Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum] Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1] den nye cd er MAGET fed [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=983] |
|
|
Killing Time Nov 05, 2004 Kl. 07:26 PM |
den nye cd er MAGET fed
jeg har lige fået den og kan du sige at til dem der ikke har den endnu at de godt kan glæde sig den er super. Men der er langt til på Mandag vis man bare venter på den. |
|
|
Mads Nov 05, 2004 Kl. 09:02 PM |
Re: den nye cd er MAGET fed Hvordan kan du have fået den allerede ? |
|
|
Thorsen Nov 05, 2004 Kl. 09:37 PM |
Re: den nye cd er MAGET fed Jeg får den i morgen tidlig med morgenposten. Fra cdskiven. |
|
|
Karl Helge Nov 05, 2004 Kl. 11:25 PM |
Re: den nye cd er MAGET fed
Citér: Forhåpentligvis meg også! |
|
|
Denner2 Nov 06, 2004 Kl. 09:01 AM |
Re: den nye cd er MAGET fed Jeg vidste ikke man kune få cd´en før udgivelsesdatoen, ved at bestille den ce cd-skiven. Hvordan hænger det lige sammen? Er det normalt? |
|
|
Yasi Nov 06, 2004 Kl. 10:17 AM |
Re: den nye cd er MAGET fed Heey lad lige os andre få muligheden til at lytte med før I går helt i selvsving over den nye (og sikkert fremragende) cd. Det er sgu lidt træls at sidder og læse om noget man ikke har muligheden for at vurdere (endnu) |
|
|
Sørland Nov 06, 2004 Kl. 12:38 PM |
Så var den også fremme i Norge |
|
|
kimzoom Nov 06, 2004 Kl. 12:54 PM |
Re: den nye cd er MAGET fed Kanon god cd, har den dog ikke fysisk, men som 1 taller og 0er og. (nørde sprog) |
|
|
Sørland Nov 06, 2004 Kl. 01:43 PM |
Jeg vil si det er en trivelig cd. |
|
|
Karl Helge Nov 06, 2004 Kl. 06:00 PM |
Citér: Etter kun en gjennomlytting, så må jeg si meg fullstendig enig med deg, Ole! Du skriver presis det jeg tenkte etter å ha hørt gjennom cd'en første gang. |
|
|
Karl Helge Nov 08, 2004 Kl. 07:46 PM |
Etter x-antall gjennomlyttinger, så synes jeg cd'en vokser for hver gang! |
|
|
Kasper Nov 08, 2004 Kl. 08:26 PM |
Jeg synes rigtigt godt om Et Barn Er født (fed fortolkning). Jeg havde håbet på en rocket fortolkning af Kimer I Klokker, men det holdt ikke. Jeg var skuffet efter CD-skivens smagsprøve på En Rose Så Jeg Skyde, men efter at have hørt hele sangen, så er den ganske udemærket. |
|
|
KnOrr Nov 08, 2004 Kl. 08:59 PM |
Citér: 100% Enig Mvh KnOrr |
|
|
Karl Helge Nov 08, 2004 Kl. 10:11 PM |
Citér: Enig, enig, Kasper! |
|
|
Thorsen Nov 08, 2004 Kl. 10:41 PM |
Jeg har det lidt sådan. Det var fedt da Kim Larsen og Kjukken kom med "Sange fra Glemmebogen". det var gammelt men nyt. Så kom "7-9-13". Fedt med nye Larsen sange, som virkelig holder. Nu er "Glemmebogen Jul & Nytår" så udkommet. Den er SÅ fed. Og jeg tænker: Hold da kæft han er god og sikket et band, der i mine ører spiller på denne her CD spiller noget af det bedst de har lavet på CD. |
|
|
Brian Nov 08, 2004 Kl. 10:42 PM |
Citér: Også helt enig, en ældre mand på 60 år synge de her sange eller hvad det nu bliver Oles nye autobil Se, min kjole Der bor en bager Ole sad på en knold og sang Sørens far har penge Den lille Ole med paraplyen Hør den lille stær Jeg en gård mig bygge vil Lille Peter Edderkop Jeg ved en lærkerede Se den lille kattekilling Ti små cyklister Lille Lise Sur, sur, sur |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |