Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
fest [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=852]

kimzoom 
Okt 12, 2004 Kl. 04:16 AM
fest

Brugerne af boardet burde snart mødes til en fest så man kan snakke og drikke en masse carlsberg.
Vi må få det til at passe med en Kim koncert evt. så de svenske, norske, og Bent også kan være med.
Hvem vil være med til at få en fest klar?

PS: røde sodavand og røde pølser skal med så Madsus også kan more sig ;)


jesper 
Okt 12, 2004 Kl. 06:26 AM
Re: fest

nu er der bare ikke så pokkers mange koncerter med kim og Co. pt

men jeg vil da tro at der var mange der ville finde det sjovt... så er spørgsmålet bare hvor det skulle holdes ? eks Fyn ?? Odense.. det ligger meget centralt.. er der nogle der seriøst vil overveje at finde ud af noget... tænker på hvis det var en koncert vi skulle til, så burde vi mødes inden, ellers bliver vi væk for hinanden.. men det kunne også være godt bare at fyre op for en cd, i et forsamlingshus, der tror jeg vil ville få mest ud af hinanden... jeg vil gerne hjælpe med at arrangere det, hvis jeg kan være til nogen hjælp... måske vi kunne for et kopi band med, ved godt at der er mange der ikke er vilde med kopier, men det kunne være at de var flinke at spille for føden...

mvh Jesper


Mathilde 
Okt 12, 2004 Kl. 07:36 AM
Re: fest

December så kan Bent være med


Bent 
Okt 12, 2004 Kl. 08:02 AM
Re: fest

Kommer KUN hvis der er Koncert det ved du da godt så JÖRN kom lige op med lidt jule koncerter TAK...


Mathilde 
Okt 12, 2004 Kl. 08:11 AM
Re: fest

Det er nok lidt sent at begynde at arr. en julekoncert fordi du kommer


jesper 
Okt 12, 2004 Kl. 08:22 AM
Re: fest

hvad med at nogle overtalte jørn til at låne os kim + kjukkerne for en time, hvor de kan få mad og drikke for betaling...


Sørland 
Okt 12, 2004 Kl. 09:06 AM
Re: fest

Citér:
kimzoom wrote:
Brugerne af boardet burde snart mødes til en fest så man kan snakke og drikke en masse carlsberg.
Vi må få det til at passe med en Kim koncert evt. så de svenske, norske, og Bent også kan være med.
Hvem vil være med til at få en fest klar?

PS: røde sodavand og røde pølser skal med så Madsus også kan more sig ;)


så ett sted hvor der var fest.....og tenkte der går jeg inn....

jeg kommer - la oss gjøre dette - ikke la det bare bli med praten - skål zoom....for en god ide

Yasi 
Okt 12, 2004 Kl. 09:20 AM
Re: fest

God ide! Den er jeg med på


Stougaard 
Okt 12, 2004 Kl. 10:05 AM
Re: fest

Er også med på den, har faktisk talt med Mathilde om det et par gange. Hvad med at evt. få en af kukkkerne til at komme og fortælle. Hvis det ikke er muligt med dem ALLE SAMMEN!!!
Mathilde snakkede om Grøntorvet Odense, Kim bor også ganske tæt, der på, sååh måske han kikker ind, nu han ser der er fest.....


Mathilde 
Okt 12, 2004 Kl. 10:12 AM
Re: fest

Rigtig god fornøjelse til jer alle


KnOrr 
Okt 12, 2004 Kl. 05:33 PM
Re: fest

Citér:
måske vi kunne for et kopi band med, ved godt at der er mange der ikke er vilde med kopier, men det kunne være at de var flinke at spille for føden...


Vi kan leje Fi-Fi Dong for ca. 25.000 kr. Hvis det skulle blive aktuelt, kan jeg godt snakke med dem..

Mvh KnOrr

Mathilde 
Okt 12, 2004 Kl. 05:36 PM
Re: fest

Hvis der kommer ca. 20, så er det kun 2.500 til hver...


KnOrr 
Okt 12, 2004 Kl. 05:40 PM
Re: fest

Citér:
Mathilde wrote:
Hvis der kommer ca. 20, så er det kun 2.500 til hver...


Ja, det ville ikke komme til at køre rundt rent økonomisk..

Mvh KnOrr

[Edited by KnOrr på Okt 12, 2004 Kl. 05:41 PM]

Arnold 
Okt 12, 2004 Kl. 05:45 PM
Re: fest

Citér:
Mathilde wrote:
Hvis der kommer ca. 20, så er det kun 2.500 til hver...


det passer vist ikke

jesper 
Okt 12, 2004 Kl. 05:50 PM
Re: fest

om jeg vil gi 25.000 for et fifi dong....

måske mener mathilde at de 2500 .-er med madpenge inkluderet, men så får vi vidst også MEGET fint mad


Mathilde 
Okt 12, 2004 Kl. 05:50 PM
Re: fest

1250 så, men skal I lave en fest, så skal der nok tænkes lidt realistisk....

