Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
Seve

Status: Moderator
Beskeder: 1612
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Kjukken på Danmarksturné i maj 2005 [Indlæg #1]

I følge pfm management's hjemmeside skal bandet på turné i maj 2005 :

Tiden er nu kommet til anden del af Glemmebogs-trilogien. "Jul & Nytår" udgives mandag d. 8. november. De gamle jule- og nytårssange på CD'en er fortolket med dyb respekt for det originale materiale, men som på Glemmebogen med Larsen og Kjukkens egne tydelige fingeraftryk på hver enkelt strofe. Sangene er valgt, arrangeret og indspillet i de forgangne måneder, og mens sidste hånd i disse dage lægges på værket kan vi løfte sløret for, at En Rose Så Jeg Skyde, Et Barn Er Født I Bethlehem, Højt Fra Træets Grønne Top og Velkommen Igen alle er blandt titlerne, der vil være at finde på albummet. Kim Larsen har til lejligheden skrevet en ny julesang, Så' Det Jul, som vil supplere de velkendte toner.

Turnémæssigt er bandet først på banen igen i maj 2005, hvor der venter en Danmarksturné i forsommeren.

http://www.pfmmanagement.dk/default.asp?lang=dk

_________________________________
Nok frygter jeg fremtiden, men fremtiden, det er jo også i morgen og den glæder jeg mig faktisk til!

Citat Kim Larsen

Nov 08, 2004 Kl. 05:11 PM
Udskriv
Jeppe

Status: Administrator
Beskeder: 632
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Kjukken på Danmarksturné i maj 2005 [Indlæg #2]

Kun i Maj?

Nov 08, 2004 Kl. 05:17 PM
Udskriv
Mathilde
Status: Forumgnom
Beskeder: 841
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Kjukken på Danmarksturné i maj 2005 [Indlæg #3]

Det samme stod nu i Fyens Stifttidende i sidste uge samt at de skal på juleturne november-december 2005 og mange andre gode oplysninger - til os der læser Fyens Stift

_________________________________
VI VIL HAVE MERE KIM LARSEN
Thi så stille!!

Nov 08, 2004 Kl. 05:17 PM
Udskriv

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)