Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum] Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1] vilken kim larsen album er det bedste [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=5324] |
|
|
bentzen Aug 27, 2008 Kl. 11:54 AM |
vilken kim larsen album er det bedste her kommmer en lille afstemning på de kim larsen cd og albums han i tidens løb her lavet |
|
|
bentzen Aug 27, 2008 Kl. 11:59 AM |
Re: vilken kim larsen album er det bedste
der kulle ikke stå |
|
|
Sørland Aug 27, 2008 Kl. 01:16 PM |
|
|
|
alicce Aug 27, 2008 Kl. 03:07 PM |
Re: vilken kim larsen album er det bedste Mit absolutte favorit album med Larsen solo er...: FORKLÆDT SOM VOKSEN (Naturligvis tæt forfulgt at VÆRSGO'). |
|
|
Sirius Aug 27, 2008 Kl. 04:39 PM |
Re: vilken kim larsen album er det bedste Ingen over og ingen ved siden af "Værsgo", men ellers er "Midt om Natten" & "Forklædt som Voksen" jo nogle af de mere fremragende... |
|
|
Sørland Aug 27, 2008 Kl. 05:06 PM |
Re: vilken kim larsen album er det bedste Det er vanskelig å komme utenom personnummer-platen....når alt kommer til alt. |
|
|
chrilep Aug 27, 2008 Kl. 07:30 PM |
Her er mange høydepunkter. Det er enklere å kåre den svakeste: Wisdom is sexy. |
|
|
Sørland Aug 27, 2008 Kl. 08:32 PM |
Citér: Det som litt jævlig (eller bra.....en gang....hvis....) med WISDOM IS SEXY - er det faktum at der er noen helvetes gode sanger og tekster som er totalt ødelagt med ett lydbilde fra "de verste år". Den cd akustisk (f.eks) med Skov i spissen ville bli fanden så BRA! Det er jeg 100% sikker på. Men man skulle prøve på å ramme det som ikke føltes/kom naturlig....og det blir alltid en skygge av selv.....enten man vil eller ei. |
|
|
Karl Helge Aug 27, 2008 Kl. 08:47 PM |
Wisdom is sexy er en FED plate!!! |
|
|
Karl Helge Aug 27, 2008 Kl. 08:48 PM |
Er det en helt ny plate den der "En Lille pose Støk"? |
|
|
Brian4291 Aug 27, 2008 Kl. 09:41 PM |
Citér: Har du drukket Karl Helge........... c",)) Men der er flere gode numre på den skive, enig |
|
|
Karl Helge Aug 27, 2008 Kl. 10:13 PM |
Citér: Ja, Brian! jeg har drukket---! Men synes også i edru tilstand at skiven er fed! mig og mit publikum, danas have, gør mig lykkelig, samme tid, simsalabim, lille lærke, jesus og buddha osv osv.... fede sanger.. Kan også li produksjonen godt..! Godt med litt "skramle" lyd!! |
|
|
fifidong Aug 27, 2008 Kl. 10:21 PM |
Citér: Personnummer-platen er konge! |
|
|
Sørland Aug 28, 2008 Kl. 03:16 AM |
Citér: den er ok i fylla.....greit.... |
|
|
Sørland Aug 28, 2008 Kl. 03:18 AM |
Citér: Deilig sound og sanger for evigheten. |
|
|
Sørland Aug 28, 2008 Kl. 03:25 AM |
Citér: natt natt |
|
|
Pingo Aug 28, 2008 Kl. 06:27 AM |
Re: vilken kim larsen album er det bedste Sange Fra Glemmebogen, Luft Under Vingerne & Gammel Hankat. |
|
|
chrilep Aug 28, 2008 Kl. 07:26 AM |
Citér: Danas Have er nydelig, Mig og mitt publikum er tøff, Gør mig lykkelig er en klassiker. De fleste av Kims plater har noen FEDE sanger, det er jeg helt enig i. Jeg har aldri sagt at det ikke er FEDE sanger på Wisdom is sexy. Jeg har bare sagt at det er den svakeste av de platene vi kan stemme på i denne tråden... Det sier kanskje mest om de andre platene, som har enda flere FEDE sanger;) |
|
|
Janne Aug 28, 2008 Kl. 05:08 PM |
Han har gjort många bra , inte minst de senaste. |
|
|
alicce Aug 29, 2008 Kl. 12:52 PM |
Det er lidt synd at der kun er 10 albums at vælge imellem på bentzen's liste!? |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |