Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
Lydklip fra den nye skive! [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=6194]

Mads 
Apr 24, 2010 Kl. 10:49 PM
Lydklip fra den nye skive!

Hvis I ikke allerede ved det, så kan der høres små smagsprøver fra den nye skive her:

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B003IH3C8E/ref=dm_sp_alb

Det blir' så spændende :) !!

Claus 
Apr 25, 2010 Kl. 12:10 AM
Re: Lydklip fra den nye skive!

Citér:
Mads wrote:
Hvis I ikke allerede ved det, så kan der høres små smagsprøver fra den nye skive her:

Har lige lyttet, og hold da op hvor jeg SAVNER KJUKKEN. Numrene var da ti gange bedre live.

kimzoom 
Apr 25, 2010 Kl. 01:26 AM

savner ikke kjukken, overhovedet.

Pladen lyder meget som kjukken, men sådan lyder Kim nok bare.

Nyt band, nej, det sker nok ikke.

2310450637 
Apr 25, 2010 Kl. 08:41 AM

Synes mnage af numrene lyder dårligt,som om at der r brug musik instrumeneter fra BR. Der mangler simpelthen den der enkle og letflydende lyd som der var på værsgo pladen

Mads 
Apr 25, 2010 Kl. 11:07 AM

Jeg synes lydklippene lyder fedt, og synes det lyder som en godt produceret plade, men det er meget svært at sige, når man ikke har hørt numrene i fuld længde, selvfølgelig.

Mille Carterfan 
Apr 25, 2010 Kl. 11:14 AM

Det ville da også være tragisk hvis den lød ligesom værsgo.

Pingo 
Apr 25, 2010 Kl. 11:25 AM

Lite svårt att avgöra hur bra plattan är egentligen, med tanke på de korta ljudklippen, men en sak är ju ganska säker: Kim Larsen har i princip övergivit rock´n´rollen för att spela mer åt vis-hållet...

Mads2443 
Apr 25, 2010 Kl. 11:41 AM

Klogt sagt Mille..

kimzoom 
Apr 25, 2010 Kl. 11:46 AM

Citér:
Claus wrote:
Citér:
Mads wrote:

Har lige lyttet, og hold da op hvor jeg SAVNER KJUKKEN. Numrene var da ti gange bedre live.

Har fået hørt hele pladen, og jeg gir den 3 stjerner.

Enkelte numre er dårligere end i jan / feb, men andre er faktisk bedre. Vil ikke gå ind i hvilke numre JEG synes er værst og bedst, jeg vil la' den enkelte selv vurdere.

jeg vil ikke sige jeg er skuffet, det er lidt som forventet.

Claus 
Apr 25, 2010 Kl. 11:49 AM

Lyder helt "nosseløst", men sikkert velproduceret.
Et nummer som "Hold ud" var jo et fedt rock-blues-sumpet nummer spillet live, her lyder det bare ligegyldigt. øv

Sørland 
Apr 25, 2010 Kl. 02:11 PM

Sommermusikken er snart i boks!
Jeg liker førsteinntrykket.

Arnold 
Apr 25, 2010 Kl. 04:07 PM

11) Har Du Hørt
(Kim Larsen & Karsten Skovgaard)

Den er fanme go´ Not

Mille Carterfan 
Apr 25, 2010 Kl. 04:23 PM

Har du hørt var god live i Gasværket.

Arnold 
Apr 25, 2010 Kl. 04:30 PM

Ja den kan da ihvertfald ikke have været dårligere.

Arnold 
Apr 25, 2010 Kl. 04:39 PM

Jeg fik også lavet en filfilm i sammen minutter som 1.piloten så her er den.

Den og et par andre kan ses på facebookgruppen

http://www.facebook.com/?ref=home#!/group.php?gid=104915426218868

Hoffa 
Apr 25, 2010 Kl. 05:12 PM

Der er da et par gode sange på, men overordnet set lyder det lidt tyndt. Men hele pladen skal da have en chance inden jeg økser den.

'Stud Poker, Bitter Frugt & Har du hørt' tror jeg dog næppe jeg kommer til at høre flere gange..

Oles Fjerner 
Apr 25, 2010 Kl. 09:54 PM

Jeg savner sangen "VENTER PÅ DIG" eller hvad den nu hed, hvor han synger: "Imens jeg står og venter på dig"

Hvorfor kom den ikke med på pladen? Der er da andre jeg hellere vil undlade...

Kielgast85 
Apr 26, 2010 Kl. 02:40 PM

Umiddelbart tror jeg mange af sangene kan gå hen og blive personlige favoritter. Kan specielt godt lide den nu "færdige" version af Kom Igen. Selvom versionen fra Sorte Kugler osse havde sin charme.

seadog 
Apr 27, 2010 Kl. 05:40 AM

Har også hørt hele cd´en igennem, og ja det er ikke Kim bedste udspil. Syntes den er lidt ensformig lydmæssig, men kommer nok til at høre den mange gange inden koncerten på torsdag.

Mads 
Apr 27, 2010 Kl. 07:41 AM

Nu har jeg fået hørt pladen igennen et par gange, og har godt nok en lidt blandet smag i munden...
Jeg savner Kjukken RIGTIG RIGTIG meget på den her - specielt Rosenqvist, for trommeslageren på den her plade er godt nok pinligt ringe - han er PISSE untight og laver fills i hver 2. takt - det ødelægger TOTALT sangene. "Mænd Med Måner" får han rimelig godt lavet om til et trommeshow - Rosenqvist spiller en trillard i 92. potens gange bedere ... Nummeret er i sig selv ellers pisse fedt!
Jeg savner godt nok også Skovgaard. Ham den anden guitarist gør det ok, men Skovgaard er nu kongen, men det jeg savner allermest ved ham er hans orkesterleder evner. Jeg savner virkelig hans arrangementer, og hans touch på musikken.
- Det blir' fladt og tyndt. Den érgodt nok skrabet. Alt for skrabet !! "Mit Et Og Alt" var et ufattelig godt popnummer med Kjukken, men nu er det bare en omgang sløset pap.
Men - sangene er stadig fantastisk (pånær Studpoker - elendigt nummer) - og Kim synger stadig udemærket - og jeg glæder mig meget til at høre numrene live med Kjukken, det vil løfte dem en hel del.

Endelig har Poul Bruun sluppet godt ud af det med så elendig en trommeslager - rigtig fed lyd, ikke så meget der! Og som nogen siger, så lyder det ikke som Kjukken, sådan lyder den moderne Kim Larsen bare ......

Musikalsk er den så ringe man sku' tro det var et musikskole sammenspils-hold, men Kim's sange i sig selv må løfte pladen en del, vi ender nok på en 3-4 stjerner (ud af 6), trods alt ... Havde Kjukken været med, havde vi nok været oppe og kysse de 5-6 stykker ....

Hosper 
Apr 27, 2010 Kl. 08:56 AM

Hvordan kan i have hørt pladen, når den først udkommer på mandag? Har alle sangene været spillet i radioen

Charlie 
Apr 27, 2010 Kl. 12:13 PM

Elendig cd utgivelse Høres ut som en barneplate eller noe hyggemusikk til gamlehjemmet. Kjedelig, alt for enkelt, lite variert, ikke gode nok sanger,pappmusikk og pling-plong. Du verden. Kan man bli mer skuffet? Fedt cover.

Claus 
Apr 27, 2010 Kl. 04:55 PM

Æder mine ord i mig igen og siger nu, at jeg faktisk ikke synes den er så ringe endda. Ergo må jeg jo mene at den gode melodi og den gode stemme bære en frygtelig masse. Savner stadig Kjukken, jovist, men synes sgu det er ok.

chrilep 
Apr 27, 2010 Kl. 05:09 PM

Platen er god! Tekstene er typisk Larsenske, mye av sounden er også meget bra. Men jeg synes det låter litt for "elektronisk" på noen av numrene, og damekoret kunne de spart seg for.
Min terning havner derfor på 5 minus!

Jeppe 
Apr 27, 2010 Kl. 07:35 PM

Fint fint album med gode numre og knap så gode numre.
"Botox og silicone" er da meget sjov, og "Kom igen" og "Blå Lanterne" er da også ganske gode, dog kunne jeg bedre lide versionen fra "Sorte Kugler".

Arnold 
Apr 27, 2010 Kl. 08:00 PM

Citér:
Arnold wrote:
11) Har Du Hørt

Den er fanme go´ Not

Trækker også lige mine ord tilbage, for den er jo faktisk slet ikke så tosset alligevel.... og udenfor døren kan jeg godt lide, der er lidt John Mogensen over den.

Sørland 
Apr 27, 2010 Kl. 09:34 PM

Citér:
Arnold wrote:
Citér:
Arnold wrote:
11) Har Du Hørt

Den er fanme go´ Not

Trækker også lige mine ord tilbage, for den er jo faktisk slet ikke så tosset alligevel.... og udenfor døren kan jeg godt lide, der er lidt John Mogensen over den.

Følelseladet nummer. Ettertenksomt.
Syntes det er kanongodt.

Bent 
Apr 28, 2010 Kl. 10:53 AM

En skidt ting at "anmelde" en plade der udkommer på mandag...
uanset hvad,,,,

Mads 
Apr 29, 2010 Kl. 08:22 AM

Citér:
Bent wrote:
En skidt ting at "anmelde" en plade der udkommer på mandag...
uanset hvad,,,,

Så har du en høne at plukke med EB i dag..

Bent 
Apr 29, 2010 Kl. 09:47 AM

NEJ Mads....

Men pladen er IKKE til salg i butikkerne eller på nettet FØR på mandag...

DE (EB´s journalister) får jo pladen "lidt" før andre FOR netop at kunne anmelde den...

Og mig bekendt er du ikke journalist eller ansat på EB

gasmen 
Apr 29, 2010 Kl. 11:09 AM

Citér:

Besøgende siden 2002

tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)