Brian
Status: Moderator
Beskeder: 2853
Oprettet: Mar 14, 2004
IP: Gemt
|
Citér: Kasper wrote:
Citér: Brian wrote:
Citér: Kasper wrote:
Citér: Brian wrote:
Folk de plejer ellers at klage, at det er for dyrt at handle på Qxl
Sådan noget pjat. Hvis to personer er villige til at byde en udbudt vare op til et vist niveau, så er det heller ikke for dyrt, da det vil være den aktuelle ligevægtpris udfra udbud og efterspørgsel. Det er da muligt, at man kan få visse af varerne andre steder til et andet beløb, men det kan kun skyldes semieffektive markeder, og når det kommer til stykket, så er varerne måske slet ikke sammenlignelige, da et betydeligt antal af varerne på QXL er bestemt af art og ikke af type.
Jeg har hellere ikke sagt at det er for dyrt at handle på Qxl, man bestemmer selv hvad man vil give om man vil byde eller ej, men man må så undre sig lidt over en gang imellem at nogle byder højere nogle gange dobbelt så meget for en splinter ny vare hvad det kan købes for ude i butikkerne.
Og andre gange kan man undre sig over, at Brian køber Hennings kassettebånd med "slå til"-pris TRE MINUTTER før auktionen slutter, selv om han har haft muligheden i seks dage.
jeg kom rent faktisk til at trykke på den forkerte knap for at være helt ærlig
jaa ... vi er vist meget enige i at byde først til det sidste inden en auktion slutter, jeg er også glad for at du ikke altid byder på de auktioner jeg byder på, men det sker også at jeg ikke kan komme på Qxl