Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster

Status: Forumgnom
Beskeder: 230
Oprettet: Mar 20, 2004
IP: Gemt
Re: Det ku' være fedt... [Indlæg #26]

Det jeg synes og meget gerne vil have der blev udgivet på CD med Kim Larsen, er en opsamling med nummer fra 5 eiffel samt singler som: Jeg ved en lærkerede, Sælhundens sang, Gör mig lycklig nu, Fagre nye verden, En sønderskudt pingvin, Marken er høstet, Ta’ dog gas ol.

Jul 12, 2005 Kl. 11:08 PM
Udskriv
hsanders

Beskeder: 810
Oprettet: Mar 15, 2004
Re: Det ku' være fedt... [Indlæg #27]

Det ar ejg også tænkt på flere gange, Thorsen. Det ku' være ret så fedt. Glem ikke Damen på Taget og Hilsjer

Jul 12, 2005 Kl. 11:12 PM
Udskriv
Strengelegen

Beskeder: 1247
Re: Det ku' være fedt... [Indlæg #28]

Citér:
Thorsen wrote:
Det jeg synes og meget gerne vil have der blev udgivet på CD med Kim Larsen, er en opsamling med nummer fra 5 eiffel samt singler som: Jeg ved en lærkerede, Sælhundens sang, Gör mig lycklig nu, Fagre nye verden, En sønderskudt pingvin, Marken er høstet, Ta’ dog gas ol.

Gör mig lycklig nu, Fagre nye verden, En sønderskudt pingvin, Marken er høstet er da alle udsendt på CD

Jul 13, 2005 Kl. 06:43 AM
Udskriv
hsanders

Beskeder: 810
Re: Det ku' være fedt... [Indlæg #29]

Det er rigtigt. Men jeg tror, at Thorsen mener en cd, hvor der ligger 15-20 sange på...Også kaldet et album Og de 4 sange har vel været udsendt på singler eller lignende.

Jul 13, 2005 Kl. 01:47 PM
Udskriv
Hosper

Beskeder: 477
Re: Det ku' være fedt... [Indlæg #30]

Citér:
Thorsen wrote:

Ja, det ku' også være fedt. Er der ikke noget med at 5 eiffel ikke er kommet på CD fordi Larsen har lavet om i Frank Jæger's tekster uden først at have fået tilladelse...

Jul 13, 2005 Kl. 02:29 PM
Udskriv
Mathilde
Beskeder: 841
Re: Det ku' være fedt... [Indlæg #31]

Det kan næppe have noget med det at gøre, da de jo allerede findes på LP...?? Det minder mig om, at jeg hellere må ud og få købt Glemmebogen, version øh 5 måske med Kirsten og vejen til Gurre.

Jul 13, 2005 Kl. 02:32 PM
Udskriv
Thorsen

Beskeder: 230
Oprettet: Mar 20, 2004
Re: Det ku' være fedt... [Indlæg #32]

Citér:
Strengelegen wrote:
Citér:
Thorsen wrote:

Gör mig lycklig nu, Fagre nye verden, En sønderskudt pingvin, Marken er høstet er da alle udsendt på CD

Jeg viste ikke at Marken er høstet findes på CD

- Men ellers rigtigt - der er meget godt Larsen matriale jeg gerne vil se samlet på en CD.

Jul 13, 2005 Kl. 10:30 PM
Udskriv
Sider: 1 [2]

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002

tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)