Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum] Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1] Konkurrencen om pladecoverfrimærket i fuld gang [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=6114] |
|
|
kimzoom Mar 05, 2010 Kl. 07:57 AM |
Konkurrencen om pladecoverfrimærket i fuld gang
Siden 1. marts har danskere kunnet stemme på, hvilket pladecover, de mener, er det mest mindeværdige de seneste 50 år og dermed fortjener at pryde et frimærke. Det sker i anledningen af DR P4’s 50 års jubilæum. |
|
|
kimzoom Mar 05, 2010 Kl. 07:58 AM |
Re: Konkurrencen om pladecoverfrimærket i fuld gang
Midt om natten vil jeg gerne se på et frimærke... |
|
|
kimzoom Mar 05, 2010 Kl. 08:00 AM |
web siden er nok kun for post danmark ansatte... |
|
|
Seve Mar 05, 2010 Kl. 08:45 AM |
Re: Konkurrencen om pladecoverfrimærket i fuld gang Hvad med coveret fra "Værsgo"? |
|
|
chrilep Mar 05, 2010 Kl. 09:05 AM |
Re: Konkurrencen om pladecoverfrimærket i fuld gang Killin Time! |
|
|
Bob Shi Bam Mar 05, 2010 Kl. 09:08 AM |
Citér: Där var du snabb!!! Skulle precis skriva KILLIN TIME! Passar perfekt i litet format på frimärke och är jäkligt snygg - Gasolin'emblemet mot svart är ju min favoritklädsel |
|
|
Buster Mar 05, 2010 Kl. 10:38 AM |
Re: Konkurrencen om pladecoverfrimærket i fuld gang Röstar på cover till 1:a 45'an med Gas ,,helt klart |
|
|
Pingo Mar 05, 2010 Kl. 10:55 AM |
Citér: Haha, nä vem skulle vilja det? Coolaste Gasolin-frimärket: GAS 3. (Hm, blir nästan lite Yummi Yummi över det med, men tjejen som tappar trosorna är ju betydligt snyggare... ). Coolaste Kim Larsen-frimärket: Yankee Drengerne. (Utan tvekan... ). |
|
|
SANSSOUCI Mar 05, 2010 Kl. 01:01 PM |
Citér: Kim følg med tiden min ven, du skriver nok ikke meget fodpost, nu til dags der klæbes frimærker på breve, altså klister "frimærker" Jeg syntes dog også at Midt om Natten ville være oplagt, Ned med monakiet op med Kunsten, nå ja nu laver Kim jo Pop siger han, men det er fordi han er Kunstig. så jeg stemmer også på midt om natten. |
|
|
clausen Mar 05, 2010 Kl. 01:51 PM |
Citér: Hendes røv vender ud af så det er nok hendes lille "misss" du kommer til at slikke NamNam smager dejligt |
|
|
clausen Mar 05, 2010 Kl. 01:52 PM |
Re: Konkurrencen om pladecoverfrimærket i fuld gang Wisdom is sexy er et fedt cover, samt gammel hankat |
|
|
kimzoom Mar 05, 2010 Kl. 02:35 PM |
Citér: Nå ja.. :) Men et Gasolin cover er nok bedst. Værsgo' er også et folk genkender... |
|
|
halvorsen Mar 05, 2010 Kl. 05:47 PM |
Citér:yaankee drengene,der ser kim frisk og sunn ut |
|
|
SANSSOUCI Mar 05, 2010 Kl. 05:56 PM |
Citér: Det gør han da stadig |
|
|
Sørland Mar 06, 2010 Kl. 09:44 AM |
Citér: Absolutt! |
|
|
Mikkel Hansen Mar 06, 2010 Kl. 11:23 AM |
Re: Konkurrencen om pladecoverfrimærket i fuld gang Stemte på "Forklædt som voksen" - Fedeste plade - ikke Èt dårligt nummer samt et legendarisk cover... |
|
|
alicce Mar 11, 2010 Kl. 05:22 PM |
Citér:Ditto her Men den kom desværre ikke med i finalen, så Gas 3 er et smukt 2. valg. |
|
|
Arnold Mar 11, 2010 Kl. 07:26 PM |
Re: Konkurrencen om pladecoverfrimærket i fuld gang |
|
|
SANSSOUCI Mar 11, 2010 Kl. 09:16 PM |
Citér: Det er meget sjovt at prøve ikke Kasper, jeg har også prøvet det i "hvad er det værd", fordi jeg i syrien fandt en gammle romersk mønt fra Diocletian Romersk kejser fra (284) 285-305, så det er lidt af en gammel fætter, mønten var fra hans første år hvor sølvet ikke var blandet, så den var ca 3000 kr værd...Det er så en anden historie, blev du også sminket helt brun i hovedet :-D Jeg ser du var vandkæmmet Godt kørt Kasper |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |