Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
Kim Larsen i Odense 27/6-2008 [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=5210]

Strengelegen 
Jun 27, 2008 Kl. 02:20 PM
Kim Larsen i Odense 27/6-2008

En lille pose støj
Strengelegen
Kloden drejer stille rundt
Huset med de 100 døre
Rita
Flyvere i natten
Vend kajakken
Lille spejl
En af de få
Fi-fi dong
Fremmed
Hvis din far gir dig lov
Sømand ombord

Langebro
Joanna
Natten er blid
Østre gasværk
Kvinde min
Køb bananer
Gammel hankat
Uma na na
Natten forbi
Gwendolina
This is my life
Rabalderstræde
Kringsat av fjender

Fru sauterne
Stille i verden

Arnold 
Jun 27, 2008 Kl. 02:53 PM
Re: Kim Larsen i Odense 27/6-2008

Ja det er ikke helt billigt mere

Mads 
Jun 27, 2008 Kl. 03:22 PM

Citér:
Strengelegen wrote:
En lille pose støj
Strengelegen
Huset med de 100 døre
Rita
Flyvere i natten
Vend kajakken
Lille spejl
En af de få
Fi-fi dong
Fremmed
Hvis din far gir dig lov
Sømand ombord

Langebro
Joanna
Natten er blid
Østre gasværk
Kvinde min
Køb bananer
Gammel hankat
Uma na na
Natten forbi
Gwendolina
This is my life
Rabalderstræde
Kringsat av fjender

Fru sauterne
Stille i verden

Ikke EN ENESTE ændring fra da jeg så ham i Ålborg og Horsens..
Kæft hvor må Kjukken drengene kede sig!!!

Strengelegen 
Jun 28, 2008 Kl. 12:01 AM

Arnold 
Jun 28, 2008 Kl. 12:31 AM

rigtigt fedt billed, kan du skrive "Den fynske landsby by" på også

kimzoom 
Jun 28, 2008 Kl. 07:37 AM

Ja, de så ud til at kede sig

Koncerten blev også stoppet i 20 min, da Kim Larsen tabte sin ene kontaktlinse.

- her ser vi Kjukken lede efter linsen.

Han fandt den til sidst, og så spillede de videre.

kimzoom

Strengelegen 
Jun 28, 2008 Kl. 11:08 AM

Citér:
Arnold wrote:
rigtigt fedt billed, kan du skrive "Den fynske landsby by" på også

Strengelegen 
Jun 28, 2008 Kl. 11:23 AM

Oles Fjerner 
Jun 28, 2008 Kl. 01:30 PM

Citér:
Mads wrote:
Citér:
Strengelegen wrote:
En lille pose støj
Strengelegen
Huset med de 100 døre
Rita
Flyvere i natten
Vend kajakken
Lille spejl
En af de få
Fi-fi dong
Fremmed
Hvis din far gir dig lov
Sømand ombord

Langebro
Joanna
Natten er blid
Østre gasværk
Kvinde min
Køb bananer
Gammel hankat
Uma na na
Natten forbi
Gwendolina
This is my life
Rabalderstræde
Kringsat av fjender

Fru sauterne
Stille i verden

Ikke EN ENESTE ændring fra da jeg så ham i Ålborg og Horsens..
Kæft hvor må Kjukken drengene kede sig!!!

Kede sig? Gør du da ikke også det når du står op og går hen på det samme job hver dag? Hehehe...

Det er jo et arbejde for dem også, men ligesom du sikkert finder udfordring i hver ny arbejdsdag, så tror jeg også Kjukken drengene gør det samme. Tror da tilmed de hygger sig noget mere...

Artemis 
Jun 28, 2008 Kl. 02:19 PM

Citér:
Oles Fjerner wrote:

Kede sig? Gør du da ikke også det når du står op og går hen på det samme job hver dag? Hehehe...

Det er jo et arbejde for dem også, men ligesom du sikkert finder udfordring i hver ny arbejdsdag, så tror jeg også Kjukken drengene gør det samme. Tror da tilmed de hygger sig noget mere...

Se der er jeg jo enig med dig... Det er jo bare et job... På lørup bagefter overhørte jeg tre friske drenge der stod og udvekslede meninger om koncerten... Og jeg må indrømme at alt er relativt... for den ene gut sagde... de spiller næsten kun nyt og ikke meget af det gamle... hmm hmm.. gad ikke komenterer denne gang... for helt ærligt så har setlisten været den samme på to tours ... nogen elsker deja-vu andre vil gerne have nyt...

Uanset hvad så er Larsen og drengene også kun arme og ben for deres publikum som alle os andre er for vores arbejde... forskellen er nok bare at chefen er med i front...

Glæder mig dog til sid ned koncerterne for rygterne kører at setlisten bliver helt ny undtagen Raballer-vejen og Kvinde min som jeg egentlig også gerne så taget af bordet... men vi kan jo ikke få alt...

Mille Carterfan 
Jun 28, 2008 Kl. 07:40 PM

Det er god humor, Zoom.

Kanon gode billeder ellers.
Tak for en hyggelig aften til alle jer, jeg snakkede med

kimzoom 
Jun 28, 2008 Kl. 08:20 PM

Jeppe 
Jun 28, 2008 Kl. 09:42 PM

Citér:
Oles Fjerner wrote:

Med et bagkatalog som Larsens og så mange års erfaring, kan jeg ikke se, hvorfor man ikke kan skifte mere ud i de setlister. Selvfølgelig er det ikke et krav, at setlisten skal ændre sig for hver koncert, men når man drager på en ny turné, vil hverken Kjukken eller publikum tage skade af lidt forandring. Læg mærke til hvor lidt listen har ændret sig siden 7-9-13-turen i 2004 - det er altså ikke meget.

Claus 
Jun 28, 2008 Kl. 09:52 PM

Citér:
Jeppe wrote:
Citér:
Oles Fjerner wrote:

Med et bagkatalog som Larsens og så mange års erfaring, kan jeg ikke se, hvorfor man ikke kan skifte mere ud i de setlister. Selvfølgelig er det ikke et krav, at setlisten skal ændre sig for hver koncert, men når man drager på en ny turné, vil hverken Kjukken eller publikum tage skade af lidt forandring. Læg mærke til hvor lidt listen har ændret sig siden 7-9-13-turen i 2004 - det er altså ikke meget.

Helt enig.

lunelarsen 
Jun 28, 2008 Kl. 11:03 PM

Nice billed af kim, den dejlige mand, som du kom med der Kimzoom... haps haps

Michael Jensen 
Jun 28, 2008 Kl. 11:22 PM

Citér:
Claus wrote:
Citér:
Jeppe wrote:
Citér:
Oles Fjerner wrote:

Helt enig.

Det kan lade sig gøre for så mange andre, men jeg tror det er fordi de ikke gider øve sig

Bob Dylan og Bruce Springsteen f.eks. skifter setliste ved hver koncert.

Strengelegen 
Jun 29, 2008 Kl. 08:19 AM

kimzoom 
Jun 29, 2008 Kl. 10:59 AM

kimzoom 
Jun 29, 2008 Kl. 11:11 AM

lunelarsen 
Jun 29, 2008 Kl. 11:12 AM

mums gode billeder

Pingo 
Jun 29, 2008 Kl. 01:01 PM

Jävligt coola bilder...

kimzoom 
Jun 29, 2008 Kl. 01:16 PM

kjukkengirl 
Jun 29, 2008 Kl. 03:28 PM

Dejlig koncert, selvom den virkede noget rutine præget for kjukkerne, nærmest som noget der skulle overståes.
Udskiftning af setliste, ja det ville være skønt hvis der var ny setliste for hver tour, men så prøv at høre dem der kun kommer til koncert hver 5 år. IJJHHH ALTSÅ hvorfor spiller han ikke køb bannaner, rabalder, og kvinde. Nu er spørgsmålet så hvem kan råbe højst?
Et godt kompromis ville vel være at skifte ½ setliste hvergang
Allerbedst, ville det være hvis vi lader kjukkerne bestemme selv, vi kommer jo alligevel uanset hvad de spiller og hvordan.

Artemis 
Jun 29, 2008 Kl. 04:53 PM

Citér:
kjukkengirl wrote:
Dejlig koncert, selvom den virkede noget rutine præget for kjukkerne, nærmest som noget der skulle overståes.
Udskiftning af setliste, ja det ville være skønt hvis der var ny setliste for hver tour, men så prøv at høre dem der kun kommer til koncert hver 5 år. IJJHHH ALTSÅ hvorfor spiller han ikke køb bannaner, rabalder, og kvinde. Nu er spørgsmålet så hvem kan råbe højst?
Et godt kompromis ville vel være at skifte ½ setliste hvergang
Allerbedst, ville det være hvis vi lader kjukkerne bestemme selv, vi kommer jo alligevel uanset hvad de spiller og hvordan.

Bestemme selv så sad de sikkert på et værtshus og drak et hul i jorden... men jeg er enig og de har jo også selv sagt det... de gider ikke øve og vi/I kommer jo alligevel for jeg har besluttet at verden er fuld af musik så efter efterårs koncerten er det slut med Kim og Kjukken for jeg må indrømme at alle de gentagelser er begyndt at kede mig... så jeg håber da at rygtet taler sant med at "smæk roven i sædet" koncerterne bliver nyt..nyt..nyt... for ellers bliver det sku da dræbende at gå til 3... Men så drikker Ole og jeg os bare skide fulde inden vi kommer til den sidste og falder ned fra sædet midtvejs

Hosper 
Jul 04, 2008 Kl. 09:46 PM

Citér:
kimzoom wrote:

Hvad laver Jesper Haugaard på dette billede? Er han faldt i søvn eller har han fået øje på den kontaktlinse, som de var igang med at lede efter

Mads 
Jul 04, 2008 Kl. 10:48 PM

Hvad laver Jesper Haugaard på dette billede? Er han faldt i søvn eller har han fået øje på den kontaktlinse, som de var igang med at lede efter

Han er da bare tyvstartet på Rabalderstræde breaket.. (fra gamle dage..)

chrilep 
Jul 06, 2008 Kl. 08:24 PM

Citér:
Hosper wrote:
Citér:
kimzoom wrote:

Han studerer nok setlisten, for å få bekreftet at det er den samme som dagen før

Mille Carterfan 
Jul 06, 2008 Kl. 08:36 PM

Det er faktisk under breaket i Rabalderstræde

Besøgende siden 2002

tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)