Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Janne Dec 01, 2008 Kl. 03:36 PM |
![]()
Jag , min son o kompis var på Falconersalen i lördags. |
|
|
Rita Dec 01, 2008 Kl. 03:48 PM |
![]()
Gårsdagens søndagskoncert var også rigtig, rigtig god!! De spillede ski'e godt!! Publikum var fine og de var rigtig med på Kims historier. |
|
|
Norsk Afdeling Dec 01, 2008 Kl. 04:24 PM |
![]()
Jeg istemmer Rita sin kommentar til gårsdagens konsert, søndag 30.11.08. Den var helt topp. For oss nordmenn var dette en "ny" opplevelse. Vet med sikkerhet at det var minst 20-30 av oss i salen. Her var det masse nytt stoff ispedd en del gammelt som ikke har vært spilt på konserter på lenge. Nå vet vi at Kim Larsen & Kjukken har konsertmateriale nok til flere dagers show. Kveldens konsert var litt mer "visekveld" enn de konsertene som ble kjørt i sommer og innendørs i fjor høst. |
|
|
Rita Dec 01, 2008 Kl. 05:14 PM |
![]()
Hvor sad I henne ? Jeg kiggede efter Chilep, men fandt ham aldrig |
|
|
chrilep Dec 01, 2008 Kl. 05:18 PM |
![]()
Jeg var der! Satt på 34. rekke. Litt langt bak, men fint nok. Var nede ved scenen i pausen og snakket med noen andre herinnefra. |
|
|
Norsk Afdeling Dec 01, 2008 Kl. 08:05 PM |
![]()
Jeg hørte deg ikke, Chrilep! Så deg heller ikke? Men du fant tydelig vis veien fram og tilbake til Falconersalen ifra Vesterbro. Hvilken side satt du på? (Inngang K eller L ?) Selv satt jeg på 31.rad så hvis du satt på L (venstre side) må du ha observert oss. Vi hadde den dyreste garderoben (tre seter til å legge vårt tøy på). 3 personer i vårt følge ble igjen i Oslo. |
|
|
chrilep Dec 01, 2008 Kl. 09:39 PM |
![]()
Citér: Det var en fabelaktig kveld. Vi satt rett innenfor døren i inngang L. |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |