Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum] Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1] Næ Næ Næ på youtube [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=6177] |
|
|
minizigzag Apr 12, 2010 Kl. 12:44 PM |
Næ Næ Næ på youtube
Så er hele Næ næ næ sangen på youtube |
|
|
Mads Apr 12, 2010 Kl. 03:15 PM |
Re: Næ Næ Næ på youtube Fedt Martin! Tak for link! Det lyder satme fedt!! |
|
|
Mads Apr 12, 2010 Kl. 03:16 PM |
Re: Næ Næ Næ på youtube I øvrigt lyder riffet rigtig meget som "Dem Jeg Holder Af" fra "Hvem Kan Sige Nej Til En Engel" pladen ... men så er det jo som vi kender ham .. samme gave i ny indpakning, men hva' fa'en .. Det lyder sgu fedt!! |
|
|
Mads Apr 12, 2010 Kl. 03:18 PM |
Re: Næ Næ Næ på youtube
Hov .. her på Youtube står forresten: |
|
|
minizigzag Apr 12, 2010 Kl. 03:44 PM |
Enig med at det lyder fedt Mads ;) |
|
|
Oles Fjerner Apr 12, 2010 Kl. 07:22 PM |
Citér: En kopi af sig selv - tja hvorfor ikke |
|
|
Larsen Apr 12, 2010 Kl. 08:10 PM |
Kan købes som download hos TDC Play for 10.- |
|
|
Mads Apr 12, 2010 Kl. 08:46 PM |
Re: Næ Næ Næ på youtube Nu tror jeg, jeg har hørt sangen 20-25 gange på et par få timer, det er godt nok en cliffhanger .. For dælan hvor er det storslået, det er godt nok et fremragende nummer!!! |
|
|
minizigzag Apr 12, 2010 Kl. 09:38 PM |
Citér: Jeg er enig Mads Har også købt sangen på TDC (bedre lydkvalitet) |
|
|
Sørland Apr 12, 2010 Kl. 10:24 PM |
Re: Næ Næ Næ på youtube Det lover bra! |
|
|
skrid pomfrit Apr 12, 2010 Kl. 10:41 PM |
Re: Næ Næ Næ på youtube Ja Ja ja! |
|
|
chrilep Apr 13, 2010 Kl. 08:21 AM |
Ja, ja, ja! |
|
|
Kielgast85 Apr 14, 2010 Kl. 02:58 PM |
Hvis alle sangene er lige så iørenfaldende står vi ihvertfald med en solid plade der nok kan give diveres kunstnere baghjul. |
|
|
Slaske Apr 14, 2010 Kl. 03:42 PM |
Citér: Kan du ikke lige forklare, hvad du mener, når du bruger ordet "cliffhanger". Du kan evt. læse det stykke jeg har klippet ind, hvis du er i tvivl om, hvad det betyder. "Cliffhanger" er en betegnelse for når en afslutning i en film, et tv-serie afsnit eller en bog er åben og intens. Typisk, hvor hovedpersonen efterlades i en svær situation, eventuelt efter en stor afsløring. Cliffhangerkonceptet bruges specielt i spændingsserier, i håb om at den enkelte seer vender tilbage næste afsnit/sæson. |
|
|
Sørland Apr 14, 2010 Kl. 03:56 PM |
Re: Næ Næ Næ på youtube Noen som gidder å skrive opp teksten? |
|
|
kimzoom Apr 14, 2010 Kl. 04:12 PM |
Citér: Hun var skabt til kærlighed og elskov en af dem som mænderne kan li' alle drengene de tiggede om lov men hun gik bare forbi og dem der prøved' at lægge hende ned fik allesammen samme besked. Hun sagde næ næ næ du kan godt slappe af kom igen en anden dag Engang da jeg kom gående hen af gaden det var vist nok i Oslo kom der en dame og sagde skal det være dig og mig og os to men da hun sagde hallo gamle gris gir du en is? Så sagde jeg næ næ næ du kan godt slappe af kom igen en anden dag jeg sagde næ næ næ du kan godt slappe af kom igen en anden dag. Og de ringede henne fra banken de sangde goddag kære ven ku' de tænke dem at købe en aktie til hundredetyve procent men hvor var de allesammen henne da jeg kom for at hente mine penge? De sagde næ næ næ du kan godt slappe af kom igen en anden dag Politikkerne siger så meget især hvis sagen er speget efterhånden har de sagt så meget at det kan være lige meget men når de siger hallo Peter Plys du skal bare sætte de kryds Så siger jeg næ næ næ du kan godt slappe af kom igen en anden dag jeg siger næ næ næ du kan godt slappe af vi stemmer blank igen i dag |
|
|
Sørland Apr 14, 2010 Kl. 04:12 PM |
Re: Næ Næ Næ på youtube Thanks KZ ! |
|
|
rowenta Apr 15, 2010 Kl. 05:56 PM |
Nu også u/b på TDC-Play --- :o) |
|
|
Norsk Afdeling Apr 27, 2010 Kl. 10:48 PM |
Da var det som jeg syntes jeg hørte første gang jeg hørte en lien snutt av låta. Endelig litt "Norgesreklame" i Kim sin låt. Har vel ikke hatt det siden Nordahl Grieg låten ble gitt ut. Men i Næ, Næ, Næ får vi skikkelig Osloreklame. |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |