Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum] Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1] Skovdalen gyngede [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=5169] |
|
|
karsten fan no 1 Jun 06, 2008 Kl. 09:30 AM |
Skovdalen gyngede
Det var bare en af de bedste koncerter, Skovdalen er et perfekt sted og Larsen og co var i hopla. Da Skovgård sang Joanna var han næsten ikke til at høre, da publikum sang højere end ham. |
|
|
Mads Jun 06, 2008 Kl. 11:04 AM |
Re: Skovdalen gyngede Spillede Ole auto, eller uma nana ? |
|
|
karsten fan no 1 Jun 06, 2008 Kl. 11:09 AM |
Re: Skovdalen gyngede
Citér: Han spillede "uma na na." Han spillede også en anden en som det er længe siden jeg har hørt nemlig "natten er blid" Men ellers var det stort set sangene fra "en lille pose støj" |
|
|
Sirius Jun 06, 2008 Kl. 11:28 AM |
Citér: Det lyder jo fremragende. Må dog nøjes med kongen. Gaden må vente til en anden gang, da bilen ellers ikke kan køre til Viborg Håber for dig Mads, at du finder en billet. |
|
|
Hosper Jun 06, 2008 Kl. 04:09 PM |
Her er setlisten som de spillede i Skovdalen (torsdag) |
|
|
Hosper Jun 06, 2008 Kl. 04:10 PM |
Re: Skovdalen gyngede Det var hyggeligt lige at hilse på dig Sørland |
|
|
Sørland Jun 08, 2008 Kl. 05:46 PM |
Citér: Takk i like måte, Jesper. |
|
|
chrilep Jun 09, 2008 Kl. 10:05 PM |
Ja, hyggelig å hilse på deg Sørland, og dere også, piger! |
|
|
KnOrr Jun 10, 2008 Kl. 09:52 AM |
Re: Skovdalen gyngede .. og det var da også hyggeligt at hilse på dig Christian Jeg så dig også lige et kort øjeblik inde til selve koncerten. |
|
|
chrilep Jun 10, 2008 Kl. 11:01 AM |
Citér: Takk det samme! |
|
|
chrilep Jun 10, 2008 Kl. 11:06 AM |
|
|
|
karsten fan no 1 Jun 10, 2008 Kl. 04:10 PM |
Har du taget det billede torsdag eller fredag... |
|
|
chrilep Jun 10, 2008 Kl. 05:49 PM |
Re: Skovdalen gyngede Bildet er fra 2. set på fredag. |
|
|
KnOrr Jun 10, 2008 Kl. 08:12 PM |
Citér: Ham med hatten og guitaren, ham ved jeg hvem er.. |
|
|
derudaf Jun 10, 2008 Kl. 10:49 PM |
Fikk for første gang oppleve Kim & Kjukken på hjemmebane og det var en dejlig opplevelse. |
|
|
derudaf Jun 10, 2008 Kl. 10:55 PM |
|
|
|
Sørland Jun 11, 2008 Kl. 12:50 PM |
Citér: I like måte Christian. Hils kameratene dine. Topp gjeng! Og konsertene var bra de. |
|
|
Sørland Jun 11, 2008 Kl. 12:52 PM |
|
|
|
Sørland Jun 11, 2008 Kl. 01:09 PM |
|
|
|
Stougaard Jun 11, 2008 Kl. 02:30 PM |
Citér: på chrilep's billed: Jeps! |
|
|
Schnappi Jun 11, 2008 Kl. 09:37 PM |
Re: Skovdalen gyngede ja jeg kan også se dig stou, men hvor er jeg? |
|
|
Stougaard Jun 12, 2008 Kl. 09:05 AM |
Citér: Du er på toilettet...hihi Nej det ved jeg ikke, jeg kan heller ikke finde dig. |
|
|
Sørland Jun 12, 2008 Kl. 11:42 AM |
|
|
|
Sørland Jun 12, 2008 Kl. 11:58 AM |
|
|
|
Sørland Jun 12, 2008 Kl. 12:15 PM |
|
|
|
Sørland Jun 12, 2008 Kl. 12:34 PM |
|
|
|
Sørland Jun 12, 2008 Kl. 01:06 PM |
|
|
|
Sørland Jun 12, 2008 Kl. 01:14 PM |
|
|
|
chrilep Jun 12, 2008 Kl. 01:19 PM |
Citér: Helg enig med deg angåënde oppvarmingsbandet. Neste Danmarkstur skal jeg prøve å få med meg en hel konsert med dem. |
|
|
Sørland Jun 12, 2008 Kl. 01:30 PM |
Citér: Ja hadde absolutt vært noe det. Det var lett og ledig... |
|
|
lunelarsen Jun 12, 2008 Kl. 01:34 PM |
Total nice billeder du kom med der Sørland... |
|
|
Sørland Jun 12, 2008 Kl. 01:49 PM |
Citér: Nå takk, man får vel følelsen av å ha sett de samme bilder sånn ca 1000 ganger før Men de er da up-to-date...og minnerike... |
|
|
Sørland Jun 12, 2008 Kl. 02:08 PM |
Citér: Internt: PS: Christian, mitt mobilnett var totalt ubrukelig etter klokken 10 fredag morgen. Alt denne kunne ta var inngående samtaler. Så derfor svarløs på dine (og alle andres) sms'er. |
|
|
lunelarsen Jun 12, 2008 Kl. 02:13 PM |
Det har man nemlig... Med elsker at se billeder af Kim... han er så charmerende.. smiler... |
|
|
Sørland Jun 12, 2008 Kl. 02:15 PM |
|
|
|
lunelarsen Jun 12, 2008 Kl. 02:17 PM |
Nice.... flere billeder af charme Kim mums mums... |
|
|
chrilep Jun 12, 2008 Kl. 05:06 PM |
Citér: (Internt); OK, jeg var redd du hadde mistet telefonen eller noe |
|
|
Sørland Jun 12, 2008 Kl. 06:13 PM |
Citér: Næææ, var sammen med kameratene dine størsteparten av dag 2. "Vi sitter i skovbaren" skrev han (minnes ikke navnet i farten) i en sms til deg...."Vi" svarte du. Ja nå kan han lure.... |
|
|
Stougaard Jun 12, 2008 Kl. 06:15 PM |
Citér: Ja Møllers trio er helt fantastiske. Var så heldig at få en særlig hilsen fra ham om fredagen og en kort snak med ham om torsdagen. Jeg vil også gerne høre ham igen og har ledt forgæves på nettet efter en evt. oversigt over hvor han spiller. |
|
|
Sørland Jun 12, 2008 Kl. 06:56 PM |
Citér: Jeg fant dette: Mandag 07 juli kl: 22:30 Stig Møller, Peter Ingemann, Hans Fagt http://www.drop-inn.dk/index.php |
|
|
chrilep Jun 12, 2008 Kl. 07:19 PM |
Ja Møllers trio er helt fantastiske. Var så heldig at få en særlig hilsen fra ham om fredagen og en kort snak med ham om torsdagen. |
|
|
Stougaard Jun 13, 2008 Kl. 07:16 AM |
Citér: heldige rad... jeg er misundelig |
|
|
Stougaard Jun 13, 2008 Kl. 07:20 AM |
Citér: Tak for oplysningen. |
|
|
Artemis Jun 13, 2008 Kl. 03:23 PM |
Citér: Det er det jeg elsker ved dig Ole... Gå rundt fra plads til plads og føle på stemningen........ Mærke Pulsen.... Jeg ved intet bedre end at vende mig om når Mille har fået slæbt mig med helt op foran For hvor kunne Mille ellers stå Når man vender sig om forstår man meningen med det hele... for det er jo i bund og grund ikke dem på scenen der gør hele showet... Det er publikum... Hvad var Kim og Kjukken uden sit hoppende... dansende... syngende publikum... de var ingenting... Pulsen er at finde blandt publikum... jeg tror nok jeg har skrevet disse linier før engang i fordomstid inden jeg fik navneforandring til Artemis Nu skriver jeg det så igen Man er intet uden sit publikum... Absolut intet... |
|
|
Arnold Jun 13, 2008 Kl. 04:19 PM |
Citér: Jo jeg synes da at jeg klarer mig godt nok uden det helt store publikum. Men jeg ville heller ikke bryde mig om at stå på en scene for jeg kan aldrig huske hele rækkefølgen til sangteksten, tror det ville blive kedeligt at høre på i længden hvis jeg stod og sagde replikker fra filmen "Midt om natten. Hvis jeg skal synge så bliver det altid en sang med Bamse "Jeg elsker når ungerne leger" ikke fordi jeg så vild med ham, men jeg kan de 2 vers i sangen og stemmen passer måske også en anelse bedre |
