Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum] Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1] mere røg.... [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=5342] |
|
|
gasmen Sep 05, 2008 Kl. 05:05 PM |
mere røg.... |
|
|
Mads Sep 05, 2008 Kl. 05:26 PM |
Re: mere røg....
Skulle lige til at poste den ;) |
|
|
Mads Sep 05, 2008 Kl. 05:29 PM |
Synes dog den version de spiller er lidt tam.. Kedelig backing trommer + klaver.. Ærgeligt at teksten ikke siger: |
|
|
Hosper Sep 05, 2008 Kl. 09:35 PM |
Re: mere røg.... Larsen plejer da ellers normalt ikke at være med, når flere musikere går sammen og laver kampangesange, som "Afrika", "Som en dråbe" osv... Men jeg synes det er fedt at han gør det. |
|
|
Claus Sep 05, 2008 Kl. 09:36 PM |
Ret fedt. Hvad er historien bag? Hvor er det filmet, er det indspillet til radio/tv, noget der kommer i handlen osv... |
|
|
Artemis Sep 05, 2008 Kl. 11:55 PM |
Citér: Jamen så har vi jo alle Fantomerne samlet i en video... Vennerne er samlet om samme sag... hold dig fra røg og piger... Det er det vi vil ha´ |
|
|
jesper Sep 06, 2008 Kl. 09:33 AM |
Citér: Den Gule Negl: Johnny Madsen, Kim Larsen, Thomas Helmig & Klaus Kjellerup NYT BAND - NY SINGLE: HOLD DIG PÅ MÅTTEN Pressemeddelelse, september 2008: Intet er så slemt, at det ikke er godt for noget - og omvendt. I hvert fald har det danske rygeforbud i offentligt rum haft den overraskende konsekvens, at fire af de største navne i dansk musik har fundet sammen i en fælles musikalsk front til forsvar for danskernes private friheder - nemlig Kim Larsen, Johnny Madsen, Thomas Helmig og Klaus Kjellerup (Danser med Drenge). Kvartetten kalder sig ”DEN GULE NEGL”, og dens udspil er singlen HOLD DIG PÅ MÅTTEN. Sangen er skrevet af Kim Larsen, og er en ægte Larsen-klassiker af den type, som flertallet af danskere kender og elsker. Sangen er en kommentar til forbudshysteriet. HOLD DIG PÅ MÅTTEN er produceret af Thomas Helmig i hans studie i Århus, hvor medlemmerne af ”Den Gule Negl” var til stede og indspillede sangen under højt humør (og store røgtåger) en regnvejrsdag i august. Endvidere medvirkede Rie Rasmussen (Danser med Drenge) på kor - og Jørn Jeppesen (Larsens manager) på kor og håndklap. Singlen kan købes som download i online-butikkerne på nettet fra mandag 8. september. Johnny Madsen - Thomas Helmig - Klaus Kjellerup - Kim Larsen alias Den Gule Negl |
|
|
Sørland Sep 06, 2008 Kl. 10:02 AM |
Citér: Jammen Larsen kjenner sin besøkelses-tid når de helt viktige sakene står på dagsordenen Kul versjon |
|
|
Pingo Sep 06, 2008 Kl. 12:06 PM |
Re: mere røg.... Coolt... |
|
|
kjukkengirl Sep 06, 2008 Kl. 02:31 PM |
Re: mere røg.... Kan den kun købes som download eller blir den også udsendt som cd eller vinyl single Download er jo meget godt, Men det virker jo ikke særlig orginalt, klenodiet på hylden mangler jo, det vil jeg personligt ihvertfald godt betale for. tror godt jeg vil købe 10-15 stykker. |
|
|
Oles Fjerner Sep 06, 2008 Kl. 03:20 PM |
Sådan er fremtiden desværre... Citér: |
|
|
kjukkengirl Sep 06, 2008 Kl. 03:49 PM |
Ja det er rigtigt, og jeg skammer mig virkelig over at have været fortaler for den slags, og ikke desto mindre er jeg nok ikke blevet vildt meget klogere. |
|
|
Kasper Sep 06, 2008 Kl. 04:35 PM |
Citér:Hvis det er fremtidsscenariet, så stopper jeg nok også snart helt med at købe nyudgiven musik, hvilket jeg efterhånden ret sjældent gør, da man i forvejen er henvist til at købe den ønskede musik på brugte vinylskiver. |
|
|
Strengelegen Sep 06, 2008 Kl. 08:21 PM |
Citér: 90000 X 200 kr er vel også en slags penge - selv om de skal deles |
|
|
Denner2 Sep 06, 2008 Kl. 08:53 PM |
Re: mere røg.... Hvis musikken ikke udkommer på et medie mere, så er der vel slet ingen grund til at købe den. Så kan man jo lige så godt optage den fra DAB-radioen eller få en kopi af en ven. Jeg downloader aldrig musik. Synes ikke det er fedt at gi penge for en fil man så bare kan have liggende på computeren. Det musik jeg vil ha´ køber jeg på cd... |
|
|
chrilep Sep 06, 2008 Kl. 10:38 PM |
Jeg kjøper musikken på en cd, ripper den over på to pc'er, og ser aldri på cd'en igjen. |
|
|
Sørland Sep 06, 2008 Kl. 10:58 PM |
Views: 19,686 (allerede) |
|
|
Oles Fjerner Sep 07, 2008 Kl. 03:02 PM |
Vil gerne lige undskylde, fik det til at lyde som om at vi alle "stjæler" musikken på nettet. Men det er jo faktisk blevet så nemt at være lovlig via iTunes, TDC og Play m.m. |
|
|
kjukkengirl Sep 07, 2008 Kl. 04:10 PM |
Ja jeg har det sådan at der er noget musik jeg godt kan lide, og der køber jeg bare filer, da det måske drejer sig om et enkelt track fra et album, også er der noget jeg virkelig elsker og værdsætter og bare må eje på vinyl eller cd f.eks. kim larsen, der køber jeg ALT hvad jeg kan finde og har råd til uanset om det er godt eller dårligt (har nu aldrig oplevet han har lavet noget deciderret dårligt). |
|
|
Artemis Sep 07, 2008 Kl. 05:49 PM |
Citér: Jeg bruger også meget TDC... køber en enkelt melodi... smider den over på I podén som snart er det eneste anlæg jeg bruger.. den er så dejlig let at have med sig og så generer jeg jo heller ikke naboerne med Røg Støj... Tolerance er kodeordet... Det er også meget mere miljø rigtigt at downlade... tænk på Regnskoven.. Plastic fabrikkernes forurening... Transporten ud til butikkerne... Giftige farvestoffer på Cover... Vi må have en lov overfor Miljø-svinene der trykker og laver cdér Provo my |
|
|
Kasper Sep 07, 2008 Kl. 08:26 PM |
Citér:Hvis det er sandt, så var man jo nok holdt op med det. Jeg tror på, at der ganske længe endnu vil være et betydeligt marked for fysiske eksemplarer af også ny musik, for downloadning af musik er stadig på mange måder ynkeligt sammenlignet med et fysisk eksemplar (og nej, det er ikke juraen, som jeg tænker på). |
|
|
Hosper Sep 07, 2008 Kl. 08:53 PM |
Citér: Jeg har det på samme måde. Hvis der kun er et track fra et album jeg synes er godt, så køber jeg det som download, frem for at købe et helt album som jeg ikke kommer til at høre alligevel. Men hvis det er noget med Larsen eller andre kundstnere som jeg synes er gode, så køber jeg det rigtige album. Jeg synes også det er ærgeligt, hvis den nye sang kun kommer som download... |
|
|
Hosper Sep 07, 2008 Kl. 09:02 PM |
Re: mere røg.... Mon videoen er lavet bare for at lægge den ud på Youtube, eller skal den mon også bruges til noget andet. Som fx. tv-promotion |
|
|
seadog Sep 08, 2008 Kl. 07:18 AM |
Kan varmt anbefale programmet VideoGet, så kan videoen hentes og konverteres til næsten alle formatter, har den selv liggende på min Ipod Touch, og har den også som mp3, som dette program også kan klare. |
|
|
Arnold Sep 09, 2008 Kl. 08:18 PM |
Re: mere røg.... |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |