Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum] Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1] Wild Honey / Franz Beckerlee [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=6078] |
|
|
SANSSOUCI Feb 04, 2010 Kl. 03:44 PM |
Wild Honey / Franz Beckerlee
Jeg har lige nogle spørgsmål til Wild Honey |
|
|
Bob Shi Bam Feb 04, 2010 Kl. 04:40 PM |
Re: Wild Honey / Franz Beckerlee
Jag skulle in på min gamla favorit hemsida www.fifidong.dk en hyldning til Danmarks... |
|
|
Charlie Feb 04, 2010 Kl. 04:57 PM |
Coveret er gult og hvitt og sort med tegning av en liten jente med en pistol. På baksiden er bildet av Franz og bandet |
|
|
SANSSOUCI Feb 04, 2010 Kl. 06:25 PM |
Re: Wild Honey / Franz Beckerlee Hvem spiller Franz sammen med, for så vidt jeg ved er Gasolin da opløst på det tidspunkt. Hedder lpén Wild Honey eller er det et nummer på pladen. ?? |
|
|
Kasper Feb 04, 2010 Kl. 07:59 PM |
Den er som nævnt kun udsendt som lakridspizza. |
|
|
Karl Helge Feb 04, 2010 Kl. 08:28 PM |
Jeg har den her Lp med Wild Honey på Lp og har rippet den til mp3-filer... |
|
|
Bob Shi Bam Feb 04, 2010 Kl. 08:34 PM |
Citér: Är den mycket sämre än No Kiddin'? Det var ju bättre musiker på No Kiddin'! |
|
|
Rasmus136 Feb 04, 2010 Kl. 09:06 PM |
Han rammer da fedt på enkelte numre. |
|
|
Charlie Feb 05, 2010 Kl. 09:59 AM |
Re: Wild Honey / Franz Beckerlee Det er ærlig talt en dårlig plate. "No kiddin" er faktisk mye bedre. Men for dem som ikke har platen er det selvsagt interessant uansett...Det er jo tross alt Beckerlee, og coveret er jo fedt! Ikke mye rock over Beckerlee her slik han ville ha det i Gastiden. Den kommer nok aldri på annet enn vinyl. |
|
|
Bob Shi Bam Feb 05, 2010 Kl. 02:13 PM |
Re: Wild Honey / Franz Beckerlee Vill man höra Stone Free rocka loss ska man köpa christianshavns Blueseband. De hade jag gärna sett live igen... |
|
|
pdj1961 Feb 05, 2010 Kl. 03:42 PM |
Franz startede det som et pigeband med b.la. Jette Schandorf. |
|
|
SANSSOUCI Feb 05, 2010 Kl. 09:31 PM |
Citér: Du må da gerne sende dem til Proud.Mary@live.dk, jeg ville egentlig bare se, hvad Franz kom med efter Gasolin stoppede. Nu spiller han Jazz så vidt jeg er orienteret, det er jo også langt fra Gasolin. Derfor, vil jeg lige sige til alle dem der brokker sig over, at Kim skifter stil, det er jo egentligt det mest naturlige i verden. sååå Jeg tror såmænd vi skal være glade for, at der stadig spilles blandt Gasserne. |
|
|
Oles Fjerner Feb 08, 2010 Kl. 07:44 PM |
Citér: Franz spiller ikke den dag i dag, han er holdt helt op både på guitar og sax. Det fortalte han i sidste uge, så måske han er begyndt igen siden da...høhø! |
|
|
SANSSOUCI Feb 08, 2010 Kl. 08:07 PM |
Citér: Det er han så nok ikke, min viden er af langt ældre dato |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |