Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum] Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1] Lune Larsen skuffer ved turnépremiere [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=6033] |
|
|
Seve Jan 15, 2010 Kl. 09:57 PM |
Lune Larsen skuffer ved turnépremiere
GAFFAs anmelder er ikke imponeret over Larsens nye numre, som fik livepremiere i Odense i aftes |
|
|
chrilep Jan 15, 2010 Kl. 10:11 PM |
Re: Lune Larsen skuffer ved turnépremiere For en sur, gammel gubbe |
|
|
BerthTheBitch Jan 15, 2010 Kl. 10:28 PM |
Re: Lune Larsen skuffer ved turnépremiere Dom finns i Sverige också," De sure gamle mennesker" |
|
|
Hoffa Jan 15, 2010 Kl. 10:51 PM |
Re: Lune Larsen skuffer ved turnépremiere
Øhhhh.. er lige vendt hjem fra larsens koncert på Posten. |
|
|
Mille Carterfan Jan 16, 2010 Kl. 04:18 AM |
Trusler ? Nej da, du har da lov at have din mening. Hvis folk kan udtale at Larsen ikke har lavet et hit i mange år, er det jo ikke forkert hvad du skriver. |
|
|
chrilep Jan 16, 2010 Kl. 09:11 AM |
Re: Lune Larsen skuffer ved turnépremiere de fleste anmeldelsene jeg har lest i DK aviser har vært veldig positive. Det samme er folk som har vært på konsertene. Gleder meg til å gjøre oss min egen mening lørdag 6.februar. |
|
|
Mille Carterfan Jan 16, 2010 Kl. 01:49 PM |
Re: Lune Larsen skuffer ved turnépremiere Ha ha fin komme tar der er skrevet til anmeldelsen. |
|
|
Mille Carterfan Jan 16, 2010 Kl. 01:50 PM |
Re: Lune Larsen skuffer ved turnépremiere Hovsa, kommentar skulle der stå. |
|
|
Mads Jan 17, 2010 Kl. 04:12 PM |
Citér: Det håber jeg de får ændret til på fredag!!! Skovgaard er jo rygraden i Kjukken og er klart den bedste musikker af dem alle, og samtidig er hans landets bedste guitarist uden tvivl!! Der blir' godt nok smurt tykt på i den anmeldelse ... Tvivler på det kan ha' været SÅ skidt. Kjukken er et top-professionelt band med et enormt højt bundniveau. Et af DK's bedste live bands. Og som de skriver mangler kontakten til publikum. Ja? Men til gengæld er det professionelt helt ud til fingerspidserne. Men var der selvfølgelig ikke. Ser meget frem til på fredag nu!!!! |
|
|
Mads Jan 17, 2010 Kl. 04:17 PM |
De "nye" sange som Larsen skulle præsentere, er i klar overvægt. Publikum virker bedrøvet over at se Kim Larsen flygte med patronfart fra det koncept, der gjorde ham Danmarksberømt. Snakken i salen overdøver flere gange musikken på scenen. Særligt når Kim Larsen holder sine politiske taler, falder pointerne til jorden. Nogle griner, men flere ruller med øjnene, da Kim Larsen forklarer sin holdning til rygeloven. Som om han ikke kunne finde noget bedre at brokke sig over. |
|
|
Sirius Jan 17, 2010 Kl. 04:31 PM |
Hva fan er der nu galt i at være Gasolin' fan, Mads?? Citér: |
|
|
Mille Carterfan Jan 17, 2010 Kl. 04:40 PM |
Re: Lune Larsen skuffer ved turnépremiere Mentalt forstyrrede mennesker |
|
|
thor Jan 17, 2010 Kl. 04:44 PM |
var også til larsen koncert om fredagen... |
|
|
kjukkengirl Jan 18, 2010 Kl. 02:02 AM |
UHH var til koncerten lørdag aften, og tænkte WAOUUU det her er fedt. |
|
|
Mille Carterfan Jan 18, 2010 Kl. 04:42 AM |
Re: Lune Larsen skuffer ved turnépremiere Lille Sam, synger han ikke lille Søren ?? |
|
|
Jonas123 Jan 18, 2010 Kl. 12:46 PM |
Dengang han spillede den Live i Det Nye Talkshow sang han da i hvert fald "lille Søren" Citér: |
|
|
kjukkengirl Jan 18, 2010 Kl. 02:24 PM |
Re: Lune Larsen skuffer ved turnépremiere Det er muligt at jeg trænger til at få halmen ud af ørene, men jeg synes det lyder som sam. Men nu er det heller ikke utænkeligt at jeg har halm ørene så lad os bare kalde ham sam for søren, lyder egentlig også mere som larsen med et godt dansk navn som søren, sam lyder jo mere som en neger og det ville egentlig ikke ligne ham at bruge et neger navn. |
|
|
SANSSOUCI Jan 18, 2010 Kl. 02:28 PM |
Citér: Ja jeg har ikke halm i øregangen, og han synger Søren og da det rimer på døren har han også lavet et rim.... sååå T-girl ud med halmen i øregangen... og op på koen... |
|
|
kjukkengirl Jan 19, 2010 Kl. 01:12 PM |
Re: Lune Larsen skuffer ved turnépremiere Ok, går ud og renser ører for halm og møg nu. |
|
|
Mille Carterfan Jan 19, 2010 Kl. 01:21 PM |
Citér: Neger navn ? Hvor herre bevares da |
|
|
kimzoom Jan 19, 2010 Kl. 10:00 PM |
Neger navn.. what a jerk. |
|
Besøgende