Tænk på hvis der kommer nogen fra København til evt. Odense, så koster det altså ca. 420 kr for en retur. Oven i det kommer mad og drikke. Så det bliver en dyr affære.... Og tænk på hvad det koster fra BornØ


Arnold 
Okt 12, 2004 Kl. 05:57 PM
Re: fest

det ville da ikke være billigere at flytte det til BornØ.. kun for 2 måske


Mathilde 
Okt 12, 2004 Kl. 06:00 PM
Re: fest

Det sagde jeg ikke noget om. Jeg sagde bare, at der skulle tænkes realistisk.... Ville du måske tage til BornØ for at holde fest? Det koster ca. 600 med toget fra Odense og sikkert mere i bil.

Men ok jeg kan være ligeglad, jeg skal ikke med, så jeg blander mig udenom.


Michael Jensen 
Okt 12, 2004 Kl. 06:25 PM
Re: fest

Hvorfor vil du ikke med?


Mathilde 
Okt 12, 2004 Kl. 06:33 PM
Re: fest

Jeg skal noget andet den dag


Arnold 
Okt 12, 2004 Kl. 06:40 PM
Re: fest

Du er jo heller ikke så ung mere


kimzoom 
Okt 12, 2004 Kl. 07:36 PM
Re: fest

jeg vil bare ha nogle bajere, og så kan jeg nøjes med at høre stemmerne i mit hoved


Kasper 
Okt 12, 2004 Kl. 08:00 PM
Re: fest

Citér:
kimzoom wrote:
jeg vil bare ha nogle bajere, og så kan jeg nøjes med at høre stemmerne i mit hoved


Stemme Tre til Stemme Syv: Det lyder som en blanding af Richard Ragnvald og Metallica, så det er nok Kim Larsen. Ryk tre felter frem, tag to ekstra ture, og drik syv bajere på et kvarter. PS.: Ekstra tur om to minutter med samme features.

Bent 
Okt 13, 2004 Kl. 08:29 AM
Re: fest

Citér:
Mathilde wrote:
1250 så, men skal I lave en fest, så skal der nok tænkes lidt realistisk....

Tænk på hvis der kommer nogen fra København til evt. Odense, så koster det altså ca. 420 kr for en retur. Oven i det kommer mad og drikke. Så det bliver en dyr affære.... Og tænk på hvad det koster fra BornØ


50% af Larsen fansene fra BornÖ er jo GRATISTER

Seve 
Okt 13, 2004 Kl. 10:05 AM
Re: fest

Citér:
Arnold wrote:
det ville da ikke være billigere at flytte det til BornØ.. kun for 2 måske


Det er ikke dyrere for dig at komme til Bornholm, end det er for os at komme den anden vej !!

Seve 
Okt 13, 2004 Kl. 10:06 AM
Re: fest

Citér:
Bent wrote:
Citér:
Mathilde wrote:
1250 så, men skal I lave en fest, så skal der nok tænkes lidt realistisk....

Tænk på hvis der kommer nogen fra København til evt. Odense, så koster det altså ca. 420 kr for en retur. Oven i det kommer mad og drikke. Så det bliver en dyr affære.... Og tænk på hvad det koster fra BornØ


50% af Larsen fansene fra BornÖ er jo GRATISTER



Rejser Brian gratis ? For mit vedkommende er det en del af min løn !

Bent 
Okt 13, 2004 Kl. 10:12 AM
Re: fest

Citér:
Seve wrote:
Citér:
Arnold wrote:
det ville da ikke være billigere at flytte det til BornØ.. kun for 2 måske


Det er ikke dyrere for dig at komme til Bornholm, end det er for os at komme den anden vej !!



Bent 
Okt 13, 2004 Kl. 10:13 AM
Re: fest

Citér:
Seve wrote:
Citér:
Bent wrote:
Citér:
Mathilde wrote:
1250 så, men skal I lave en fest, så skal der nok tænkes lidt realistisk....

Tænk på hvis der kommer nogen fra København til evt. Odense, så koster det altså ca. 420 kr for en retur. Oven i det kommer mad og drikke. Så det bliver en dyr affære.... Og tænk på hvad det koster fra BornØ


50% af Larsen fansene fra BornÖ er jo GRATISTER



Rejser Brian gratis ? For mit vedkommende er det en del af min løn !


Nej han kommer ikke han har travlt med at köbe cd skiver til 700 kr stk. det må sgu gi godt at väre ledig på markedet

Michael Jensen 
Okt 13, 2004 Kl. 10:35 AM
Re: fest

Citér:
Seve wrote:
Citér:
Arnold wrote:
det ville da ikke være billigere at flytte det til BornØ.. kun for 2 måske


Det er ikke dyrere for dig at komme til Bornholm, end det er for os at komme den anden vej !!


Nej, men det må jo handle om, hvor mange der skal rejse et sted fra..... Så vidt undertegnet ved, er der kun to fra Bornholm, og en del mere fra Jylland og København..... Mon ikke Odense er det mest centrale?

[Edited by Michael Jensen på Okt 13, 2004 Kl. 10:36 AM]

Seve 
Okt 13, 2004 Kl. 11:21 AM
Re: fest

Citér:
Michael Jensen wrote:
Citér:
Seve wrote:
Citér:
Arnold wrote:
det ville da ikke være billigere at flytte det til BornØ.. kun for 2 måske


Det er ikke dyrere for dig at komme til Bornholm, end det er for os at komme den anden vej !!


Nej, men det må jo handle om, hvor mange der skal rejse et sted fra..... Så vidt undertegnet ved, er der kun to fra Bornholm, og en del mere fra Jylland og København..... Mon ikke Odense er det mest centrale?


Hvis det handler om hvormange der skal rejse et sted fra, så skal man vel holde festen der hvor der bor flest ?

Michael Jensen 
Okt 13, 2004 Kl. 11:41 AM
Re: fest

Ja, det må vel være rimeligt...... Det er jo nok Jylland.


Seve 
Okt 13, 2004 Kl. 12:29 PM
Re: fest

Til Jesper

Få lavet en afstemning :

Jylland (del gerne i 4 landsdele, så er der ingen der får nok stemmer).

Fyn.

København.

Øvrige Sjælland incl. Korsør.

Nyker, Bornholm og Ertholmene.

Toijala (Suomi)


Mille Carterfan 
Okt 13, 2004 Kl. 01:06 PM
Re: fest

Det lyder da okay med endelig at få planlagt sådan en fest. Dog hellere i Odense end i Jydelandet


Arnold 
Okt 13, 2004 Kl. 06:05 PM
Re: fest

Ja selvfølgelig skal den da holdes i Odense
Mvh Brian Arnold
Odense


Kasper 
Okt 13, 2004 Kl. 07:01 PM
Re: fest

Alt det her med lokaliten har været diskuteret tidligere. Jeg konkluderede dengang, at Københavnm til enhver tid var svaret: http://www.kjukken.dk/opslagstavlen/viewtopic.php?TopicID=671&page=0#10487


Bent 
Okt 14, 2004 Kl. 06:22 AM
Re: fest

Fjern de 2 broer og slip ankerkäden og Själland incl LORTEÖEN vil blive en til sejlende integreret del af Skåne..

Der kan da IKKE väre tvivl om HVOR den skal holdes HVIS den skal holdes.

O D E N S E - for Kasper Hvor er det lige at bandet bor ?

HVIS der skulle väre bare en lille chance for at de skulle dukke op såååååå vil det nok IKKE väre skide smart at anbefale hverken Jylland, Sälland eller BornÖ .... Suomi måske hmmmmmm ikke dårligt vil JEG mene ...... Lägger selvfölgeligt gerne lokaler OG ström til....


Stougaard 
Okt 14, 2004 Kl. 12:22 PM
Re: fest

Jeg er med på en fest, også hvis det bliver i Odense.


Mille Carterfan 
Okt 14, 2004 Kl. 01:31 PM
Re: fest

Nu kender jeg ikke så meget til Odense igen, har været der et par gange, men kan man leje sådan noget som Grøntorvet ? men det ville så måske igen blive for dyrt
Men så har Kim da i hvert fald ikke så langt


Michael Jensen 
Okt 14, 2004 Kl. 02:34 PM
Re: fest

Han ville da under ingen omstændigheder dukke op til den slags......


Stougaard 
Okt 14, 2004 Kl. 03:33 PM
Re: fest

Det tror jeg faktisk heller ikke han vil, han gidder jo ikke det der idol-dyrkelse.
Men det skal da vel ikke afholde os fra at holde en fest, hvor vi mødes over et par kopper bajersk øl og lidt go' musik, som gør alle mennesker glade.
Kan vi ikke få nogle seriøse folk på banen, så det kan blive til noget?


Michael Jensen 
Okt 14, 2004 Kl. 04:32 PM
Re: fest

Det er rigtigt, men det er da en kende corny at næsten opsøge hans stambar, ved at holde festen på Grøntorvet. Hvis det drejer sig om at holde det er sted der er Larsen relateret, kan man med lige så stor ret holde det på Christianshavn, evt på Fingerbøllet.


anja 
Okt 14, 2004 Kl. 05:55 PM
Re: fest

Selvfølgelig skal en sådan fest da holdes i Kjukkens hjemby. Skal vi så se at få nedsat et festudvalg?


Arnold 
Okt 14, 2004 Kl. 06:38 PM
Re: fest

Citér:
anja wrote:
Selvfølgelig skal en sådan fest da holdes i Kjukkens hjemby. Skal vi så se at få nedsat et festudvalg?

Ja fanme så...

Rasmus136 
Okt 14, 2004 Kl. 06:57 PM
Re: fest

hvorfor ikke lave en tilmeldingsliste hvor man angiver hvilken by det skal holdes i. Flest stemmer = der holdes festen.


Arnold 
Okt 14, 2004 Kl. 07:05 PM
Re: fest

Citér:
Rasmus136 wrote:
hvorfor ikke lave en tilmeldingsliste hvor man angiver hvilken by det skal holdes i. Flest stemmer = der holdes festen.

Rigtig god ide, på den måde kan man også se hvor mange der er tændt på at holde en Kim Larsen fest

Sørland 
Okt 14, 2004 Kl. 07:07 PM
Re: fest

I Århus - hjemme hos KimZoom. Det er allerede bestemt.


Michael Jensen 
Okt 14, 2004 Kl. 07:08 PM
Re: fest

Så håber jeg sgu han er flyttet, for ellers bliver det ikke en særlig stor fest.....


Sørland 
Okt 14, 2004 Kl. 07:15 PM
Re: fest

Hva med København engang før jul?


Arnold 
Okt 14, 2004 Kl. 07:17 PM
Re: fest

Hvor mange skal man regne med der kommer? 10 30 80 eller 146


Sørland 
Okt 14, 2004 Kl. 07:19 PM
Re: fest

omkring 7-9-13 ?


Kasper 
Okt 14, 2004 Kl. 07:44 PM
Re: fest

Citér:
Arnold wrote:
Hvor mange skal man regne med der kommer? 10 30 80 eller 146


Du skal nok ikke regne med det sidste, da forummets medlemstal indeholder sælgere uden egentlig interesse for Kim, reserverede navne, dobbeltprofiler og passive medlemmer (der trænger efterhånden til en ordentlig oprydning).

kimzoom 
Okt 14, 2004 Kl. 07:49 PM
Re: fest

Citér:
Michael Jensen wrote:
Så håber jeg sgu han er flyttet, for ellers bliver det ikke en særlig stor fest.....


87 m2 men ok, hvis de alle har din størrelse Michael, så kan jeg godt se problemet

Kasper 
Okt 14, 2004 Kl. 07:51 PM
Re: fest

Citér:
Bent wrote:
Fjern de 2 broer og slip ankerkäden og Själland incl kokageEÖEN vil blive en til sejlende integreret del af Skåne..


Meget vel. Så vidt jeg er orienteret, så er Sjælland dannet ved, at Gefion pløjede et stykke jord i Sverige fra morgen til aften, som hun indhegnede med oksehuden fra sine fire forvandlede brødre, og så smed hun jordstykket ud mellem Øresund og Storebælt, så der blev dannet en stor svensk sø (sikkert Vänern eller Vätern) (frit efter min meget dårlige hukommelse). Derimod er Lorteøen en næsten dansk opfindelse, da den blev skabt midt i 1600-tallet ved at Christiannitterne sked i Øresund, indtil der opstod en holm, og så sendte man hollændere derud for at dyrke og handle med grøntsager (samt gamle isvafler på øens sydside)

Mille Carterfan 
Okt 14, 2004 Kl. 08:28 PM
Re: fest

Jeg stemmer også på, at vi skal være hos Zoom..
Så kan jeg nemlig feste med Nulle (den mest intilligente efter timers druk)


Kasper 
Okt 14, 2004 Kl. 08:45 PM
Re: fest

Citér:
Mille Carterfan wrote:
den mest intilligente efter timers druk


Er det tilladt at stemme på sig selv?

KnOrr 
Okt 14, 2004 Kl. 09:58 PM
Re: fest

Nu er Aalborg ikk kommet på banen endnu.. Hva med at flytte hele gildet til det nordjyske?

Mvh KnOrr


hsanders 
Okt 14, 2004 Kl. 10:39 PM
Re: fest

Christianshavn lyder fint med mig..Og ikke på nogen måde om jeg vil betale ret meget for kopier !


Kasper 
Okt 14, 2004 Kl. 11:03 PM
Re: fest

Citér:
hsanders wrote:
Og ikke på nogen måde om jeg vil betale ret meget for kopier !


Hvorfor skulle du dog også det? På din SU kan du nemt hive et større femcifret beløb ud for at betale for Kim him self, så vi andre ikke skal tænke på det økonomiske... :o)

Michael Jensen 
Okt 15, 2004 Kl. 04:17 AM
Re: fest

Citér:
kimzoom wrote:
Citér:
Michael Jensen wrote:
Så håber jeg sgu han er flyttet, for ellers bliver det ikke en særlig stor fest.....


87 m2 men ok, hvis de alle har din størrelse Michael, så kan jeg godt se problemet


Sidst jeg så dig i live, var du ikke for lille selv gamle ven..... Du må da indrømme, at vi højst kan være 20 hos dig.....

kimzoom 
Okt 15, 2004 Kl. 10:34 AM
Re: fest

20 er da også et stort tal...

Men jeg stemmer også for "fest på fyn", dog er der et selskabslokale 15 meter fra min opgang, og der kan man godt være 50-60 stykker, 40 i din størrelse

æv bæv


Michael Jensen 
Okt 15, 2004 Kl. 11:03 AM
Re: fest

Jamen så er det da Århus, for min skyld ingen alarm. Fyn er da også et ok bud.... Men før der foreligger noget konkret, vil jeg faktisk sige at jeg ikke er sikker på om jeg kommer eller ej.


hsanders 
Okt 15, 2004 Kl. 12:26 PM
Re: fest

Haha Kasper - du har ret Glemte lige jeg havde afsløret mine store indtægter


Arnold 
Okt 15, 2004 Kl. 12:45 PM
Re: fest

Sig endelig til hvis jeg skal prøve at finde et sted i Odense, jeg har selv et foreslag på hvor det evt. kunne foregå, jeg tror måske Zoom har været der engang! Etagen over øveren i Overgade 41B ligger der en klub, hvis man nu spørg pænt kunne det jo tænkes at man fik lov at låne det lokale, og så ligger det jo også kun 47m fra Grønttorvet og Lørups!


Mathilde 
Okt 15, 2004 Kl. 02:13 PM
Re: fest

Hvad med Sofiekælderen? Mere nostalgisk bliver det da ikke for fans af Gasolin eks. Det er også et enormt hyggeligt sted. Alt nostalgien omkring det gamle orkester og Larsen findes jo i København og Chr. Havn.


Michael Jensen 
Okt 15, 2004 Kl. 02:27 PM
Re: fest

My point exacly...........


Stougaard 
Okt 15, 2004 Kl. 02:37 PM
Re: fest

Godt hvor mange stemmer for Odense?

Det gør jeg nemlig!


anja 
Okt 15, 2004 Kl. 02:41 PM
Re: fest

Citér:
Stougaard wrote:
Godt hvor mange stemmer for Odense?

Det gør jeg nemlig!


Osse mig

Arnold 
Dec 11, 2005 Kl. 10:06 AM
Re: fest

Så hold da en fanfest på Bornholm, så skal jeg nok komme


kjukkengirl 
Dec 13, 2005 Kl. 02:30 PM
Re: fest

tror i vi kan leje kjukken til at give et par numre hvis vi holder det i Odense?


Arnold 
Dec 13, 2005 Kl. 04:23 PM
Re: fest

Det er ikke nødvendigt at leje dem, hvis vi holder festen i Odense den 2. juni 2006

Arnolds lille Larsenbar, er åben den dag de spiller i den Fynske landsby


Brian4291 
Dec 13, 2005 Kl. 04:33 PM
Re: fest

Citér:
Arnold wrote:
Det er ikke nødvendigt at leje dem, hvis vi holder festen i Odense den 2. juni 2006

Arnolds lille Larsenbar, er åben den dag de spiller i den Fynske landsby


Det ser vi sku frem til Arnold

Både før og efter eller hyr

Arnold 
Dec 13, 2005 Kl. 04:41 PM
Re: fest

SelvfØLgelig før og efter party


Nicolaj 
Dec 21, 2005 Kl. 08:48 PM
Re: fest

Hej med jer.
Det lyder da som en fed ide med sådan en fest. Kunne være skægt og være til en fest hvor folk er lige så tossede med Kim Larsen som mig


Arnold 
Dec 21, 2005 Kl. 09:04 PM
Re: fest

Du er meget velkommen Nico




Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)