|
|
lunelarsen Jun 13, 2008 Kl. 04:34 PM |
Re: Skovdalen gyngede Haha... det vil jeg gu gerne høre... |
|
|
Artemis Jun 14, 2008 Kl. 06:22 PM |
Citér: Det der med replikkerne er fandeme sjovt... På vej hjem fra Assens var det vist der sad Arnold og underholdte hele vejen hjem i min gamle Volvo 142... Replikkerne fra Midt om Natten.... Arnold det var en rigtig sjov dag vi havde dengang... Og til Alle andre... Arnold kunne spille Midt om natten........... Midt om natten til hver en fest... bedst midt om natten for der har han mistet sine hemninger så flyder reblikkerne ud i luften... og det er ikke kun Kims reblikker... han kan dem alle.... Ny opførelse af Midt om natten Et sted i Odense Medvirkende: Brian Arnold Benny Brian Arnold Arnold Jensen Brian Arnold Susanne Himmelblå Brian Arnold Tusindfryd Brian Arnold Charles - autoophugger Brian Arnold Rita 'Kranen' - hans veninde Brian Arnold J.O. Kurtzen - politiassistent Brian Arnold Kaj Buhmann - politiker Brian Arnold Købmand - Susans far Brian Arnold Rockergruppen 'Rotten' Brian Arnold Rockergruppen 'Rotten' Brian Arnold Rockergruppen 'Rotten' Brian Arnold Fru Jensen Brian Arnold Partisekretær Brian Arnold Mand fra vælgerforening Brian Arnold Mand fra vælgerforening Brian Arnold Journalist Brian Arnold Fotograf Brian Arnold Politibetjent Brian Arnold Politibetjent Brian Arnold Politibetjent Brian Arnold Politibetjent Brian Arnold Politibetjent Brian Arnold Politibetjent Brian Arnold Politibetjent Brian Arnold Politikommissær Brian Arnold Sygeplejerske Brian Arnold Udsmider Brian Arnold Smed Brian Arnold Taxachauffør Brian Arnold Taxachauffør Brian Arnold Frederiksen Brian Arnold Ægtemand I TV Brian Arnold Hustru I TV Brian Arnold Tuxen Brian Arnold Bo Brian Arnold Johnny Brian Arnold Ældre dame I TV studie Brian Arnold TV journalist Brian Arnold Beboer på Haveje Brian Arnold Beboer på Haveje Brian Arnold Beboer på Haveje Brian Arnold Beboer på Haveje Brian Arnold Beboer på Haveje Brian Arnold Beboer på Haveje Brian Arnold Stemme - TV-speaker Brian Arnold Stemme - TV-speaker Brian Arnold Gerda Brian Arnold Spacy Brian Arnold Knold Brian Arnold Nalle Brian Arnold Oda Brian Arnold Manse Brian Arnold Gokke Brian Arnold Brian Brian Arnold Rockergruppen 'Rotten' Brian Arnold Tv-medarbejder Brian Arnold Kunde Det må vi gøre en dag i din fine kælder... glæder mig My |
|
|
chrilep Jun 15, 2008 Kl. 04:48 PM |
Næææ, var sammen med kameratene dine størsteparten av dag 2. Så det var der kameratene mine var, i baren med deg, mens jeg sto trofast og med brukket bein og sang med Kim nede foran scenen |
|
|
karsten fan no 1 Jun 26, 2008 Kl. 01:37 PM |
Jeg har lige set at en venlig sjæl har lagt nogle klip ind på you tube fra koncerten i skovdalen. Prøv bla. dette link |
|
|
Sørland Jun 26, 2008 Kl. 04:59 PM |
Citér: WAOH Takk for linken....av de bedre amatørklipp dette.. |
|
|
Stougaard Jun 26, 2008 Kl. 08:29 PM |
Re: Skovdalen gyngede Ja de var rigtig gode... Man bliver helt vemodig indeni, fordi man sidder og mindes gode koncerter, man ønsker jo at de aldrig skal slutte. |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |