Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum] Køb - Salg - Bytte - Vurdering [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=4] 2 billetter til Portalen den 1 januar sælges [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=6511] |
|
|
Seve Dec 27, 2010 Kl. 09:44 PM |
2 billetter til Portalen den 1 januar sælges
Hej |
|
|
Mille Carterfan Dec 28, 2010 Kl. 05:39 PM |
Re: 2 billetter til Portalen den 1 januar sælges Er du sneet inde da ?? |
|
|
Brian Dec 28, 2010 Kl. 07:33 PM |
Re: 2 billetter til Portalen den 1 januar sælges
Det tror jeg ikke |
|
|
Mads2443 Dec 28, 2010 Kl. 08:53 PM |
Re: 2 billetter til Portalen den 1 januar sælges Er de solgt Seve |
|
|
GWENDOLINA Dec 29, 2010 Kl. 12:31 PM |
Citér: Nå det er dig der sidder i det gule lyn, har du fået et bijob i år bag sneploven.... |
|
|
Seve Dec 29, 2010 Kl. 03:00 PM |
Jeg var sneet inde i Brugsen i Vestermarie i 100 timer. Fra lillejuleaftens morgen, til midt på dagen 2nd juledag..... Hyggelig jul... |
|
|
GWENDOLINA Dec 29, 2010 Kl. 04:27 PM |
Citér: Jamen det må da være Julemandens butik så rød og fin, og brugsmanden behøves ikke ekstra mave under julemandens kåbe Det blev helt sikkert en jul du aldrig glemmer godt nytår.. |
|
|
michael71 Dec 29, 2010 Kl. 06:31 PM |
Re: 2 billetter til Portalen den 1 januar sælges Har sendt dig en besked i mandags, har du set den |
|
|
Mads2443 Dec 30, 2010 Kl. 12:04 AM |
Seve jeg er frisk på dem. så kan jeg få 2 andre Larsen fan med, så bliver vi 10 |
|
|
Mads2443 Dec 30, 2010 Kl. 12:10 AM |
Seve jeg er ikke så meget på de næste par dage.. |
|
|
Brian Dec 30, 2010 Kl. 01:41 AM |
Citér: Jeg kan ikke arbejde siger lægerne og psykologerne min psyke er alt for ustabil. Arbejde er snart ikke længere for almindelig mennesker hvis man skal undgå stress nu har jeg slås med det i 17 år, jeg går og venter på at kommunen smider mig på pension eller hvad det ender med Billedet af gravkoen er taget af Nyker Borgerforening eller fra nyker.dk deres hjemmeside. Nej, min bil har ikke stået ved Nyker brugs det må være en anden sort Nissan Den har enten stået nede hos mine forældre ved Solvænget og ventet på at komme ud og køre eller så har den stået på havnen i Allinge. Det er kun mit hus og postkassen der har været sneet inde med to meter sne i indkørslen, som jeg har fået blæst væk med sneslynge og en skovl i går. Men ok jeg har også prøvet at overnatte på Almegårds Kaserne d. 16. dec hvor øen også var lukket efter jeg kom hjem med flyveren fra København om natten. Så jeg har også prøvet at sidde og vente i Kbh.lufthavn i 10 timer for at kunne komme til øen. |
|
|
Mille Carterfan Dec 30, 2010 Kl. 05:58 AM |
Re: 2 billetter til Portalen den 1 januar sælges Jeg har altså også prøvet at kontakte dig med de billetter, men om du er frosset fast derover ved jeg ik |
|
|
Brian Dec 30, 2010 Kl. 10:10 AM |
Tillykke med jobbet så er der ikke så langt hjem |
|
|
chrilep Dec 30, 2010 Kl. 10:14 AM |
Citér: Gratulerer med ny jobb! Hva er uddeler oversatt til norsk? |
|
|
Brian Dec 30, 2010 Kl. 10:33 AM |
Re: 2 billetter til Portalen den 1 januar sælges Brugs pengekasse bestyrer .... |
|
|
Mille Carterfan Dec 30, 2010 Kl. 10:38 AM |
Re: 2 billetter til Portalen den 1 januar sælges Butiks chef |
|
|
Brian Dec 30, 2010 Kl. 10:54 AM |
Hvad er så en kommis i en brugs .... under chef ? |
|
|
GWENDOLINA Dec 30, 2010 Kl. 03:09 PM |
Re: 2 billetter til Portalen den 1 januar sælges God vind med jobbet, måske kikker vi forbi hvis sommerferien går til Bornø |
|
|
Seve Jan 01, 2011 Kl. 11:04 AM |
Hejsa... |
|
|
Arnold Jan 01, 2011 Kl. 11:24 AM |
Re: 2 billetter til Portalen den 1 januar sælges En uddeler er også juridisk ligestillet med en bonderøv tillykke med jobbet |
|
|
Brian Jan 01, 2011 Kl. 02:48 PM |
Citér: En bonderøv tjener flere penge der er både dyr og marker. Det er ikke noget særligt at have 5 høns og 3 kyllinger med nogle få håndører og en samling tomme flasker |
|
|
Mads2443 Jan 01, 2011 Kl. 05:23 PM |
Re: 2 billetter til Portalen den 1 januar sælges Så ses vi måske Mille ;) |
|
|
Mille Carterfan Jan 01, 2011 Kl. 06:41 PM |
Citér: Det er der vel ingen grund til. |
|
|
Seve Jan 02, 2011 Kl. 08:41 AM |
Citér: Nu kom der et spørgsmål fra Chrlip hvad en uddeler var på norsk. Juridisk er jeg ansat som direktør, men i små brugser som min kalder man det stadigvæk uddeler, og det er vi stolte af.... Det har intet med en bonderøv at gøre, som oversat vel egentlig mere svarer til en murer el. lign. Godt nytår til dig også Fynbo !! |
|
|
Mille Carterfan Jan 02, 2011 Kl. 08:50 AM |
Citér: Kalder man det vel også i større Brugser med mindre det er en A forening. |
|
|
Seve Jan 02, 2011 Kl. 09:34 AM |
Citér: Nemlig Mille....men nu begynder det at blive teknisk hvis vi begynder at snakke A foreninger og Coop butikker..... for bonderøve... |
|
|
Brian Jan 02, 2011 Kl. 09:42 AM |
Ja, vi er også glade for at Netto og Bilka ikke har overtaget det hele og håber hellere ikke at Vestermarie brugs også lukker. |
|
|
Brian Jan 02, 2011 Kl. 12:37 PM |
Citér: Adm. direktør go' dav hr. brugsminister i Nyker folketing. Brugsen er ikke et firma eller et aktieselskab, men ejes af en udvalgt formand af en bestyrelse og medlemmerne i brugsforeningen. En uddeler er en minister for bonderøve eller en hane i en hønsegård ... gok gok gok |
|
|
Brian Jan 02, 2011 Kl. 01:45 PM |
Re: 2 billetter til Portalen den 1 januar sælges Hvad skete der med den gamle minister? .... kom han til at plugge en høne ved ægget |
|
|
Mille Carterfan Jan 02, 2011 Kl. 01:46 PM |
Citér: Keder du dig eller er du ekstrem nytårs stiv. |
|
|
Brian Jan 02, 2011 Kl. 02:34 PM |
Citér: Gør du det da .... skægt vi næsten altid mødes herinde ? Jeg keder mig aldrig og jeg drikker ikke. Det har jeg hellere ikke råd til ... |
|
|
Mille Carterfan Jan 02, 2011 Kl. 02:37 PM |
Re: 2 billetter til Portalen den 1 januar sælges Prøv at skære ned på internet forbrug og strøm til computeren, så får du måske råd til det andet |
|
|
Brian Jan 02, 2011 Kl. 03:07 PM |
Citér: Jeg kan kun lige få økonomien til at løbe rundt. Indtil videre har jeg ca. 2000 kr. om måneden og det går på smøger, benzin, medicin, kaffe og sodavand og diverse tandlægeregninger o.lign. Det eneste jeg kan spare er at køre mindre i bilen og jeg har ikke lyset stående tændt hele tiden. Ja jeg har TDC bredbånd og telefoni det er også det eneste jeg har udover forsikringer, ejendomsskat, licens, el, vand og varme. Der kan jeg ikke spare noget ved. Nu har jeg lige fået fjernvarme bliver spændende om jeg kan spare noget der. Mad har jeg ikke rigtig engang råd til eller få bilen repareret. Men så har jeg mine forældre og lillebror der kan hjælpe i sidste ende eller så finder man nok på noget. |
|
|
Seve Jan 02, 2011 Kl. 03:10 PM |
Citér: Brian skriver om sig selv : Jeg kan ikke arbejde siger lægerne og psykologerne min psyke er alt for ustabil Men han er åbenbart også uden for pædagogisk rækkevide.... Jeg skrev blot at juridisk er en uddeler ligestillet med en adm. direktør. Det vil bl.a. sige at hvis en brugs går konkurs, så må uddeleren stille op i rækken af kreditorer får at forsøge at få sit tilgodehavende. Formanden og bestyrelsen ejer ikke brugsen mere end de øvrige medlemmer af foreningen. Hvis du har fået kuller, så gå ud og øs lidt sne i Hønseskoven... men gør det i dit eget tempo så du ikke får stress.... Er der mere du Brian Bager ønsker at vide, så kontakt mig direkte. |
|
|
Brian Jan 02, 2011 Kl. 04:00 PM |
Man kan ikke være direktør uden det er et aktieselskab eller man er med/-ejer af et firma. Så må du søge i Netto eller i Superbest hvis man skal være distriktschef eller direktør. I Kvickly hedder det en butiksbestyrer. Samme som en uddeler der er et lille trin højere. |
|
|
Mille Carterfan Jan 02, 2011 Kl. 06:19 PM |
Re: 2 billetter til Portalen den 1 januar sælges Ah Brian, udtal dig nu om noget som du rent faktisk ved noget om. Det hedder absolut ikk butiksbestyrer i Kvickly. Og hvis du mener at butikken er styret af formand og bestyrelsesmedlemmer så prøv at tænk en ekstra gang over, hvorfor de er kaldet butiksRÅD. |
|
|
Seve Jan 02, 2011 Kl. 06:32 PM |
For 3. ( og sidste gang ). |
|
|
Brian Jan 02, 2011 Kl. 06:44 PM |
Citér: Forhelvede ... kald det hvad I vil .. butiksbestyrer eller butikschef eller salgschef eller salgsleder. Kig på jobnet hvad de forskellige ansættelser hedder. Mere end 3.500 mennesker er i dag organiseret i frivilligt arbejde i FDB. I FDB kalder vi dem medlemsvalgte, fordi de er valgt af FDB's medlemmer. Medlemsvalgte sidder enten i et butiksråd eller en brugsforeningsbestyrelse. En Coop-ejet butik har et butiksråd, mens en selvstændig butik har en brugsforeningsbestyrelse. De selvstændige butikker har en franchiseaftale med Coop. Det betyder, at de må drive butik under navnet Kvickly, SuperBrugsen eller Dagli’Brugsen. Der i alt 740 Kvickly’er, SuperBrugser og Dagli’Brugser. Det giver mange forskellige kompetencer at sidde med i et butiksråd eller en bestyrelse. Man er med til at drøfte butikkens strategiske udvikling og til at udarbejde en handlingsplan for det kommende års medlemsaktiviteter i og omkring butikken. Bestyrelser har derudover ansvar for at godkende butikkens regnskab og kan ansætte eller afskedige butikkens chef. Udover det strategiske niveau er medlemsvalgte en del af et lokalt netværk, der arbejder med og interesserer sig for ansvarligt forbrug inden for mærkesagerne: sundhed, miljø, klima og etisk handel. Der er også gratis adgang til FDB’s kurser og uddannelse om netværk og om mærkesagerne. Butiksråd og bestyrelser kan søge støtte i FDB til aktiviteter, der handler om sundhed, miljø, klima og etisk handel. For at komme med i et butiksråd eller en bestyrelse skal man vælges på butikkens årlige medlemsmøde, som for Coop-ejede butikker hedder et årsmøde, og for de selvstændige hedder en generalforsamling. Det er de medlemmer, der er tilknyttet den pågældende butik, der har stemmeret. Fdb.dk |
|
|
Mille Carterfan Jan 02, 2011 Kl. 06:59 PM |
Vi ved hvad de enkelte jobbetegnelser hedder og hvad de indebære. Du udtaler en gang volapyk og så slår du det op på FDB bagefter. Gab. |
|
|
Brian Jan 02, 2011 Kl. 07:47 PM |
Citér: Ja det nok volapyk og pjat det der står på nettet. Jeg kender en der har været ansat både i Netto og Brugsen så hvorfor skulle jeg være mere uvidende om det. Anyway man er ikke direktør, når man har en ledelse over sig, der bestemmer og kan fyre én til hver en tid. Godt Nytår. |
|
|
Seve Jan 02, 2011 Kl. 08:05 PM |
Re: 2 billetter til Portalen den 1 januar sælges Kan du ikke selv høre det lyder dumt? Hvis det du siger skulle være rigtigt, hvad så med alle de direktører der er ansat af aktieselskabernes bestyrelser? De er så pludselig ikke længere direktører? |
|
|
Mille Carterfan Jan 02, 2011 Kl. 08:14 PM |
Citér: Ingen har sagt de var direktører. Om du er uvidende ved jeg virkelig ikke, jeg kender dig ikke men at kalde en varehuschef i Kvickly for butiksbestyrer, samtidig med at hans stilling er større end uddelerens og så påstå at Seve kan fyres af sit butiksråd er sgu volapyk, ja undskyld mig. Det næste er vel at salgslederen er på niveau med uddeleren |
|
|
Brian Jan 02, 2011 Kl. 09:11 PM |
Findes der uddeler i Norge? ...... hvordan oversætter man det til norsk eller svensk ? |
|
|
Brian Jan 02, 2011 Kl. 09:52 PM |
Citér: Det har Seve skrevet : Jeg er uden for pædagogisk rækkevide. Ja, jeg burde bo på et beskyttet værksted Skovlen knækkede da jeg skovlede sne |
|
|
Arnold Jan 03, 2011 Kl. 07:54 AM |
Re: 2 billetter til Portalen den 1 januar sælges I har ikke andet i hovedet end røget sild og gammelt arbejde, i er nogle Bornørøve, det er lige præcist hvad i er! (gas) |
|
|
Bent Jan 03, 2011 Kl. 09:48 AM |
Brian kan da godt se at du har en stram økonomi - men stop med at ryge - Få et skånejob (feks flaske dreng i Brugsen i Nyker)-om chefen (udeleren - direktøren - Bossen - forvalteren eller hvad nu sådan en hedder kan bruge dig) |
|
|
Brian Jan 03, 2011 Kl. 01:35 PM |
Re: 2 billetter til Portalen den 1 januar sælges Jeg kan blive avisuddeler, eller hvad sådan én hedder. En adm. direktør på cykel |
|
|
Slaske Jan 03, 2011 Kl. 03:16 PM |
De kaldte ham for Walther, skønt hans navn var Bent..! |
|
|
Brian Jan 03, 2011 Kl. 05:31 PM |
Citér: Bent Bentsen |
|
|
Mads2443 Jan 06, 2011 Kl. 08:44 PM |
Re: 2 billetter til Portalen den 1 januar sælges tosser.. |
|
|
Mille Carterfan Jan 06, 2011 Kl. 08:52 PM |
Re: 2 billetter til Portalen den 1 januar sælges Hva Brian, har du fået briller ?? |
|
|
Brian Jan 06, 2011 Kl. 09:13 PM |
Citér: Nej det er nogen jeg har fundet de er da meget smarte. Bonderøv |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |