Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
casper05 Maj 22, 2010 Kl. 12:54 PM |
![]()
Hvad mærke er den guitar, Per Rasmussen spillede på i bl.a. videoerne til "De smukke unge mennesker" (den video fra Strøget) og "Vend kajakken"? |
|
|
Claus Maj 22, 2010 Kl. 01:05 PM |
![]()
Citér: Uden at kigge, men jeg mener at han ofte spillede på en "kramer", men givetvis husker jeg forkert. |
|
|
Claus Maj 22, 2010 Kl. 01:20 PM |
![]()
Og ok, det var så ikke en "Kramer" på netop de der to videoer. Ka ik lige se det, ik en ordinær Strat tror jeg, kroppen ku minde om en Music Mann, men ik hovedet. |
|
|
Hoffa Maj 23, 2010 Kl. 05:32 PM |
![]()
Uden at være 100 % sikker mener jeg, at han fik den guitar lavet specielt til ham. Kan ikke huske mærket, men der var vist nok to jack-udgange på den, og den skulle eftersigende lyde rigtig godt. |
|
|
Claus Maj 23, 2010 Kl. 06:02 PM |
![]()
Umiddelbart efter var han flere år hos aage musikforretning i Århus. Lignede absolut ik en der havde et misbrug. |
|
|
Hoffa Maj 24, 2010 Kl. 06:43 AM |
![]()
Citér: Godt nok ang. misbruget. Uheldigt med det andet.. ![]() |
|
|
casper05 Maj 24, 2010 Kl. 11:19 AM |
![]() Her er et billede af guitaren. Måske det kan hjælpe til opklaringen af hvad mærke osv. det er. |
|
|
Michael Jensen Maj 24, 2010 Kl. 04:05 PM |
![]() Ligner da lidt en Line 6.... Men eksisterede de på det tidspunkt? |
|
|
Claus Maj 24, 2010 Kl. 04:14 PM |
![]()
Citér: Nej, Line 6 er kommet til senerer, og de har heller ikke de der single cole pickupper, men Piezo (hvordan begge dele så end staves...) |
|
|
Oles Fjerner Maj 25, 2010 Kl. 03:25 PM |
![]()
Citér: Han har ikke været ude i noget misbrug, måske bare glad for en enkelt øl i ny og næ, og hvem er ikke det herinde? Han fik arbejde i musikbutikken Aage Jensen(www.aage.dk), hvor han var frem til 2005, herefter arbejdede han som gartner, hvilket han vist gør endnu. Guitaren hev han stikket ud af, da han havde fået nok af livet som musiker, efter nogle meget hårde år på vejen med Larsen. Han bor i dag i Århus. |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |