Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum] Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1] Vejs ende? [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=978] |
|
|
Jeppe Nov 05, 2004 Kl. 11:05 AM |
Vejs ende?
Jeg har gået og spekuleret på hvor lang tid Kim egentlig har igen. |
|
|
iver Nov 05, 2004 Kl. 11:18 AM |
Re: Vejs ende?
Jeg tror Larsen bliver ved til helbredet ikke kan mere, så længe tror jeg han bliver ved. |
|
|
Rasmus136 Nov 05, 2004 Kl. 11:43 AM |
Re: Vejs ende? Eller indtil hans stemme ikke kan mere. Han er jo gået over til tøsesmøger, hvilket giver fistelstemme, bumser og dårlig samvittighed. |
|
|
Bent Nov 05, 2004 Kl. 01:12 PM |
Anastacia er IKKE ryger og det er bestemt IKKE en FISTELSTEMME hun ejer .o) |
|
|
KnOrr Nov 05, 2004 Kl. 01:31 PM |
Mht det med hans stemme, så synes desværre man kan fornemme at den ikke er hvad den har været.. Men det er jo selvfølgelig også klart nok jo ældre han bliver.. Jeg synes endda man kan høre forskel i stemmen på 7-9-13, til de lydklip fra cdskiven.dk! |
|
|
Arnold Nov 05, 2004 Kl. 02:17 PM |
Re: Vejs ende? Han bliver ved så længe han godt kan lide blondiner i høje hæle og det vil han altid kunne |
|
|
Thorsen Nov 05, 2004 Kl. 02:36 PM |
Re: Vejs ende? Kim Larsen bliver ved lige så lenge han har noget et byde på. Jagten på den perfekte sang holder hjulende kørende. Vedr. Kim Larsens sangstemme kan jeg kun tilslutte mig Peder Bundgaards ord: "Larsen synger ikke kønt, men kraftfuldt og peget personligt. Han har udviklet sig som sanger. Der er langt flere nuancer i stemmen og langt større kontrol og tilbageholdenhed i dag". |
|
|
Denner2 Nov 05, 2004 Kl. 02:43 PM |
Jeg synes aldrig Larsens stemme har været bedre! Og at bedømme en stemme ud fra nogle små klip i elendig lydkvallitet vil jeg mene er en uretfærdigt. |
|
|
Daniel Nov 05, 2004 Kl. 05:56 PM |
Re: Vejs ende? Jeg læste i dag i Ekstra Bladet et interwiev med Larsen ( Gad vide hvornår det har fundet sted) hvor han udtalte at han bliver ved indtil han han kradser af..... |
|
|
Brian Nov 12, 2004 Kl. 06:00 PM |
Citér: Arrh ... der er lang tid til pensionsalderen endnu !! Så længe han bare kan synge ... |
|
|
Daniel Nov 13, 2004 Kl. 09:35 AM |
AHHHHH...... |
|
|
hsanders Nov 13, 2004 Kl. 02:44 PM |
Re: Vejs ende? Kunne vel ligne ham i fremtiden |
|
|
Brian Nov 13, 2004 Kl. 02:47 PM |
Re: Vejs ende? Jeeeh ... det er et billede af hans mor fra Se & Hør, og et billede fra avisen jeg har manipuleret sammen |
|
|
Jeppe Nov 13, 2004 Kl. 03:44 PM |
Citér: Fedt. Hvordan ser hans mor egentlig ud? Kunne du ikke ligge et af billederne herinde, Brian? |
|
|
Brian Nov 13, 2004 Kl. 04:04 PM |
|
|
|
KnOrr Nov 13, 2004 Kl. 04:11 PM |
Hehe.. |
|
|
Brian Nov 13, 2004 Kl. 04:16 PM |
Citér: Jaa ...kunne sikkert laves meget pænere |
|
|
Jeppe Nov 13, 2004 Kl. 04:41 PM |
Re: Vejs ende? Det er sku brandgodt lavet, Brian! |
|
|
Daniel Nov 14, 2004 Kl. 07:17 PM |
Citér: Dam...Ja Brian det er sgu meget flot lavet..... Jeg var lige ved at skrive at jeg syntes det lignede Stig Møller.... |
|
|
bertilstar Nov 15, 2004 Kl. 01:30 AM |
Citér: Larsen sang bedst i starten og midten af 80´erne, efter min mening. Men hensyn til Kims teknik, så synes jeg han snart skulle tage at droppe de der Little Richard skrig... Han fortalte selv engang, at det var ham han havde lært at synge af... derfor må man også tilskrive det som værende uoridinalt larsen.... Men lad mig slå fast.. LARSEN HAR STYRKE SELV! Han behøver ikke efterligne sit store idol mere.... Holder af Larsen som den store artist han er, og altid har været. Han er skyld i at jeg den dag idag spiller musik.. og ja.. jeg har selv været der.. altså med at jeg sang hen ad larsen.. folk gjorde mig opmærksom på det, hvilket gjorde mig stolt først, men med årene synes jeg at det er blevet træls. Man vil jo gerne lyde som sig selv... Det er ikke bare sådan at ligge på hylden... Larsen er jo kommet ind med modersmælken.. |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |