Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum] Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1] Nyt studiealbum fra Kim Larsen & Kjukken? [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=5923] |
|
|
Christian Sep 16, 2009 Kl. 10:37 AM |
Nyt studiealbum fra Kim Larsen & Kjukken?
det er jo efterhånden 3 år siden der sidst er kommet nyt fra Larsen. Nogen herinde der ved, om der pønses på noget nyt materiale, evt. op til julesalget i år? |
|
|
gasmen Sep 16, 2009 Kl. 10:43 AM |
Re: Nyt studiealbum fra Kim Larsen & Kjukken? du har helt ret...." kan ikke sige " mere.... men det kommer.. |
|
|
chrilep Sep 16, 2009 Kl. 11:22 AM |
Re: Nyt studiealbum fra Kim Larsen & Kjukken? Jeg har hørt at de skal i studio og så ut på turne igjen neste år. |
|
|
clausen Sep 16, 2009 Kl. 07:35 PM |
Re: Nyt studiealbum fra Kim Larsen & Kjukken? Der kommer ikke en ny cd med Kim i år |
|
|
Stougaard Sep 18, 2009 Kl. 06:57 PM |
Re: Nyt studiealbum fra Kim Larsen & Kjukken? Nej for Kim er jo ikke spor kommerciel, han udgiver jo ikke plader med henblik på stort salg, feks op til jule handlen! Eller er han blevet så gammel, så han helt er ligeglad og lader Jørn køre showes og lader sine engang værdier og holdninger fise af ballonen. |
|
|
Sørland Sep 19, 2009 Kl. 01:14 PM |
Re: Nyt studiealbum fra Kim Larsen & Kjukken?
Citér: Fått samme info fra pfm. |
|
|
chrilep Sep 19, 2009 Kl. 02:18 PM |
Citér: Vi får krysse fingrene for at det skjer noe i 2010! |
|
|
Arnold Sep 19, 2009 Kl. 05:57 PM |
Re: Nyt studiealbum fra Kim Larsen & Kjukken? Er det ikke lige meget med en ny cd? de bedste sange er lavet for mange mange år siden |
|
|
2310450637 Sep 19, 2009 Kl. 06:19 PM |
Citér: Ja de er (gasolin tiden,værsgo, 231045-0637. midt om natten, forklædt som voksen,yummi og kielgasten)men vi glæder os alligevel hver gang der kommer noget nyt med kim (uanset hvem han spiller sammen med) |
|
|
Sørland Sep 19, 2009 Kl. 08:13 PM |
Citér: Det gjør vi vettu! Kim finner nok på ett eller annet |
|
|
SANSSOUCI Sep 20, 2009 Kl. 02:19 AM |
Re: Nyt studiealbum fra Kim Larsen & Kjukken? Hvis vi nu tager en dag af gangen, så pludseligt en dag ligger der noget nyt fra Kim, dem der siger, at det bedste ligger langt tilbage, ytre sig jo om noget de ikke ved noget om, andet end de har indblik i Kims tanker gøren og laden, og er selvfølgelig en personlig mening (smag og behag). Jeg håber da af hele mit hjerte, at der stadig ligger meget gemt under overfladen på skaberens image, og jeg ser ingen problem i, at Kim udvikler sig. Vi skulle da først være bekymret, hvis vi ikke så en udvikling. Her til aften var jeg og et par venner mange cd´skiver igennem fra Bellami til Kjukken og jeg ser eller ret sagt hørte en stor udvikling. Jeg er da sikker på, at der stadig er udvikling at finde, så helt personligt glæder jeg mig til, at se næste skridt, og kysser hvert nyt velkommen. 7-9-13 er en fantastisk dyb skive fra Kjukken og Kim. Den dybde der ligger i de sange er fantastiske. Gammel Hankat er også fin, men 7-9-13 føler jeg er en tid med realitet, hvor Gammel hankat er drømme. Hatten af for drengene. Lad tiden vise, hvad vi får. Alt er for midt vedkommende velkommen. småt eller stort. |
|
|
Bob Shi Bam Sep 20, 2009 Kl. 06:19 PM |
Citér: Håller med dig till 100% |
|
|
Pingo Sep 21, 2009 Kl. 03:36 PM |
Citér: Dito. Dito. |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |