Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum] Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1] Killin´Time album på Dansk [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=6473] |
|
|
Oles Fjerner Nov 25, 2010 Kl. 12:45 PM |
Killin´Time album på Dansk
Jeg har gået og tænkt lidt over, at hvis man nu tog grundbåndet fra Killin´Time indspilningerne, og indspillede nye vokal tracks til med nye danske tekster. Så havde man faktisk et helt nyt Gasolin´album. Det er jo et ret okay album, det skulle bare have været på dansk. |
|
|
AVTB Nov 25, 2010 Kl. 02:33 PM |
Re: Killin´Time album på Dansk
Det synes jeg ville være en trist idé. Jeg har altid syntes, at Killin´time var det bedste Gas-album på engelsk. Vel nok, fordi det ikke som de andre, bare var en forhastet genindspilning af de danske albums. |
|
|
Bob Shi Bam Nov 25, 2010 Kl. 09:05 PM |
Som ickedansk så betydde inte språket så mycket för mig som er danskar när plattan kom. Jag har alltid tyckt att Killin Time är en kanonplatta och om den hade varit på danska från början hade den inte sågats i Danmark. |
|
|
Sørland Nov 26, 2010 Kl. 01:11 AM |
Re: Killin´Time album på Dansk La "Killin Time'" være hvile i fred |
|
|
Mikkel Hansen Nov 29, 2010 Kl. 11:38 AM |
Re: Killin´Time album på Dansk Og endelig så indeholder pladen jo også en hel del numre som allerede findes i danske versioner...men tanken er nu meget sjov...har også altid godt ku tænke mig at høre en dansk version af sangen "In The Wings" som er et af mine yndlings gas numre |
|
|
Rasmus Nov 29, 2010 Kl. 01:30 PM |
Re: Killin´Time album på Dansk HVordan kan det egentlig være at Killing Time aldrig er blevet anset som et reelt album? |
|
|
Brian Nov 29, 2010 Kl. 04:25 PM |
Solgte den ikke flere plader i Sverige end i Danmark ? |
|
|
Charlie Nov 29, 2010 Kl. 04:26 PM |
Ja den er blitt meget undervurdert fordi den var på engelsk. Men "Killin time" er en meget god plade både i musikk og tekst. |
|
|
Mikkel Hansen Nov 30, 2010 Kl. 11:10 AM |
Re: Killin´Time album på Dansk Rasmus: Jeg går ud fra at det aldrig er blevet anset for et regulært album netop fordi der er en del oprindelig danske numre på... |
|
|
Rasmus Nov 30, 2010 Kl. 12:19 PM |
Re: Killin´Time album på Dansk Det undre mig dog stadig, når nu fx. både Live Sådan og Live I Skandinavien bliver betragtet som regulære albums. |
|
|
Sørland Nov 30, 2010 Kl. 04:46 PM |
"Killin Time" var en storselger i Norge. |
|
|
Sørland Nov 30, 2010 Kl. 07:43 PM |
Snødronningen.... |
|
|
Mads Dec 01, 2010 Kl. 04:51 PM |
Citér: Dejlig sang - og Berlev har fundet sine brushes frem! COOL! ;) |
|
|
Hoffa Dec 21, 2010 Kl. 10:09 PM |
Det var pudsigt.. Hørte lige albummet i bilen i dag. |
|
|
Sørland Dec 22, 2010 Kl. 12:58 AM |
Citér: Niks - La Killin' Time være den perle den rent faktisk er. Lytt til "In The Wings"....bedre blir det ikke. Dette var tiden dette var lyden. |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |