Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
kjukkengirl

Status: Forumgnom
Beskeder: 414
Oprettet: Sep 19, 2005
IP: Gemt
setlister [Indlæg #1]

Er der nogen der har gemt de gamle setlister? Jeg tænker ikke på en bestemt liste, men det kunne være sjovt at se hvordan setlisterne har udviklet sig gennem tiden, og engang imellem kunne det også være et ganske godt opslags værk at have. Måske kunne Jesper eller en af de andre admins ligge det ind under Tour Listen på forsiden ligesom de gamle tourlister (som iøvrigt ikke virker, tror de linker forkert eller sådan noget). Men hvis de skal derind kræver det jo at nogen ved hvad der er spillet og i hvilken rækkefølge til nogen af de gamle koncerter, og ikke bare de sidste 2.

Nov 30, 2005 Kl. 09:23 PM
Udskriv
hsanders

Status: Forumgnom
Beskeder: 810
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: setlister [Indlæg #2]

Det er der garanteret nogle der har! Spørgsmålet er snarere om folk er for nærige til at uddele dem Alligevel mindes jeg at der har været en del fremme fra de seneste 10 års tid.

Nov 30, 2005 Kl. 11:33 PM
Udskriv
Ditte

Status: Banned bruger
Beskeder: 532
Oprettet: Mar 17, 2005
IP: Gemt
Re: setlister [Indlæg #3]

Citér:
hsanders wrote:
Det er der garanteret nogle der har! Spørgsmålet er snarere om folk er for nærige til at uddele dem Alligevel mindes jeg at der har været en del fremme fra de seneste 10 års tid.


Ja men det har Kasper vel, til de koncerter jeg har været til, så har han da stået med et lap papir og en pen, og skrevet setlisten ned. Men det er jo det, med samlere, de er også et eller andet sted tidt pengegriske... Det kunne jo være at der var penge i de setlister og arkiver så måske derfor en grund til at holde kortene tæt til kroppen. Men ja Kjukkengirl det ville da være endnu en dejlig beskæftigelse at kikke kidt på sætlister gennem årene. De siger jo også en del om Larsen og Kjukken eller Co eller... Men nok mest om Larsen. for man må gå ud fra at han har lyst til at synge de sange han synger...Så de er nok valgt udfra et eller andet overordnet lyst princip.. Så at få sætlister på siden ville da bare gøre siden endnu bedre.. Og så lige en ting til... Er der ikke sket en positiv udvikling på siden. jeg syntes at der er megen skriveri der omhandler Larsen nu end bare for 3-4 måneder siden... Dejligt.

Kh

Ditte

_________________________________
[Edited by Ditte på Okt 03, 2005 Kl. 09:30 PM]
Dec 01, 2005 Kl. 07:13 AM
Udskriv
jesper

Status: Administrator
Beskeder: 1563
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: setlister [Indlæg #4]

Citér:
kjukkengirl wrote:
Måske kunne Jesper eller en af de andre admins ligge det ind under Tour Listen på forsiden ligesom de gamle tourlister (som iøvrigt ikke virker, tror de linker forkert eller sådan noget).


Hov... tak for informationen

Fejlen er nu rettet....


Problemet er nok mest at folk ikke vil dele ud med de informationer de har..

Andre har bare ligesom os andre ikke tænkt over at denne information kunne være sjov at se senere, eller simpelthen ikke været født i det pågældende tid

Enkelte personer har dog været rigtig søde og dele informationerne med os andre.. som igen kan ses på tour siden...


nogle der har andre informationer til tour listen, send endeligt ind !!

_________________________________
~~~ Ingen Lever Livet Baglens, Se Frem, Der ligger din fremtid ~~~
Dec 01, 2005 Kl. 08:48 AM
Udskriv
Strengelegen

Status: Forumgnom
Beskeder: 1247
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: setlister [Indlæg #5]

19/8-1978 så sætlisten sådan ud :

STAKKELS JIM
PAS PÅ SVINGET I SOLRØD
BOB SHI BAM
KVINDE MIN
STRENGELEGEN
GET ON THE TRAIN
SJAGGE
HVA´ GØR VI NU LILLE DU ?
DET BEDSTE TIL MIG OG MINE VENNER
THIS IS MY LIFE
RABALDERSTRÆDE
DE GULE ENKER
REFRAINET ER FRIT
DRÅBEN

_________________________________
Det´det bedste swingorkester
som jeg nogen tid har set

Dec 01, 2005 Kl. 11:07 AM
Udskriv
Strengelegen

Status: Forumgnom
Beskeder: 1247
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: setlister [Indlæg #6]

3/2-1979

UD I DET BLÅ

_________________________________
Det´det bedste swingorkester
som jeg nogen tid har set

Dec 01, 2005 Kl. 11:19 AM
Udskriv
jesper

Status: Administrator
Beskeder: 1563
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: setlister [Indlæg #7]

Citér:
Strengelegen wrote:
3/2-1979

UD I DET BLÅ


Melodi grandprix ?

_________________________________
~~~ Ingen Lever Livet Baglens, Se Frem, Der ligger din fremtid ~~~
Dec 01, 2005 Kl. 02:05 PM
Udskriv
Strengelegen

Status: Forumgnom
Beskeder: 1247
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: setlister [Indlæg #8]

Citér:
jesper wrote:
Citér:
Strengelegen wrote:
3/2-1979

UD I DET BLÅ


Melodi grandprix ?


Yeps - ingen ekstra-numrer den aften

_________________________________
Det´det bedste swingorkester
som jeg nogen tid har set
Dec 01, 2005 Kl. 02:48 PM
Udskriv
Mille Carterfan

Status: Forumgnom
Beskeder: 1787
Oprettet: Mar 22, 2004
IP: Gemt
Re: setlister [Indlæg #9]

9/11-01 Greve

Herstedvester
På Stranden
Golf
Rita
Wait a While
Sylvesters Drøm
Blå Sko
Luft under Vingerne
Ikke gå med fremmede
Rio Brande
Jutlandia
Tarzan Mamma Mia
Pause
Det var en lørdag aften
Joanna
Pianomand
Kys mig
Warum
Kvinde Min
Hippopotamus
There but for fortune
Mig og Molly
Spillemand
Gør mig lykkelig
Midt om natten
Rabelderstræde
Ekstra numre:
Hush
Lallalu

Sommer 2002
Om mange år
Den første kærlighed
Golf
Rita
Moster
Sylvesters drøm
Lui
Køb bananer
Ikke gå med fremmede
Rio Brande
Jutlandia
Tarzan Mamma Mia
Pause
Lørdag aften
Joanna
Skuden
Adolf
Kvinde Min
Spillemand
Kom Tog
Langebro
Mig og Molly
Luft Under Vingerne
Gør mig Lykkelig
Rabalderstræde
Ekstra nr:
Fru Sauterne

Sommer 2003
Herstedvester
Den første kærlighed
Det Summer
Rita
Sylvesters Drøm
Køb bananer
Anne-Sofie
Byens Hotel
Lui
Luft Under Vingerne
Jutlandia
Tarzan mamma mia
Pause
Lørdag aften
Joanna
Pianomand
Skuden
Kvinde Min
Moster
Tyvtøsen
Mig og Molly
Spillemand
This is my life
Gør mig Lykkelig
Rabalderstræde
Ekstra nr:
Fru Sauterne
Internationale

2004
Spillemand
Romantik
Det summer
Junglen
Syrenprinsessen
Hvis din far gir dig lov
Jutlandia
Sømand Ombord
Moster
Kom Tog
Pilli Villi
Kattemor
Pause
Lørdag Aften
Joanna
Sommerregn
Festen
Kvinde Min
Køb Bananer
Viktoria
Mig og Molly
Uma Na Na
Gør mig lykkelig
Rabalderstræde
Kringsat Av Fjender
Ekstra nr:
Fru Sauterne
Lidt Endnu

_________________________________
Hittebarn, du er fri.
Rejsen den er forbi...

Dec 01, 2005 Kl. 05:47 PM
Udskriv
Brian

Status: Moderator
Beskeder: 2853
Oprettet: Mar 14, 2004
IP: Gemt
Re: setlister [Indlæg #10]

Der er flere Kjukken set-lister herinde på denne side

http://www.kjukken.frac.dk/setlister.htm

_________________________________
En gammel flamme brænder aldrig ud - Gasolin' for evigt!

Dec 01, 2005 Kl. 05:57 PM
Udskriv
Brian4291

Status: Forumgnom
Beskeder: 1197
Oprettet: Okt 31, 2004
IP: Gemt
Re: setlister [Indlæg #11]

Citér:
Brian wrote:
Der er flere Kjukken set-lister herinde på denne side

http://www.kjukken.frac.dk/setlister.htm


Og der mangler Julekoncerten 2005 så bare at blive opdateret, men det bliver måske når Jesper har været afsted?

_________________________________
Take me to heaven and take me to hell!!
Dec 02, 2005 Kl. 12:36 AM
Udskriv
Brian

Status: Moderator
Beskeder: 2853
Oprettet: Mar 14, 2004
IP: Gemt
Re: setlister [Indlæg #12]

Citér:
Brian4291 wrote:
Citér:
Brian wrote:
Der er flere Kjukken set-lister herinde på denne side

http://www.kjukken.frac.dk/setlister.htm


Og der mangler Julekoncerten 2005 så bare at blive opdateret, men det bliver måske når Jesper har været afsted?


Julekoncert 2005
Baltoppen
24. november 2005

1. sæt
Dejlig er jorden
Endelig jul igen
Strengelegen
Hvis din far gir dig lov
Liden sol
Så det jul
Lysets engel går med glans
En rose så jeg skyde
Højt fra træets grønne top
Hvad skal vi gøre
Jutlandia
Sømand ombord

2. sæt
Midt om natten
Joanna
Sig nærmere tiden sig
Sikken en vold som trængsel og alarm
Kvinde min
Køb bananer
Christianshavns kanal
Uma na na
Gør mig lykkelig
Rabalderstræde
Kimer i klokker

Et barn er født i Betlehem
Tak for alt i det gamle år



_________________________________
En gammel flamme brænder aldrig ud - Gasolin' for evigt!
Dec 02, 2005 Kl. 12:55 AM
Udskriv
Brian4291

Status: Forumgnom
Beskeder: 1197
Oprettet: Okt 31, 2004
IP: Gemt
Re: setlister [Indlæg #13]

Den er jeg med på Brian, men det står ikke på det link du selv postede, og det er bare det jeg mener at det mangler derinde.

Men hvem holder dem ajour

_________________________________
Take me to heaven and take me to hell!!

Dec 02, 2005 Kl. 12:58 AM
Udskriv
Brian4291

Status: Forumgnom
Beskeder: 1197
Oprettet: Okt 31, 2004
IP: Gemt
Re: setlister [Indlæg #14]

Jeg var der jo selv bortset fra det.

_________________________________
Take me to heaven and take me to hell!!

Dec 02, 2005 Kl. 01:07 AM
Udskriv
Brian

Status: Moderator
Beskeder: 2853
Oprettet: Mar 14, 2004
IP: Gemt
Re: setlister [Indlæg #15]

Citér:
Brian4291 wrote:
Den er jeg med på Brian, men det står ikke på det link du selv postede, og det er bare det jeg mener at det mangler derinde.

Men hvem holder dem ajour

Den var ellers ajourført først på dagen i går meget mystisk

_________________________________
En gammel flamme brænder aldrig ud - Gasolin' for evigt!
Dec 02, 2005 Kl. 01:09 AM
Udskriv
Stougaard

Status: Forumgnom
Beskeder: 1334
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: setlister [Indlæg #16]

Citér:
Brian4291 wrote:
Citér:
Brian wrote:
Der er flere Kjukken set-lister herinde på denne side

http://www.kjukken.frac.dk/setlister.htm


Og der mangler Julekoncerten 2005 så bare at blive opdateret, men det bliver måske når Jesper har været afsted?



TB, den hjemmeside, har jo ikke noget med kjukken.dk at gøre, den tlhører jo Rita, såå....
Vi ses.

_________________________________
Er tiden skør som glas, massiv som beton, datomærket, forladt af gud. -Hvor fa'en er min blå ballon!
Dec 02, 2005 Kl. 09:37 AM
Udskriv
kjukkengirl

Status: Forumgnom
Beskeder: 414
Oprettet: Sep 19, 2005
IP: Gemt
Re: setlister [Indlæg #17]

Takker for de mange setlister og linket, vil gerne se flere, kan vi få en side herinde på kjukken.dk, hvor vi kan se alle de gamle setlister eller er det for omfattende? kunne jo være dejligt lige at slå op hvis man er i tvivl om noget. Det er faktisk sjovt at se nogen af sangene har været spillet live MANGE år før de blir indspillet, andre blir aldrig indspillet, eller er de indspillet og pladeselskabet har planer om at Kim Larsen skal være Danmarks svar på Freddie Mercury, her tænkes på de numre han har udgivet efter han er død? nå men det er ihvertfald spændende at se.

Dec 02, 2005 Kl. 01:54 PM
Udskriv
Kasper

Status: Moderator
Beskeder: 3922
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: setlister [Indlæg #18]

Citér:
Ditte wrote:
Ja men det har Kasper vel, til de koncerter jeg har været til, så har han da stået med et lap papir og en pen, og skrevet setlisten ned. Men det er jo det, med samlere, de er også et eller andet sted tidt pengegriske... Det kunne jo være at der var penge i de setlister og arkiver så måske derfor en grund til at holde kortene tæt til kroppen.

Det er simpelthent for lavt, Marianne.

Det er korrekt, at vi begge har været til koncerten i Assens, men sætlisten adskilte sig ikke fra noget tidligere, så jeg har ikke postet den. Jeg havde tænkt mig at poste sætlisten fra Frederiksværk i fredags, da der var et ekstra indslag, da Karsten knækkede en streng, men Mille kom mig i forkøbet. Jeg har ligeledes tidligere postet sætliste på http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=1127#5400. Generelt er sætlister fra Kjukken dog ikke noget, som der som sådan mangler informationer om, da Rita har en længere oversigt på sit site.

Jeg har _aldrig_ tilbageholdt oplysninger om Gasolin' og Kim Larsen, men har troligt besvaret de ikke så få henvendelser, som jeg har modtaget, og samtidig blot været stolt over, at folk har rettet direkte henvendelse til mig fremfor til f.eks. kjukken.dk.

Jeg har siden 2001 indsamlet, arkiveret og offentligtgjort oplysninger om enhver udgivelse, som har blot en perifer relevans til Gasolin' og/eller Kim Larsen, og alt i alt så har jeg anslået foreløbigt lagt mere end et helt årsværk i det arbejde - hvis du skulle have dette lavet professionelt, så havde prisen nok rundet den halve million. Samtidig har jeg et igangværende projekt med at registrere danske vinyludgivelser fortalt på forlag med vægten lagt på 70'erne -pt står det næsten stille grundet manglende tid, men det kommer online før eller siden.
Dec 02, 2005 Kl. 07:47 PM
Udskriv
Stougaard

Status: Forumgnom
Beskeder: 1334
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: setlister [Indlæg #19]

Citér:
Kasper wrote:
Citér:
Ditte wrote:
Ja men det har Kasper vel, til de koncerter jeg har været til, så har han da stået med et lap papir og en pen, og skrevet setlisten ned. Men det er jo det, med samlere, de er også et eller andet sted tidt pengegriske... Det kunne jo være at der var penge i de setlister og arkiver så måske derfor en grund til at holde kortene tæt til kroppen.

Det er simpelthent for lavt, Marianne.

