Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum] Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1] Gasolin´s øvelokale [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=6095] |
|
|
Oles Fjerner Feb 15, 2010 Kl. 10:01 AM |
Gasolin´s øvelokale
Nogen der ved hvor Gasolin´s øvelokale lå på havnen? |
|
|
Slaske Feb 15, 2010 Kl. 10:29 AM |
Re: Gasolin´s øvelokale Mon der er meget tilbage fra de gode gamle dage !! |
|
|
SANSSOUCI Feb 15, 2010 Kl. 08:08 PM |
Re: Gasolin´s øvelokale
Citér: På Googlemap kan du gå en tur rundt i Rom, Paris eller ja du vælger selv, kan også varmt anbefales... Da jeg kom til Rom alene steg jeg af expressen i Rom og gik uden tøven dirrekte til mit vandrehjem, fordi jeg havde gået turen på Googlmap... ingen slinger i valsen. Alt var nøjagtigt i virkeligheden som på googlemap en fantastisk oplevelse og guld værd, når man rejser alene og ikke vil ligne Palle alene i verden og appelerer til tyve og andet godtfolk når man lander i en ukendt by for første gang. |
|
|
SANSSOUCI Feb 15, 2010 Kl. 08:35 PM |
Fint program det der semithus |
|
|
Mille Carterfan Feb 15, 2010 Kl. 08:37 PM |
Re: Gasolin´s øvelokale Så fin blå himmel er der sgu ikke over Langebro for tiden, men når der er, er der nogle smukke sol op og nedgange, som kan anbefales. |
|
|
Michael Jensen Feb 15, 2010 Kl. 09:08 PM |
Re: Gasolin´s øvelokale Øvelokalet lå i "det hvide snit", på Wilders Plads. Så vidt jeg ved er bygningen, eller måske kun en del af den, revet ned i dag. |
|
|
Arnold Feb 15, 2010 Kl. 09:58 PM |
Helt ærligt, det burde forbudes |
|
|
Stougaard Feb 16, 2010 Kl. 08:20 AM |
Re: Gasolin´s øvelokale hvorfor? |
|
|
Sørland Feb 16, 2010 Kl. 01:15 PM |
Re: Gasolin´s øvelokale Ja jeg gikk da ut over Langebro.....og ble med på hylekoret |
|
|
Arnold Feb 16, 2010 Kl. 06:02 PM |
Citér: Fordi man kan zoome helt ind i folks private bolig, hvis man altså er skør nok til det. Det er lige tæt nok på synes jeg. |
|
|
SANSSOUCI Feb 16, 2010 Kl. 07:40 PM |
Citér: |
|
|
Oles Fjerner Feb 17, 2010 Kl. 07:30 PM |
Så har jeg fundet øvelokalet - det er ikke revet ned |
|
|
Oles Fjerner Feb 17, 2010 Kl. 07:36 PM |
Re: Gasolin´s øvelokale Her er billedet lidt større... |
|
|
Oles Fjerner Feb 17, 2010 Kl. 07:39 PM |
Re: Gasolin´s øvelokale Og her lå købmanden...i dag er der lejligheder! |
|
|
SANSSOUCI Feb 17, 2010 Kl. 09:19 PM |
Citér: tak det var da sjovt, hvad med at søge flere billeder på den måde, det er da ret sjovt. Hvad med Mågevej var det ikke der Kim har boet som barn, hvad med resten af gasserne ved vi noget om hvor de har boet ? det er da sjove informationer for andre. |
|
|
Oles Fjerner Feb 18, 2010 Kl. 10:24 AM |
Og her er den lager bygning (nr 76) som Fritz Antik fik lov til at købe, og som gjorde at Gasolin´ havde bundet hele deres formue ved ophør i 1978. Der var ingået nogle uopsigelige lejekontrakter, med firmaer der lejede sig ind. Og da man så sluttede i Gasolin´og ville afvikle denne bygning, kunne dette ikke lade sig gøre. Man kunne simpelthen ikke sælge den, da ingen ville købe den med lejer i. Så den blev solgt for mindre end hvad man havde givet for den i sin tid. |
|
|
Michael Jensen Feb 19, 2010 Kl. 12:56 AM |
Re: Gasolin´s øvelokale Porten er der endnu, men er det ikke ny bygninger derinde nu? Ihvertfald blev en del af det gamle revet ned, hvad man også kan se på fotos. |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |