Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
KnOrr

Status: Forumgnom
Beskeder: 1288
Oprettet: Mar 16, 2004
IP: Gemt
Re: Fejl [Indlæg #26]

Og Henning aka Strengelegen sagde i sin tid, om han var den eneste GASOLIN'-fan der kunne høre fejlen i Refrainet er frit på Live sådan

_________________________________
Der ser jeg stjernen foran mig og sigter efter den

Feb 24, 2005 Kl. 02:52 PM
Udskriv
Strengelegen

Status: Forumgnom
Beskeder: 1247
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Fejl [Indlæg #27]

Citér:
KnOrr wrote:
Og Henning aka Strengelegen sagde i sin tid, om han var den eneste GASOLIN'-fan der kunne høre fejlen i Refrainet er frit på Live sådan



Jeg sagde ikke - Jeg spurgte om jeg var den eneste der kunne høre fejlen - Det var jeg - Først da jeg fortalte hvilken sang fejlen var i kunne andre også høre det
Alle de andre købere gad ikke høre pladen - men syntes at den så pæn ud i reolen

[Edited by Strengelegen på Feb 24, 2005 Kl. 03:05 PM]

_________________________________
Det´det bedste swingorkester
som jeg nogen tid har set
Feb 24, 2005 Kl. 03:04 PM
Udskriv
Karl Helge

Status: Forumgnom
Beskeder: 749
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Fejl [Indlæg #28]

Citér:
Strengelegen wrote:
Citér:
KnOrr wrote:
Og Henning aka Strengelegen sagde i sin tid, om han var den eneste GASOLIN'-fan der kunne høre fejlen i Refrainet er frit på Live sådan




Alle de andre købere gad ikke høre pladen - men syntes at den så pæn ud i reolen


Wrong! Jeg hadde hørt gjennom ALLE cd'ene i The Black Box maaange ganger. Men jeg må jo tilstå at jeg ikke sitter og KUN lytter til musikken. Jeg setter på platen, vrir opp volumet og gjør andre ting mens jeg hører musikken. Kanskje det er derfor jeg ikke hørte båndsalaten. Og jeg kjøper IKKE plater for at de ser flotte ut i reolen. Jeg kjøper plater pågrunn av at jeg elsker musikk, og spesielt Gasolin' og Kim Larsens musikk! Takk!

_________________________________
Havene tar dem, de sorte seilere...
Feb 24, 2005 Kl. 07:34 PM
Udskriv
Sider: 1 [2]

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)