Det er korrekt, at vi begge har været til koncerten i Assens, men sætlisten adskilte sig ikke fra noget tidligere, så jeg har ikke postet den. Jeg havde tænkt mig at poste sætlisten fra Frederiksværk i fredags, da der var et ekstra indslag, da Karsten knækkede en streng, men Mille kom mig i forkøbet. Jeg har ligeledes tidligere postet sætliste på http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=1127#5400. Generelt er sætlister fra Kjukken dog ikke noget, som der som sådan mangler informationer om, da Rita har en længere oversigt på sit site.

Jeg har _aldrig_ tilbageholdt oplysninger om Gasolin' og Kim Larsen, men har troligt besvaret de ikke så få henvendelser, som jeg har modtaget, og samtidig blot været stolt over, at folk har rettet direkte henvendelse til mig fremfor til f.eks. kjukken.dk.

Jeg har siden 2001 indsamlet, arkiveret og offentligtgjort oplysninger om enhver udgivelse, som har blot en perifer relevans til Gasolin' og/eller Kim Larsen, og alt i alt så har jeg anslået foreløbigt lagt mere end et helt årsværk i det arbejde - hvis du skulle have dette lavet professionelt, så havde prisen nok rundet den halve million. Samtidig har jeg et igangværende projekt med at registrere danske vinyludgivelser fortalt på forlag med vægten lagt på 70'erne -pt står det næsten stille grundet manglende tid, men det kommer online før eller siden.


FLOT Arbejde Kasper.
Jeg tager hatten af for den tid du bruger på alt dette, så vi andre bare kan klikke os rundt til informationerne, så let som ingen ting.
For jeg har da indtryk af at du også har et arbejde der tager meget tid i ny og næ.
Så jeg vil blot sige, det er dejligt at du gør dette, for os andre.

_________________________________
Er tiden skør som glas, massiv som beton, datomærket, forladt af gud. -Hvor fa'en er min blå ballon!
Dec 02, 2005 Kl. 08:47 PM
Udskriv
Sørland

Status: Forumgnom
Beskeder: 3946
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: setlister [Indlæg #20]

Den diskografi er intet mindre enn ett fantastisk imponerende stykke arbeid. Personlig har jeg tilgode å se noe så omfattende og detaljert anywhere online. Så den står det respekt av, Kasper. Jeg skulle faktisk bare ønske at du kunne få ros fra de artister det hele handler om.
(Så kan du bare overføre det beløpet vi ble enige om via paypal )

_________________________________

Dec 02, 2005 Kl. 09:36 PM
Udskriv
Richard
Status: Medlem
Beskeder: 70
Oprettet: Okt 18, 2004
IP: Gemt
Re: setlister [Indlæg #21]

SETLISTE BERGEN, NORGE 14/06-2006

PILLI VILLI
DAGEN FØR
SMUKKE MØLLER
PAPIRSKLIP
STORE OG SMÅ
DANAS HAVE
ØSTERBRO SVØMMEHAL
VIKTORIA
POUL REICHARDT
KVINDEN MIN
JOANNA
LANGEBRO
GRÆD DOG EJ
MEDLEY;FI FI DONG/DET VAR INGA, KATINKA OG SMUKKE CHARLEY PÅ SIN HARLEY
PLACE SCT MICHELLE
TANTES FOTO
RABALDERSTRÆDE

extra:
BELL STAR
PERRON "GARE DU NORD"
BAGGÅRDSKATTEN
SOM ET STREJF AF EN DRÅBE

Dec 02, 2005 Kl. 10:35 PM
Udskriv
Karl Helge

Status: Forumgnom
Beskeder: 749
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: setlister [Indlæg #22]

Citér:
Stougaard wrote:
Citér:
Kasper wrote:
Citér:
Ditte wrote:
Ja men det har Kasper vel, til de koncerter jeg har været til, så har han da stået med et lap papir og en pen, og skrevet setlisten ned. Men det er jo det, med samlere, de er også et eller andet sted tidt pengegriske... Det kunne jo være at der var penge i de setlister og arkiver så måske derfor en grund til at holde kortene tæt til kroppen.

