Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum] Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1] Sætlise fra Lienlund [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=5170] |
|
|
casper05 Jun 06, 2008 Kl. 10:10 AM |
Sætlise fra Lienlund
Superfed koncert i Lienlund i forgårs. Nedenfor har jeg skrevet sætlisten og givet smileýs for mine favoritter. 3 smileys er det højeste. |
|
|
Sirius Jun 06, 2008 Kl. 11:06 AM |
Re: Sætlise fra Lienlund Det ser jo ganske fornuftigt ud - ikke mindst starten på 2. sæt med Langebro & Joanna der hører til de personligt største favoritter. Victoria og Jeg glæder os til Skovdalen, Aalborg i aften... |
|
|
Artemis Jun 09, 2008 Kl. 01:46 PM |
Re: Sætlise fra Lienlund
Alle sange tildelt et antal smiley s |
|
|
Charlie Jun 14, 2008 Kl. 08:07 PM |
Re: Sætlise fra Lienlund Alltid kjekt på Kim Larsen konsert Håper allikevel han varierer litt i setlisten.Den er jo nestensagt identisk med det han spilte for et halvt år siden.Det er jo et hav av gode melodier han kan velge i.F eks : Gør det noget,Østerbro svømmehal,Se din by fra tårnets top,In the wings,Perron gare du nord,Danas have,De fortabtes avenue.osv,osv.Det finnes et hav vi lengter etter å høre igjen... |
|
|
Artemis Jun 14, 2008 Kl. 08:22 PM |
Citér: Det gør han sikkert også for grunden til setlisten er måske ikke så besættende længere... Men ja lad os få en ny..... helt ny setliste.... men måske kan han ikke huske alle de gamle mere... Når jeg går til TC koncert så siger Tony altid "You know the lyric better then I do " og han er 52 år... sååå måske kan Kim ikke huske alle de gamle og med den aktivitet de ligger for dagen i År så er der jo ikke tid til at være i øveren... Gården i Overgade ligger lidt øde hen... der kommer ikke mange toner ud af det altid lukkede vindue... My |
|
|
Pingo Jun 15, 2008 Kl. 03:09 PM |
En mycket trevlig setlista, men jag saknar fortfarande lite material från de tre första Kjukken skivorna. |
|
|
Bob Shi Bam Jun 18, 2008 Kl. 03:53 PM |
Håller med dig! |
|
|
chrilep Jun 18, 2008 Kl. 04:48 PM |
Re: Sætlise fra Lienlund På konsertene i Skovdalen snakket Kim om Jyllingevei. Han fortalte at det er to veier i verden som aldri kan møtes: Jyllingevei og Rabalderstræde. I Jyllingevei lever de et stille og kjedelig liv, det mest spennende som skjer er at de sykler fire på en sykkel uten lys. I Rabalderstræde, derimot; der er det langt verre |
|
|
Charlie Jun 18, 2008 Kl. 07:02 PM |
Re: Sætlise fra Lienlund Hva med Lonesome avenue og Solsortevej?Høres ut som fredelige gater det også... |
|
|
Kasper Jun 18, 2008 Kl. 07:17 PM |
Citér:Nu afventer vi blot, at Zoom forklarer, hvordan Alphavej i Århus indgår i denne betragtning... |
|
|
Michael Jensen Jun 18, 2008 Kl. 09:11 PM |
Citér: Jeg bor ikke langt fra den Solsortvej Larsen synger om. Den er særdeles fredelig. |
|
|
Arnold Jun 18, 2008 Kl. 09:22 PM |
Citér: Jeg giver dig ret i at det også er gode melodier dem du der nævner, men de er lidt kedelige til en koncert. Nok er de meget kendte for os, men for det "almindelige" publikum er det nok ikke dem de forventer at høre. Nej der er ikke sket den store udskiftning i sætlisten, men jeg tror han vælger de sikre melodier som folk kender. Hvis jeg skulle til en koncert med feks TV2 eller Gnags, hvad jeg kun har været ca 2-3 gange, forventer jeg også kun at høre de mest kendte sange. |
|
|
Stougaard Jun 18, 2008 Kl. 09:23 PM |
Citér: Hvordan ved du at det lige er netop den Solsortevej, som du bor i nærheden af, som Kim synger om? og er der ikk enoget om at Franz Beckerlee har været med inde over med den sang (kan ikke huske om det er teksten eller melodien) |
|
|
chrilep Jun 18, 2008 Kl. 10:11 PM |
Citér: |
|
|
Michael Jensen Jun 18, 2008 Kl. 10:54 PM |
Citér: |
|
|