Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum] Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1] Larsen støtter brysterne - Byd på maleri på QXL [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=5857] |
|
|
Oles Fjerner Aug 01, 2009 Kl. 08:53 AM |
Larsen støtter brysterne - Byd på maleri på QXL
Maleri lavet af Kim Larsen |
|
|
Sirius Aug 01, 2009 Kl. 04:30 PM |
Re: Larsen støtter brysterne - Byd på maleri på QXL Via linket bemærker jeg mig, at kongen også skriver med den rigtige hånd - glædeligt Det var jeg faktisk ikke klar over... |
|
|
jesper Sep 09, 2009 Kl. 07:24 PM |
Re: Larsen støtter brysterne - Byd på maleri på QXL
|
|
|
Seve Sep 09, 2009 Kl. 09:12 PM |
Re: Larsen støtter brysterne - Byd på maleri på QXL Nice.... tillykke med den. |
|
|
Sørland Sep 10, 2009 Kl. 11:12 AM |
Re: Larsen støtter brysterne - Byd på maleri på QXL Virkelig flott! |
|
|
jesper Sep 10, 2009 Kl. 06:48 PM |
Tak skal i have nu er problemet bare at jeg ikke har noget vægplads til den var nødt til at tage en af konens billeder ned for at tage billedet |
|
|
Sørland Sep 10, 2009 Kl. 11:03 PM |
Citér: Sånn skal det prioriteres, JKP! Bra! |
|
|
Mille Carterfan Sep 10, 2009 Kl. 11:07 PM |
Re: Larsen støtter brysterne - Byd på maleri på QXL Hvad endte du med at slippe for det |
|
|
Kasper Sep 11, 2009 Kl. 12:12 AM |
Citér:Det plejer at være tre dage i gabestok på de kanter. |
|
|
kimzoom Sep 11, 2009 Kl. 06:56 AM |
Re: Larsen støtter brysterne - Byd på maleri på QXL 3500,- |
|
|
Arnold Sep 11, 2009 Kl. 07:41 PM |
Jeg undrer mig bare, men hvis det er denne autograf fra Qxl du har købt, |
|
|
Kasper Sep 11, 2009 Kl. 08:59 PM |
Citér:Farven ser noget forskellig ud. Jeg arbejder med samme problemstilling i diskografien på båndalternativ-siden, hvor billederne har forskellige oprindelse fra diverse skannere og kameraer med divergerende belysningsforhold, således at forskellige billeder af et identiske bånd kan svinge i nuancerne hvid, lysebrun, meleret, tilrøget, grålig, beige m.fl. Citér:Det er ikke usandsynligt, at Jesper selv har været i gang, men det er ganske usandsynligt, at har har færdiggjort et påbegyndt projekt :-p Det er ligeledes ganske sandsynligt, at Jesper har købt katten i sækken, og hvis han blev klar over dette inden handlens afslutning, så har han helt sikkert placeret et endnu højere bud, så katten blev så stor som mulig |
|
|
jesper Sep 12, 2009 Kl. 01:50 PM |
baggrunden er da også hvid på billedet nedenunder, hvor kim tegner |
|
|
Arnold Sep 12, 2009 Kl. 04:29 PM |
Selvfølgelig er den ægte, det tvivler jeg ikke på. Jeg undrede mig kun over baggrundsforskellen men det er jo opklaret nu |
|
|
jesper Sep 12, 2009 Kl. 08:05 PM |
Re: Larsen støtter brysterne - Byd på maleri på QXL var det ikke for at det var et støtte arrangement, så havde jeg hellerikke budt så meget, men ville gerne støtte formålet... og hvis man bliver nærig, så kan man ligesom coca cola og mærsk trække det fra i skat... |
|
|
Kasper Sep 12, 2009 Kl. 08:27 PM |
Citér:Det er da vist kun, når der ikke er nogen modydelse. |
|
|
Oles Fjerner Sep 14, 2009 Kl. 12:51 PM |
Har du nogen sinde hørt om noget der hedder hvidbalance? Hvis denne ikke indstilles korrekt, så bliver alt hvad der normalt er hvidt pis gult !!! Citér: |
|
|
Arnold Sep 14, 2009 Kl. 03:26 PM |
Re: Larsen støtter brysterne - Byd på maleri på QXL Næ, jeg har faktisk aldrig hørt om noget der har med balance at gøre |
|
|
Oles Fjerner Sep 14, 2009 Kl. 09:34 PM |
Citér: Så skal du da bare have en øl mere Arnold.... |
|
|
Arnold Sep 15, 2009 Kl. 05:09 PM |
Jamen så tager jeg den på opfordringen Skål |
|
|
jesper Sep 15, 2009 Kl. 07:56 PM |
Re: Larsen støtter brysterne - Byd på maleri på QXL haha... fint billede arnoldi... det er da bedre end en tegning af Kim |
|
|
Arnold Sep 15, 2009 Kl. 10:27 PM |
Re: Larsen støtter brysterne - Byd på maleri på QXL Etiketten er faktisk malet at den rigtige Arnoldi... Jesper jeg synes det er en god tanke at dig, at købe den autograf. |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |