Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
IrmaGrad

Status: Forumgnom
Beskeder: 739
Oprettet: Mar 16, 2004
IP: Gemt

Vedhæftet :
dscf0080.jpg
70 KB [downloads: 12]
Starfuckers MC CBS sælges [Indlæg #1]

Jeg håber ikke at jeg bryder nogle regler ved at gøre opmærksom på den auktion jeg netop har startet på QXL?

Men på QXL under kassettebånd kan man altså finde Starfuckers til salg - det meget specielle ved dette bånd er at det er udgivet på CBS og er det første kendte eksemplar.

Når min scanner engang vil virke vil billeder være at se i diskografien - men hvis man vil eje det må man byde - startpris er sat til 20 kr. og der er ingen mindstepris.

:)

_________________________________
-salig er den der tør give den bort

Apr 19, 2004 Kl. 10:41 PM
Udskriv
Kasper

Status: Moderator
Beskeder: 3922
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: Starfuckers MC CBS sælges [Indlæg #2]

Citér:
IrmaGrad wrote:
Jeg håber ikke at jeg bryder nogle regler ved at gøre opmærksom på den auktion jeg netop har startet på QXL?


For at få det på det rene, så står der følgende i fundatsen.

Følgende indlæg ønskes ikke:
- Gentagen linkning til onlineauktioner.


Mao. så er det ikke noget problem, så længe det blot er noget, man kun gør det en sjælden gang imellem

Hvis det havde været den anden vej med at liste oplysningerne på QXL med linkning til kjukken.dk, så havde det nok været et større problem, som du vel selv er klar over med dine aktuelle omgåelser af reglerne med at sende Demos- og Irmgardz-lister til folk QXL har aldrig været til for brugernes skyld; det er andre onlineauktioner selvfølgelig heller ikke, men de reklamerer da i hvert fald ikke med det
Apr 20, 2004 Kl. 07:25 AM
Udskriv

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)