Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Køb - Salg - Bytte - Vurdering [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=4]
K: Midt om natten CD [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=883]

IrmaGrad 
Okt 19, 2004 Kl. 10:27 PM
K: Midt om natten CD

Ja, jeg er køber til Midt om Natten på CD

er der nogen der har den og vil af med den - mine børn vil have den og vinylerne får de ikke lov til at låne!

:)

bertilstar 
Okt 20, 2004 Kl. 03:01 PM
Re: K: Midt om natten CD

synd & skam

hvis du betaler portoen, så vil jeg da gerne sende dine børn Midt om Natten på vinyl.. har et par stykker til at stå...

Man har vel et ansvar for at bringe kulturarven vidre

IrmaGrad 
Okt 20, 2004 Kl. 03:34 PM

Hej Bertil

det er ikke fordi jeg mangler vinylen....der findes jo 500.000 ex af den skive - børnene skal bare have en CD, men jeg kan jo bare brænde en kopi....

mange tak alligevel.

jesper 
Okt 20, 2004 Kl. 05:01 PM

midt om natten koster 40 kr i stereo studiet... på cd...

mvh Jesper

bertilstar 
Okt 20, 2004 Kl. 05:05 PM

Enig med Jesper!

Hellere købe den, i stedet for at brænde den. Det er jo larsen du snyder!!!! Ikke fordi han mangler, meeeen....

IrmaGrad 
Okt 20, 2004 Kl. 05:06 PM

takker !

den skal jeg ha!

Strengelegen 
Okt 20, 2004 Kl. 06:32 PM

Citér:
IrmaGrad wrote:
Hej Bertil

det er ikke fordi jeg mangler vinylen....der findes jo 500.000 ex af den skive - børnene skal bare have en CD, men jeg kan jo bare brænde en kopi....

mange tak alligevel.

Nu findes der jo ikke 500000 eks. på vinyl. De er jo fordelt på LP/MC/CD

IrmaGrad 
Okt 20, 2004 Kl. 08:51 PM

Jeg snyder da ikke nogen ved at lave en CD fra en vinyl jeg ejer? Ikke i følge min opfattelse af de gældende regler - men tager jeg fejl vil jeg gerne vide det.

Henning har ret, der findes ikke 500.000 vinyler.....men der er godt nok mange......

Brian 
Okt 20, 2004 Kl. 09:12 PM

Man må gerne kopiere en original musik-cd eller film, som man selv har købt, hvis man alene kun bruger kopien inden for sin egen husstand, i bilen, i båden eller i sommerhuset.

IrmaGrad 
Okt 20, 2004 Kl. 09:14 PM

Tak Brian

Det mente jeg nemlig også!!

Strengelegen 
Okt 20, 2004 Kl. 09:35 PM

Citér:
IrmaGrad wrote:
Jeg snyder da ikke nogen ved at lave en CD fra en vinyl jeg ejer? Ikke i følge min opfattelse af de gældende regler - men tager jeg fejl vil jeg gerne vide det.

Henning har ret, der findes ikke 500.000 vinyler.....men der er godt nok mange......

Hvis du opkøbte alle eks. af pladen (- mine) kunne du tjene mange kroner på dem - på QXL
Så det bare med at komme i gang.......før Kasper får samme ide

IrmaGrad 
Okt 20, 2004 Kl. 09:49 PM

Jeg tør sgu ikke, jeg er sikker på at Kasper allerede har rigeligt til at underbyde mig.....

....til gengæld er jeg den eneste der har.....ja, rigtigt gættet, der kommer snart en NYHED TIL DISKOGRAFIEN, denne gang en promo-sample-LP med 2 Kim Larsen numre.....

Besøgende siden 2002

tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)