Det er simpelthent for lavt, Marianne.

Det er korrekt, at vi begge har været til koncerten i Assens, men sætlisten adskilte sig ikke fra noget tidligere, så jeg har ikke postet den. Jeg havde tænkt mig at poste sætlisten fra Frederiksværk i fredags, da der var et ekstra indslag, da Karsten knækkede en streng, men Mille kom mig i forkøbet. Jeg har ligeledes tidligere postet sætliste på http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=1127#5400. Generelt er sætlister fra Kjukken dog ikke noget, som der som sådan mangler informationer om, da Rita har en længere oversigt på sit site.

Jeg har _aldrig_ tilbageholdt oplysninger om Gasolin' og Kim Larsen, men har troligt besvaret de ikke så få henvendelser, som jeg har modtaget, og samtidig blot været stolt over, at folk har rettet direkte henvendelse til mig fremfor til f.eks. kjukken.dk.

Jeg har siden 2001 indsamlet, arkiveret og offentligtgjort oplysninger om enhver udgivelse, som har blot en perifer relevans til Gasolin' og/eller Kim Larsen, og alt i alt så har jeg anslået foreløbigt lagt mere end et helt årsværk i det arbejde - hvis du skulle have dette lavet professionelt, så havde prisen nok rundet den halve million. Samtidig har jeg et igangværende projekt med at registrere danske vinyludgivelser fortalt på forlag med vægten lagt på 70'erne -pt står det næsten stille grundet manglende tid, men det kommer online før eller siden.


FLOT Arbejde Kasper.
Jeg tager hatten af for den tid du bruger på alt dette, så vi andre bare kan klikke os rundt til informationerne, så let som ingen ting.
For jeg har da indtryk af at du også har et arbejde der tager meget tid i ny og næ.
Så jeg vil blot sige, det er dejligt at du gør dette, for os andre.


Kan bare si meg TOTALT enig i det!!!
SKÅL, forresten!!!!

_________________________________
Havene tar dem, de sorte seilere...
Dec 03, 2005 Kl. 12:27 AM
Udskriv
Stougaard

Status: Forumgnom
Beskeder: 1334
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: setlister [Indlæg #23]

Citér:
Richard wrote:
SETLISTE BERGEN, NORGE 14/06-2006

PILLI VILLI
DAGEN FØR
SMUKKE MØLLER
PAPIRSKLIP
STORE OG SMÅ
DANAS HAVE
ØSTERBRO SVØMMEHAL
VIKTORIA
POUL REICHARDT
KVINDEN MIN
JOANNA
LANGEBRO
GRÆD DOG EJ
MEDLEY;FI FI DONG/DET VAR INGA, KATINKA OG SMUKKE CHARLEY PÅ SIN HARLEY
PLACE SCT MICHELLE
TANTES FOTO
RABALDERSTRÆDE

extra:
BELL STAR
PERRON "GARE DU NORD"
BAGGÅRDSKATTEN
SOM ET STREJF AF EN DRÅBE


Øhhh.. Hvordan kender du allereder setlisten fra den 14/6 2006 Og hvorfra ved du at kim kommer til Bregen ?



_________________________________
Er tiden skør som glas, massiv som beton, datomærket, forladt af gud. -Hvor fa'en er min blå ballon!
Dec 03, 2005 Kl. 08:33 AM
Udskriv
Stougaard

Status: Forumgnom
Beskeder: 1334
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: setlister [Indlæg #24]

Citér:
Karl Helge wrote:
Citér:
Stougaard wrote:
Citér:
Kasper wrote:
Citér:
Ditte wrote:
Ja men det har Kasper vel, til de koncerter jeg har været til, så har han da stået med et lap papir og en pen, og skrevet setlisten ned. Men det er jo det, med samlere, de er også et eller andet sted tidt pengegriske... Det kunne jo være at der var penge i de setlister og arkiver så måske derfor en grund til at holde kortene tæt til kroppen.

Det er simpelthent for lavt, Marianne.

Det er korrekt, at vi begge har været til koncerten i Assens, men sætlisten adskilte sig ikke fra noget tidligere, så jeg har ikke postet den. Jeg havde tænkt mig at poste sætlisten fra Frederiksværk i fredags, da der var et ekstra indslag, da Karsten knækkede en streng, men Mille kom mig i forkøbet. Jeg har ligeledes tidligere postet sætliste på http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=1127#5400. Generelt er sætlister fra Kjukken dog ikke noget, som der som sådan mangler informationer om, da Rita har en længere oversigt på sit site.

Jeg har _aldrig_ tilbageholdt oplysninger om Gasolin' og Kim Larsen, men har troligt besvaret de ikke så få henvendelser, som jeg har modtaget, og samtidig blot været stolt over, at folk har rettet direkte henvendelse til mig fremfor til f.eks. kjukken.dk.

Jeg har siden 2001 indsamlet, arkiveret og offentligtgjort oplysninger om enhver udgivelse, som har blot en perifer relevans til Gasolin' og/eller Kim Larsen, og alt i alt så har jeg anslået foreløbigt lagt mere end et helt årsværk i det arbejde - hvis du skulle have dette lavet professionelt, så havde prisen nok rundet den halve million. Samtidig har jeg et igangværende projekt med at registrere danske vinyludgivelser fortalt på forlag med vægten lagt på 70'erne -pt står det næsten stille grundet manglende tid, men det kommer online før eller siden.


FLOT Arbejde Kasper.
Jeg tager hatten af for den tid du bruger på alt dette, så vi andre bare kan klikke os rundt til informationerne, så let som ingen ting.
For jeg har da indtryk af at du også har et arbejde der tager meget tid i ny og næ.
Så jeg vil blot sige, det er dejligt at du gør dette, for os andre.


Kan bare si meg TOTALT enig i det!!!
SKÅL, forresten!!!!


Ja skål Karl-Helge, og skål til jer alle andre.
min årlige julefrokost starter kl 13.00. såååh...
Skål.

_________________________________
Er tiden skør som glas, massiv som beton, datomærket, forladt af gud. -Hvor fa'en er min blå ballon!
Dec 03, 2005 Kl. 08:38 AM
Udskriv
Ditte

Status: Banned bruger
Beskeder: 532
Oprettet: Mar 17, 2005
IP: Gemt
Re: setlister [Indlæg #25]

Citér:
Kasper wrote:
Det er simpelthen for lavt, Marianne.
Det er korrekt, at vi begge har været til koncerten i Assens, men sæt listen adskilte sig ikke fra noget tidligere, så jeg har ikke postet den.




Kasper Jeg sagde samlere ikke Kasper, jeg kander dig ikke, og kan derfor ikke udtale mig om dig, jeg ved bare fordi du fortalte mig det i Assens, at du havde arkiver med sæt lister. Og dengang samt i dag tager jeg hatten af for dit store arbejde. Kasper at du har misforstå mit indlæg er jeg da ked af, det var ikke meningen, men det er altså sådan at der er nogle samlere der ser på værdien af deres samling, og derfor ikke vil give informationen videre. Det er da ingen hellighed. Jeg har nu aldrig tvivlet på at du ikke holdt kortene tæt på kroppen. Derfor skrev jeg da også at Det har Kasper da... Om sæt lister...

Igen for at der ikke skal være tvivl om min mening om dig Kasper, Du er Engageret, energisk, målrettet og en person med en meget bred viden. og det vil jeg altid værtsætte hos dig. og igen, tak for alt det du har gjort her på kjukken og den energi du lægger for dagen når det drejer sig om din Fan... Du er en guldklump... Men det er de andre Modoratorer også... I har en rigtig god hjemmeside. som har givet mig megen fornøjelse.. Knus og God Jul til jer alle sammen

_________________________________
[Edited by Ditte på Okt 03, 2005 Kl. 09:30 PM]
Dec 03, 2005 Kl. 05:32 PM
Udskriv
Sider: [1] 2

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)