Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
Larsens Introduktion til "Gør mig lykkelig" [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=523]

kyhl 
Jul 20, 2004 Kl. 09:47 AM
Larsens Introduktion til "Gør mig lykkelig"

Hey
Jeg kom til at tænke på, hvordan er det nu, Larsen introducer "Gør mig Lykkelig"? han snakker noget med mandens lod er at komme ind og ud af et varmt hul, og så siger han noget om homosexuelle...
Hvordan er det nu, den er...

de bedste hilsner
petter


Bent 
Jul 20, 2004 Kl. 10:16 AM
Re: Larsens Introduktion til "Gør mig lykkelig"

Skynd dig til koncert, der siger han det HELT sikkert igen han har jo kört i samme rille i en 2 -3 års tid hvad angår präsentation af sangene......


kyhl 
Jul 20, 2004 Kl. 10:31 AM
Re: Larsens Introduktion til "Gør mig lykkelig"

tak... hehe.. jeg skal til svendborg torsdag, men det var nemlig om et væddemål, der skulle afgøres i dag...

Jeg må vente i spænding...


Mathilde 
Jul 20, 2004 Kl. 01:40 PM
Re: Larsens Introduktion til "Gør mig lykkelig"

"man skal være viljestærk for at blive "bøsse""


kyhl 
Jul 20, 2004 Kl. 08:36 PM
Re: Larsens Introduktion til "Gør mig lykkelig"

tak for det....
Det vil jeg med et smil sige til mine homovenner...


mhj 
Jul 21, 2004 Kl. 08:15 PM
Re: Larsens Introduktion til "Gør mig lykkelig"

I Holstebro 12. Juni sagde han:

Jeg ved godt hvad der er galt med os mænd, grunden til at vi er som vi er, det er fordi at det første vi oplever i vores liv det er at komme ud igennem et varmt saftigt "hul".
Hvorpå der et par blide kvindehænder der løfter os op til en pat, som vi kan ligge og sutte og babbe på lige så toset som vi vil uden først at spørge om lov, og så er der en blid kvinde stemme der siger: er han ikke bare sød, jaja det kræver karakterstyrke at blive bøsse. vi andre vi må resten af vores liv ligge på vores elendige mandeknæ foran disse grusomme,velduftene skønheder og sige:
Flower Gør mig lykkelig Flower

[Edited by mhj på Jul 21, 2004 Kl. 08:16 PM]


mamma 
Jul 21, 2004 Kl. 09:18 PM
Re: Larsens Introduktion til "Gør mig lykkelig"

... og det samme sagde han i Thisted til Thy Rock...


Seve 
Jul 22, 2004 Kl. 08:34 AM
Re: Larsens Introduktion til "Gør mig lykkelig"

Citér:
mhj wrote:
I Holstebro 12. Juni sagde han:

Jeg ved godt hvad der er galt med os mænd, grunden til at vi er som vi er, det er fordi at det første vi oplever i vores liv det er at komme ud igennem et varmt saftigt "hul".
Hvorpå der et par blide kvindehænder der løfter os op til en pat, som vi kan ligge og sutte og babbe på lige så toset som vi vil uden først at spørge om lov, og så er der en blid kvinde stemme der siger: er han ikke bare sød, jaja det kræver karakterstyrke at blive bøsse. vi andre vi må resten af vores liv ligge på vores elendige mandeknæ foran disse grusomme,velduftene skønheder og sige:
Flower Gør mig lykkelig Flower


Det må jeg sige Mads.... Imponerende hukommelse !!
.

Bent 
Jul 22, 2004 Kl. 09:15 AM
Re: Larsens Introduktion til "Gør mig lykkelig"

Ja Seve - fordi at man har kläbehjerne behöver man jo ikke at gå rundt med lim i lommerne




Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)