra kl. 16. Selve prisuddelingen begynder med en optakt kl. 17 og forventes færdig kl. 18.45. Herefter er der pause med let anretning og åben bar. Uddelingen transmitteres let forskudt på DR2.

Aftenens værter er Mette Horn og Peter Mygind. De assisteres ved overrækkelsen af tidligere Bodilvindere. Joakim Pedersen og The Bodil Future Band med solister vil underholde mellem prisoverrækkelserne. Aftenen slutter med gallapremiere på Anders Østergaards film om Gasolin' der har publikumspremiere 10.3.

Billetsalget baseres fortrinsvis på personlige invitationer. Billetpris kr. 350. Disse ligger på tlf.nr. og kan afhentes og betales i Imperials billetkontor mellem den 21.og 26. februar - brev eller invitation bedes medtaget.

Ikke afhentede billetter sælges frit fra Imperials billetkontor fra 27.2. Tlf. 70131211 og SKAL afhentes samme dag som bestilt.

Der er mulighed for at deltage i Berlingske Tidendes udlodning af 80 billetter - kontakt avisen.

1. række reserveres til journalister og fotografer, der skal dække uddelingen. Billetter bestilles i Bodilsekretariatet på tel.5932 9002, hvorefter de lægges til afhentning og betaling i Imperials billetkontor under tel.nr. Der er ingen akkreditering.

Oplysninger om Bodilnomineringer, kriterier, etc. bedes rettet til formand for Filmmedarbejderforeningen Kim Skotte, Politiken via mail til kim.skotte@pol.dk eller tlf. 3347 2634 / 2537 8259.

Yderligere oplysninger om Bodilfesten kan fås ved henvendelse til

Bodil-Sekretariatet
Stokkebjergvej 9
4500 Nykøbing Sj.
Tlf. 5932 9002 / 2129 3302
E-mail: relation@post7.tele.dk

_________________________________
Nok frygter jeg fremtiden, men fremtiden, det er jo også i morgen og den glæder jeg mig faktisk til!

Citat Kim Larsen

Mar 01, 2006 Kl. 02:17 PM
Udskriv

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)