|
chrilep
Maj 27, 2011 Kl. 02:18 PM
|
Setliste sommertouren
Hei, kan en av dere som er i Vordingborg i aften legge ut en setliste her
|
|
skrid pomfrit
Maj 28, 2011 Kl. 09:54 AM
|
Re: Setliste sommertouren
Låt oss hoppas på några (eller många) positiva överraskningar!
|
|
Mads
Maj 28, 2011 Kl. 10:56 AM
|
Citér: skrid pomfrit wrote:
Låt oss hoppas på några (eller många) positiva överraskningar! 
Jeg tror ikke, du skal holde vejret....
|
|
Mads
Maj 28, 2011 Kl. 06:51 PM
|
http://www.phosee.dk/picture/297738-kim-larsen-i-vordingborg
|
|
Arnold
Maj 28, 2011 Kl. 07:58 PM
|
Ja det jo ham
|
|
Mads
Maj 29, 2011 Kl. 06:04 PM
|
http://www.sn.dk/Kim-Larsen-begejstrede-igen/Vordingborg/artikel/132076
|
|
Jeppe
Maj 30, 2011 Kl. 05:52 PM
|
Efter sigende skulle Tarzan Mama Mia og Strengelegen være spillet i Herning.
Uden Langebro, men da det jo kun er "festivalssætlisten" er Langebro sikkert stadig med ved de normale koncerter - den blev nemlig også cuttet fra ved festivallerne i 2007.
|
|
Nicolaj
Maj 30, 2011 Kl. 09:57 PM
|
Jeg kan da lige supplere men Kjukken havde rystet posen i forhold til turneen tidligere på året.
Sange som jeg aldrig havde hørt live før: "Sort, sort, sort", "Sirenesangen", "Byens Hotel"
Endvidere var der følgende klassikere: "Midt om natten", "Tarzan mama mia", "Køb bananer", "Fortabtes avenue", "Rabalderstræde", "Strengelegen", "Vender kajakken"
Desuden var der nogle helt nye samt "Gi mig en chance","Mænd med måner","Hold ud" fra "mine damer og herrer"
Var noget beruset så kan ikke lige huske rækkefølgen :)
|
|
Arnold
Maj 30, 2011 Kl. 10:33 PM
|
Citér: Nicolaj wrote:
Desuden var der nogle helt nye
Dem kan du heller ikke huske hvad hed ? 
Og det var ikke nogen af de "nye" som har været afprøvet før ved klub turneen?
Miss Måneskind?
Monte blanco?
Grøn var min barndomsdal?
|
|
chrilep
Maj 31, 2011 Kl. 09:54 AM
|
Citér: Nicolaj wrote:
Jeg kan da lige supplere men Kjukken havde rystet posen i forhold til turneen tidligere på året.
Sange som jeg aldrig havde hørt live før: "Sort, sort, sort", "Sirenesangen", "Byens Hotel"
Endvidere var der følgende klassikere: "Midt om natten", "Tarzan mama mia", "Køb bananer", "Fortabtes avenue", "Rabalderstræde", "Strengelegen", "Vender kajakken"
Desuden var der nogle helt nye samt "Gi mig en chance","Mænd med måner","Hold ud" fra "mine damer og herrer"
Var noget beruset så kan ikke lige huske rækkefølgen :) 
Husker du kanskje hva konserten startet og sluttet med
|
|
Janne
Maj 31, 2011 Kl. 11:49 AM
|
Ser ut att vara en trevlig setlista !
Sirenesangen och Byens Hotel är 2 favoriter.
Saknar Stakkels Jim , På vagt for dronningen och
Kringsat af fjender.
|
|
mikand
Maj 31, 2011 Kl. 01:42 PM
|
Det er da meget godt at de finder nogle andre sange frem. End de samme hele tiden
|
|
Nicolaj
Maj 31, 2011 Kl. 03:27 PM
|
De startede med "Sort, sort, sort" efterfulgt af "Tarzan mama mia"
De sluttede af med "hold ud" som det sidste ekstra nummer.
De spillede også "Mig og Molly", "Lille spejl", "Bellstar" og "Kringsat af fjender.
De nye sange mindes jeg ikke at have hørt før og jeg var med på klubturneen, men prøver lige at se om jeg kan finde ud af det:)
|
|
Mads
Maj 31, 2011 Kl. 03:34 PM
|
Det lyder sgu da som en hammer i orden setliste!! Mig Og Molly... Blir' fedt når Skovgaard vold-pooler sin lille forsvarsløse (forhåbentlig Telecaster) guitar i det nummer... uha uha ... helt sikkert! Er Kvinde Min og Sømand Ombord med i år ;) ?
|
|
Mads2443
Maj 31, 2011 Kl. 04:19 PM
|
Håber ikke Sømand er med.
har vi ikke hørt den nok.
ellers en fed sætliste..
måske jeg skulle tage til LO skolen alligevel..
|
|
Arnold
Maj 31, 2011 Kl. 07:20 PM
|
Tik Tik?
|
|
Sørland
Maj 31, 2011 Kl. 07:33 PM
|
Er der virkelig ingen som har vært avsted og kan gi en setliste ?
|
|
Sirius
Maj 31, 2011 Kl. 09:44 PM
|
Ja, det er da helt utroligt, at vi efter 3 koncerter endnu ikke ved, hvad kongen har spillet for sine undersåtter
|
|
Arnold
Maj 31, 2011 Kl. 10:13 PM
|
http://www.bt.dk/musikfestivaler/rar-rutine
|
|
mikand
Maj 31, 2011 Kl. 10:19 PM
|
Det er da meget godt at han siller byens hotel.
|
|
Arnold
Maj 31, 2011 Kl. 10:27 PM
|
Sort sort sort
Sirenesangen
Byens Hotel
Tik Tik?
Kvinde min
Midt om natten
Næ næ næ
Tarzan mamma mia
Køb bananer
Fortabtes avenue
Rabalderstræde
Strengelegen
Vend kajakken
Gi mig en chance
Mænd med måner
Mig og Molly
Lille spejl
Bellstar
Kringsat af fjender
Hold ud
Plus nogle nye.... Det så hvad vi kan nå frem til end til videre rækkefølgen er naturligvis ikke rigtig!
|
|
Mads
Maj 31, 2011 Kl. 10:27 PM
|
Citér: Arnold wrote:
http://www.bt.dk/musikfestivaler/rar-rutine
Sikke en klaphat! Man må gerne kritisere hr. Larsen, men gør det dog med stil og konstruktivt... elendig anmeldelse!
|
|
Nicolaj
Maj 31, 2011 Kl. 10:40 PM
|
Kvinde min og Tik Tik var ikke med
|
|
Arnold
Maj 31, 2011 Kl. 10:44 PM
|
Nej okay... det var også bare et gæt... hva så med Jutlandia ?
|
|
Nicolaj
Maj 31, 2011 Kl. 11:09 PM
|
Jutlandia er også røget af
|
|
Mads2443
Jun 01, 2011 Kl. 08:43 AM
|
YES ingen Sømand og INGEN Jutlandia..
Mads.. Vi sidder da også selv her og håber at larsen fornyer sig i sætlisten, jeg synes ikke den artikel er så kritisk som du nok vil have den skal være..
Jeg kunne da også godt tænke mig at han rystede posen lidt mere, men jeg kommer stadig glad og tilfreds til koncerterne..
|
|
Mads
Jun 01, 2011 Kl. 10:12 AM
|
Citér: Mads2443 wrote:
Mads.. Vi sidder da også selv her og håber at larsen fornyer sig i sætlisten, jeg synes ikke den artikel er så kritisk som du nok vil have den skal være..
Jeg kunne da også godt tænke mig at han rystede posen lidt mere, men jeg kommer stadig glad og tilfreds til koncerterne..
Vi ville gerne høre "Druktur nr. 1234", "Red Min Seng" og "Højere Op", men der er visse ting Larsen jo må spille, og det er et par år siden Larsen fx. sidst har spillet Mig Og Molly og Mænd Med Måner har kun været med i to år nu, så journalisten er jo ikke ret godt informeret på det område. Det store debatemne på dette forum er jo Larsens valg af setliste, men jeg hører gerne Rabalderstræde, Mig Og Molly og de andre banale hits igen, igen og igen. Det er jo fede numre, og spillet af måske Danmarks bedste live orkester.
- Håber i øvrigt jeg kan komme ud og se dem lave lydprøve i Skovdalen (hvor jeg har fået billet før tid, for en gangs skyld), for jeg har jo fået Rosenqvist's tlf. nummer, da han gerne ville 'jamme' med mig...
|
|
Mille Carterfan
Jun 01, 2011 Kl. 10:28 AM
|
Citér: Mads wrote:
Vi ville gerne høre "Druktur nr. 1234", "Red Min Seng" og "Højere Op", men der er visse ting Larsen jo må spille, og det er et par år siden Larsen fx. sidst har spillet Mig Og Molly og Mænd Med Måner har kun været med i to år nu, så journalisten er jo ikke ret godt informeret på det område. Det store debatemne på dette forum er jo Larsens valg af setliste, men jeg hører gerne Rabalderstræde, Mig Og Molly og de andre banale hits igen, igen og igen. Det er jo fede numre, og spillet af måske Danmarks bedste live orkester.
- Håber i øvrigt jeg kan komme ud og se dem lave lydprøve i Skovdalen (hvor jeg har fået billet før tid, for en gangs skyld), for jeg har jo fået Rosenqvist's tlf. nummer, da han gerne ville 'jamme' med mig... 
Altid noget han kun gav dig nummeret, fordi han ville jamme.
|
|
Mille Carterfan
Jun 01, 2011 Kl. 10:53 AM
|
Altså efter sigende skulle både Sømand og Jutlandia have været spillet i Jelling.
|
|
Nicolaj
Jun 01, 2011 Kl. 11:02 AM
|
I så fald har han ændret det for de var ikke til Rock i Herning
|
|
Mads
Jun 01, 2011 Kl. 11:15 AM
|
Citér: Mille Carterfan wrote:
Håber virkelig ikke du prøver at trække den her ud på et perverst niveau, Mille CF....
|
|
Mille Carterfan
Jun 01, 2011 Kl. 11:16 AM
|
Citér: Mille Carterfan wrote:
Håber virkelig ikke du prøver at trække den her ud på et perverst niveau, Mille CF....
Mig ?? Pervers ?? neeeej da.
|
|
Jeppe
Jun 01, 2011 Kl. 12:31 PM
|
Jeg synes børnepladen-tourneen i slut 2008 viste os, at der absolut ikke er noget Kim SKAL spille.
Der er ikke ét eneste nummer, som Kjukken ikke har spillet før, så jeg kan ikke se, at det ikke er konstruktivt, at en journalist mener, at posen kunne have været blevet rystet noget mere. Dog glæder jeg mig da til at høre Byens Hotel, Sort Sort Sort osv. - .... igen.
|
|
Mille Carterfan
Jun 01, 2011 Kl. 12:46 PM
|
Citér: Arnold wrote:
Sort sort sort
Sirenesangen
Byens Hotel
Tik Tik?
Kvinde min
Midt om natten
Næ næ næ
Tarzan mamma mia
Køb bananer
Fortabtes avenue
Rabalderstræde
Strengelegen
Vend kajakken
Gi mig en chance
Mænd med måner
Mig og Molly
Lille spejl
Bellstar
Kringsat af fjender
Hold ud
Plus nogle nye.... Det så hvad vi kan nå frem til end til videre rækkefølgen er naturligvis ikke rigtig!
Og Hvis din far gir dig lov
|
|
Mads2443
Jun 01, 2011 Kl. 01:00 PM
|
Mille du er en slem pige...
FY
|
|
Slaske
Jun 01, 2011 Kl. 04:16 PM
|
Hvad pokker er et banalt hit og hvad er ikke..?! Og billet før tid....er det før koncertdagen eller hva'...?
|
|
Mads
Jun 01, 2011 Kl. 04:35 PM
|
Citér: Slaske wrote:
Hvad pokker er et banalt hit og hvad er ikke..?! Og billet før tid....er det før koncertdagen eller hva'...? 
Har K. Larsen lavet noget, der ikke er en kliché af noget andet ;) ? .. Det er også lige meget... men sådan super originalt, vil jeg nu ikke kalde så meget af hans musik....
Men jeg gad ikke gå til 3-5 koncerter om året (300 kr. pr. billet), hvis jeg ikke selv var til banal 3-akkorders-fløde(balle)pop... 
Og ja! Jeg plejer altid at skrive her på forumet to dage før de spiller i Skovdalen, om ikke nogen kan undvære en billet....
|
|
Tidemann
Jun 01, 2011 Kl. 08:34 PM
|
Siden der er nogen der ved lidt om hvad der er blevet spillet,er der så heller ingen der ved hvordan festival-sætlisten ser ud
|
|