Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
må ikke tage foto til EFTERÅRS KONCERTER [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=5533]

bentzen 
Nov 19, 2008 Kl. 11:04 AM
må ikke tage foto til EFTERÅRS KONCERTER

fler oplevet af de kom rundt og sage der ikke måtte tages foto under EFTERÅRS KONCERTER 2008 som jeg har oplevet det ?



det kunne godt hade stået på biletten eller vær en der stod ved dørn og syge af der ikke måtte tages foto

så var de fri for og gå rundt og låse folk ind i hovet og sige de må du ikke pake det lant væk som jeg fik og vide i lørdags i alsion.


hilsen bentzen


Strengelegen 
Nov 19, 2008 Kl. 02:24 PM
Re: må ikke tage foto til EFTERÅRS KONCERTER

Citér:
bentzen wrote:
fler oplevet af de kom rundt og sage der ikke måtte tages foto under EFTERÅRS KONCERTER 2008 som jeg har oplevet det ?



det kunne godt hade stået på biletten eller vær en der stod ved dørn og syge af der ikke måtte tages foto

så var de fri for og gå rundt og låse folk ind i hovet og sige de må du ikke pake det lant væk som jeg fik og vide i lørdags i alsion.


hilsen bentzen


Så skal alle dem som skal til koncert ved TV-optagelsen den 2 December - tage deres lommelygte med - og lyse ind i kammeraret

kimzoom 
Nov 19, 2008 Kl. 02:39 PM
Re: må ikke tage foto til EFTERÅRS KONCERTER

Citér:
bentzen wrote:
fler oplevet af de kom rundt og sage der ikke måtte tages foto under EFTERÅRS KONCERTER 2008 som jeg har oplevet det ?



det kunne godt hade stået på biletten eller vær en der stod ved dørn og syge af der ikke måtte tages foto

så var de fri for og gå rundt og låse folk ind i hovet og sige de må du ikke pake det lant væk som jeg fik og vide i lørdags i alsion.


hilsen bentzen


Ja det er sur røv...
Det stod dog på min billet.

bentzen 
Nov 19, 2008 Kl. 04:01 PM
Re: må ikke tage foto til EFTERÅRS KONCERTER

det stod der ikke på min bilet øv! bøv!







hilsen bentzen


Stougaard 
Nov 19, 2008 Kl. 05:46 PM
Re: må ikke tage foto til EFTERÅRS KONCERTER

Jeg tog mange billeder, i Næstved også med blitz, til stor gene for ham jeg sad ved siden af. (Sorry at jeg blændede dig, hvis du læser her).
Men ingen kom og bad mig stoppe, manden ved siden af viste dog med sit kropssprog at han gerne ville have at jeg skulle stoppe.

En kollega som sad bagerst i salen kom hen til mig i pausen og sagde han fik øje på mig, da en blitz oplyste hele salen og det var så mig der havde affyrret denne blitz...


Mille Carterfan 
Nov 20, 2008 Kl. 08:20 PM
Re: må ikke tage foto til EFTERÅRS KONCERTER

Man måtte da også tage billeder i Portalen


deferimus 
Nov 20, 2008 Kl. 08:25 PM
Re: må ikke tage foto til EFTERÅRS KONCERTER

Der plejer heller ikke at være noget i vejen for hverken billeder eller video i Vega.


bentzen 
Nov 20, 2008 Kl. 08:39 PM
Re: må ikke tage foto til EFTERÅRS KONCERTER

hej Stougaard kunne vi ikke se de foto har på kjukken.dk

da du sage du tog en masser foto under koncerten

hilsen bentzen


Stougaard 
Nov 21, 2008 Kl. 05:10 PM
Re: må ikke tage foto til EFTERÅRS KONCERTER

Citér:
bentzen wrote:
hej Stougaard kunne vi ikke se de foto har på kjukken.dk

da du sage du tog en masser foto under koncerten

hilsen bentzen


jeg skal se ad om jeg kan få taget mig sammen.

AlexMenne 
Nov 23, 2008 Kl. 03:18 PM
Re: må ikke tage foto til EFTERÅRS KONCERTER

Der måtte godt tages billeder i Frederikshavn




Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)